Facebook در Infinite; راه اندازی نرم افزار آزمون Collab

37 درصد از دانش آموزان نشان داد که آنها تحت تاثیر برخی از انواع cybercrimes. Pixabay یکt حداقل 80 درصد از دان

توسط ABDOOSNEWS در 9 خرداد 1399
cybercrimes
37 درصد از دانش آموزان نشان داد که آنها تحت تاثیر برخی از انواع cybercrimes. Pixabay

یکt حداقل 80 درصد از دانش آموزان در ماهاراشترا بین سن 10-17 نیست گزارش cybercrimes آنها به صورت آنلاین به پدر و مادر خود معلمان و پلیس یک بررسی جدید نشان داد در روز پنج شنبه.

مطالعه انجام شده با 1,148 کودکان مشغول به تحصیل در 6-9 استاندارد در سراسر 18 مدارس در ماهاراشترا نشان داد که 33 درصد دانش آموزان حذف محتوا به دلیل که آنها هدفمند برای cybercrimes در حالی که 31 درصد به اطلاع دوستان خود را در مورد آن.

این نظرسنجی توسط یک سازمان غیر انتفاعی راه اندازی مسئول Netism و سایبری بنیاد صلح, Maharashtra State شورای تحقیقات آموزشی و آموزش (MSCERT) انجام شد بین اکتبر 2019 به فوریه سال 2020 به درک استفاده از اینترنت روند از کودکان در ماهاراشترا.

تحقیقات نشان داده که 37 درصد از دانش آموزان نشان داد که آنها تحت تاثیر نوعی از جرایم از جمله حساب خود را از هک شدن, مزاحمت سایبری, تهدید آنلاین, آزار و اذیت توسط غریبه ها و حتی دریافت محتوای مستهجن.

"میلیون ها نفر از کودکان و نوجوانان در ماهاراشترا امروز در معرض بودن به cybercrimes با توجه به سهولت دسترسی و گمنامی که اینترنت ارائه می دهد" Sonali Patankar بنیانگذار جمهور مسئول Netism در بیانیه ای گفت:.

Cybercrimes
60 درصد از دانش آموزان مواجه شده دیگر Cybercrimes مانند cyberstalking قمار آنلاین و غیره. Pixabay

"ما نقاط تحقیقات به این واقعیت است که شرکت های فن آوری هستند stringently حفظ منافع کودکان نسبت به حصول اطمینان سایبری خود تندرستی" Patankar اضافه شده است.

همچنین بخوانید: هر 4 در 10 بزرگسالان دچار اختلالات گوارشی در سطح جهان: محققان

نتايج نشان داد که حداقل 60 درصد از دانش آموزان مواجه جنایات دیگر مانند cyberstalking قمار آنلاین و بدن بشود اضافه شده به نامناسب گروه های آنلاین, تهدید آنلاین و غیره.

با توجه به مطالعه 46 درصد از دانش آموزان نشان داد که آنها وابسته به معتاد به دستگاه های خود را (تلفن, قرص, کامپیوتر) و آن را تحت تاثیر مطالعات خود را. این گزارش همچنین نشان داد که واتساپ و Infinite هستند-استفاده از برنامه های کودکان در کشور در حالی که PUBG و GTA محبوب ترین بازی های آنلاین در میان کودکان است. (IANS)



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن