واقعیت را بررسی کنید: اصلاح شده ژنتیکی پشه ها پاک شده برای انتشار در آمریکا

آنا Staver ایالات متحده آمریکا امروزمنتشر شده 9:42 AM EDT Jun 11, 2020این ادعا: یک شرکت زیست فناوری به نام Oxi

توسط ABDOOSNEWS در 22 خرداد 1399

این ادعا: یک شرکت زیست فناوری به نام Oxitec است اجازه انتشار اصلاح شده ژنتیکی پشه ها در فلوریدا و تگزاس.

سازمان حفاظت محیط زیست تایید تجربی مجوز استفاده آوریل 1 است که اجازه می دهد تا Oxitec به نسخه اصلاح شده ژنتیکی پشه ها در فلوریدا کلید و هریس کانتی تگزاس که در آن هوستون واقع شده است.

"به دیدار امروز چالش های بهداشت عمومی در این کشور نیاز به تسهیل نوآوری و پیشرفت علم در اطراف ابزار و روش های جدید برای بهتر محافظت از سلامت همه آمریکایی" با توجه به سازمان حفاظت محیط زیست انتشار اخبار.

مجوز که طول می کشد برای دو سال نیاز به Oxitec به "نظارت و نمونه پشه جمعیت هفتگی."

"سازمان حفاظت محیط زیست نیز حفظ حق لغو (اجازه) در هر نقطه در طول 24 ماه دوره اگر نتایج پیش بینی نشده رخ می دهد" با توجه به انتشار.

صبر کنید. چرا یک شرکت ایجاد نوع جدیدی از پشه? چه هدف آن خدمت می کنند ؟

به یاد داشته باشید چند سال پیش زمانی که مردم – به خصوص در زنان باردار – نگران شده بودند پیمانکاری Zika virus

این ویروس است که می تواند به علت یک نقص هنگام تولد به نام میکروسفالی (عقب ماندگی از سر و مغز) با توجه به مراکز کنترل بیماری.

خوب Oxitec ادعا می کند خود را از راه های aedes aegypti پشه (شناخته شده به عنوان OX5034) می تواند به شدت کاهش گسترش Zika و همچنین دانگ chikungunya و تب زرد.

در اینجا چگونه کار می کند

مرد پشه نیش نیست; آنها خوراک گل شهد. اساسا مرد پشه ها بی ضرر برای انسان است. اما زن پشه ها با استفاده از خون برای رشد تخم مرغ خود را.

Oxitec ایجاد یک پشه نر با یک ژن خاص که مانع از زن و فرزندان از بازمانده به بزرگسالی است. جدید مردان رشد mate با زنان بیشتر و با گذشت زمان تعداد از راه های aedes Aegypti کاهش می یابد.

"مستمر در مقیاس بزرگ منتشر شده از این OX5034 GM مردان باید در نهایت باعث سقوط موقت از جمعیت" با توجه به Oxitec.

در برزیل که دچار Zika شیوع در سال 2015 و 2016 این شرکت ادعا می کند خود را "دوستانه" پشه کاهش جمعیت از راه های aedes Aegypti با 89 درصد به 96 درصد است.

با وجود مخالفت با این اصلاح شده ژنتیکی پشه ها?

بله.

بیشتر: "قتل Hornets' در ایالات متحده است. این خطرناک دیگر اشکالات شایع تر است

مقدمه به ما

Oxitec شده است تلاش برای ایجاد فلوریدا ایالات متحده برای اولین بار سایت آزمون برای آن "دوستانه" پشه برای نزدیک به یک دهه.

این شرکت در سال 2016 است اما مقامات محلی در شهرستان مونرو (کلید های فلوریدا) در نهایت رای دادند هیچ. Oxitec کشیده درخواست خود را و تصمیم به دوباره سعی کنید با آنچه از آن به عنوان نسخه به روز رسانی از پشه. این چیزی است که سازمان حفاظت محیط زیست تایید شده ممکن است 1.

بیشتر: یک پشه نیش می زنند بردند این میشیگان, نوجوانان توانایی صحبت کردن و راه رفتن. حالا او مبارزه می کند.

قبل از هفتگی پشه منتشر می شروع, اما, فلوریدا وزارت کشاورزی و خدمات مصرفی و کلید های فلوریدا پشه کنترل منطقه را به تایید.

کلید های فلوریدا محیطی ائتلاف امید به متقاعد کردن مقامات به رای دوباره.

"ما بارها و بارها خواسته Oxitec به همکاری با ما برای اثبات تکنولوژی امن است" بری Wray, مدیر اجرایی کلید های فلوریدا محیطی ائتلاف در بیانیه ای گفت: در سال 2018 پس از Oxitec کاربردی برای دوم آن اجازه.

"به جای دریافت Oxitec همکاری برای ارائه این اعتماد به نفس ما شاهد یک الگوی اجتناب نادرست obfuscations و با استفاده از بازاریابی و نفوذ سیاسی برای متقاعد کردن نظارتی و جامعه ذینفعان به ادامه آنچه که واقعا ضعیف طراحی شده آزمایش بر روی ما و اکوسیستم" Wray گفت.

تگزاس منتشر شده نیست برنامه ریزی شده تا 2021.

حاکم ما: True

این ادعا که دولت فدرال اجازه داده است برای یک شرکت برای انتشار اصلاح شده ژنتیکی پشه ها در فلوریدا و تگزاس درست است. اما این مجوز هنوز هم نیاز به محلی تصویب.

ما واقعیت را بررسی کنید منابع:

  • سازمان حفاظت محیط زیست تصویب تجربی با استفاده از اجازه برای تست نوآورانه آفتکشهای زیستی ابزار بهتر است برای محافظت از بهداشت عمومی
  • Oxitec فناوری ما
  • Oxitec برزیل
  • NPR "چرا Zika است به خصوص در زنان برزیل"
  • NPR "کلید های فلوریدا تصویب آزمایشی اصلاح شده ژنتیکی پشه ها به مبارزه Zika"
  • کلید های فلوریدا محیطی ائتلاف "دادخواست آمریکا: می گویند هیچ به اصلاح ژنتیکی پشه انتشار در فلوریدا کیز"

با تشکر از شما برای حمایت از ما روزنامه نگاری. شما می توانید اشتراک به ما چاپ نسخه ad-free نرم افزار و یا الکترونیکی روزنامه ماکت در اینجا.

ما واقعیت را بررسی کنید, کار, پشتیبانی, در بخش, توسط یک کمک مالی از Facebook.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب