خانواده ها باید 'رقص' راه خود را از طریق برنامه ریزی نشده اختلال در Covid-19

To زنده ماندن Covid-19 گیر خانواده ها در سراسر جهان در حال تلاش به اعتصاب تعادل بین زندگی روزمره و دیگر بیشتر

توسط ABDOOSNEWS در 8 تیر 1399

To زنده ماندن Covid-19 گیر خانواده ها در سراسر جهان در حال تلاش به اعتصاب تعادل بین زندگی روزمره و دیگر بیشتر احساسی و مملو از الهام بخش فعالیت های است که فراتر از برنامه های روزانه خود را به منظور مقابله با عظیم اختلال در زندگی روزمره خود, محققان می گویند.
برای بسیاری از خانواده ها زندگی تبدیل شده است بیشتر مخاطره آمیز اضطراب و شتاب.

"به جای ترکیبی از بازی های استراتژیک و فعالیت های خوبی برنامه ریزی شده تصمیم گیری ما در بر داشت هنگامی که اوضاع عادی مختل شده است به طور ناگهانی مراقبت از خانواده به نظر می رسد بیشتر شبیه به یک پیچیده بداهه 'رقص'," گفت,,,, Dr پیلار Rojas Gaviria, مدرس بازاریابی در دانشگاه بیرمنگام در انگلستان است.

دنبال NewsGram در Quora فضا برای دریافت پاسخ به تمام سوالات خود را.

اگر چه شده است وجود دارد بسیاری از صحبت در مورد چگونه COVID-19 است "آهسته" زندگی خانوادگی این مطالعه در مجله مدیریت بازاریابی توسط محققان در دانشگاه بیرمنگام دانشگاه ملبورن و آدولفو Ibanez دانشگاه در شیلی استدلال می کنند که این مورد برای هر خانواده است.

How families can 'dance' their way to survive Covid-19 tremors
COVID-19 است "آهسته" زندگی خانوادگی. Pixabay

این تیم متوجه شد که هنگام مواجهه ناخواسته اختلال در زندگی خانوادگی مانند Covid-19 در حالی که برخی از خانواده ها ممکن است لذت بردن از وقت آزاد بیشتری زیرا آنها نمی رفت و آمد دیگران به صورت بی سابقه ای موارد مانند مختل حرفه مراقبت از دیگران و رنج از دست دادن درآمد.

"ما باید به جلوگیری از مفروضات در مورد خانواده ها تحت تاثیر قرار در راه همان است. بسیاری از خانواده ها در حال مبارزه با سلامت روان در حالی که دیگران در حال مقابله هست. بسیاری از دست داده اند و دوستان و یا اعضای خانواده و دیگران را نه" گفت Gaviria.

به خصوص خانواده هایی که در حال حاضر مقابله با بیشتر مراقبت های ویژه نیاز دارد – مانند کسانی که یکی از اعضای خانواده با یک بیماری مزمن سلامت – باید 'رقص' راه خود را از طریق ناخواسته اختلالات مانند Covid-19 بحران است.

در مطالعه خود از خانواده زندگی با کودکان دیابتی آنها کشف کردند که چگونه در میان هرج و مرج هر خانواده می یابد خود را به 'رقص' از طریق زندگی خود را به محدودیت های متناوب 'پایه' و 'هوایی' فعالیت است.

نویسندگان نیز در بر داشت که این فرآیند اغلب رخ می دهد به طور غریزی و نامرئی است و معمولا منجر شود توسط یکی از اعضای خانواده که "orchestrates" منابع و استعدادها در دست برای کمک به خانواده خود توسعه آن 'رقص'.

"در حفظ آن 'رقص' رفتن آن ضروری است برای خانواده به تعادل 'پایه جنبش' با 'هوایی حرکات که تسکین الهام بخش و ایجاد انگیزه در اعضای خانواده" توضیح Gaviria.

How families can 'dance' their way to survive Covid-19 tremors
'پایه' فعالیت – مانند باغبانی - ترکیب شده با 'هوایی' فعالیت -به خوبی کار می کرد به راحتی خانواده. Pixabay

همچنین بخوانید: کودکان و نوجوانان بیشتر انعطاف پذیر در برابر Covid-19 نسبت به بزرگسالان

مثلا هر دو 'پایه' فعالیت – مانند بافندگی باغبانی و پخت همراه با 'هوایی' فعالیت های مانند تبدیل شدن به یک دست کمک به جامعه حمایت از مغازه های محلی شیلات و مزارع به خوبی کار می کرد به راحتی خانواده.

هدف گفت: Gaviria باید کمک به خانواده جمع آوری منابع برای جنبش (انرژی و زمان و تمرکز امیدواریم در آینده) به جای گفتن آنها را چگونه به حرکت با تنظیم قوانین بسیار سخت است که هر کس قادر است به دنبال.

"سازمان باید هدف برای درک بهتر نیازهای فردی کارکنان و خانواده خود را و فکر می کنم در مورد چگونه آنها می تواند آنها را پشتیبانی توسط تصدیق کرد که این نیازها متفاوت است و تکامل آنها در طول زمان" نویسندگان نوشت. (IANS)

آخرین مطالب