FAU-G تیزر ارائه می دهد نگاه اجمالی به مکانیک Brawler مورد استفاده در هند جایگزین برای PUBG

[ad_1] FAU-G ، یک جایگزین هندی برای بازی محبوب سلطنتی PUBG ، هنوز در این کشور منتشر نشده است. با این حال ،

توسط ABDOOSNEWS در 5 آبان 1399
[ad_1]

FAU-G ، یک جایگزین هندی برای بازی محبوب سلطنتی PUBG ، هنوز در این کشور منتشر نشده است. با این حال ، بدون ارائه جزئیات در مورد اولین بازی ، بازیگر بالیوود Akshay Kumar تیزر تبلیغاتی خود را منتشر کرده است. این بازی توسط nCore Games مستقر در بنگالورو و با همکاری Kumar ساخته شده است. ماه گذشته اعلام شد - اندکی پس از آنکه دولت PUBG Mobile را در این کشور ممنوع کرد. FAU-G ، معروف به Fearless و United Guards ، قرار بود تا پایان این ماه آزاد شود.

ویدیوی تیزر یک دقیقه ای نگاهی اجمالی به سطح اول FAU-G می اندازد که براساس درگیری های دره گالوان بین هند و چین ساخته خواهد شد. این کاراکترها را نشان می دهد که از مکانیک نزاع برای مبارزه با دشمنان استفاده می کنند.

Akshay Kumar تیزر تبلیغاتی را به مناسبت Dussehra روز یکشنبه منتشر کرد. ویدیوی تیزر هیچ جزئیاتی درباره انتشار FAU-G ارائه نمی دهد و با "به زودی" نتیجه گیری پایان می یابد.

ویشال گوندال ، بنیانگذار NCore ماه گذشته اظهار داشت که FAU-G تا پایان این ماه خارج خواهد شد. این بازی تنها چند روز پس از اینکه دولت PUBG Mobile و PUBG Mobile Lite را در کشور ممنوع کرد ، اعلام شد. با این حال ، گوندال گفت که این کار برای چند ماه در دست انجام است. این بازی همچنین با هدف دستیابی به 20 کاربر کرور در یک سال انجام شده است.

شرکت Gondal's NCore قول داده است که 20 درصد از درآمد خالص FAU-G را به برنامه جمع آوری کمک های مالی دولت بهارات که ویر بدهد. این بازی همچنین با هدف استفاده از احساسات ضدچینی و میهن پرستی در کشور انجام شد.


آیا دولت باید دلیل توقیف برنامه های چینی را توضیح دهد؟ ما در مورد Orbital ، پادکست هفتگی فناوری خود ، بحث کردیم که می توانید از طریق Apple Podcasts ، Google Podcasts یا RSS مشترک شوید ، قسمت را بارگیری کنید یا فقط دکمه پخش زیر را بزنید.

برای آخرین اخبار و بررسیهای فنی ، Gadgets 360 را دنبال کنید توییتر، فیس بوک و اخبار گوگل. برای دریافت جدیدترین ویدیوها در مورد ابزارها و فناوری ، در کانال YouTube ما مشترک شوید.

LG Q52 با نمایشگر 6.6 اینچی ، دوربین های عقب چهارگانه راه اندازی شد: قیمت ، مشخصات

داستان های مرتبط


[ad_2]
Source link
آخرین مطالب