Facebook, Instagram برای تشویق کاربران به پوشیدن ماسک صورت در ما

بoth Facebook و Instagram را در حال حاضر نشان می دهد یک هشدار در بالای خوراک خبری برای تشویق کاربران به پوشیدن

توسط ABDOOSNEWS در 13 تیر 1399

بoth Facebook و Instagram را در حال حاضر نشان می دهد یک هشدار در بالای خوراک خبری برای تشویق کاربران به پوشیدن ماسک صورت در ایالات متحده است.

این شبکه اجتماعی گفت که با افزایش COVID-19 مورد در ما آنها را قرار داده و یک هشدار در بالای Facebook و Instagram به همه یادآوری به سایش پوشش صورت و پیدا کردن بیشتر راهنمایی پیشگیری از مراکز ایالات متحده برای کنترل و پیشگیری بیماری (CDC). Facebook مستقیم کاربران به COVID-19 مرکز اطلاعات. Instagram نیز مشابه اطلاع رسانی با CDC لینک کلیک کنید.

دنبال NewsGram در Quora فضا برای دریافت پاسخ به تمام سوالات خود را.

Facebook گفت: این حمایت جهانی بهداشت عمومی جامعه را به نگه داشتن مردم در امن و آگاهانه در طول coronavirus بحران بهداشت عمومی.

"ما همچنین در حال کار به آدرس دراز مدت اثرات با حمایت از صنایع در نیاز و ساخت آن را آسان تر برای مردم برای پیدا کردن و ارائه کمک در جوامع خود را" شرکت در بیانیه ای گفت: در روز پنج شنبه.

Facebook, Instagram, to alert users in US to wear face masks
500 مرگ و میر ناشی از COVID-19 در میان پرسنل بهداشت و درمان گزارش شده است در سراسر کشور است. Pixabay

CDC به گزارش واحد-بعد از ثبت COVID-19 نفر از سراسر کشور در 54,357. با توجه به به روز رسانی از CDC سایت وجود دارد 54,357 موارد جدید و 725 جدید مرگ و میر در روز پنج شنبه در مقایسه با روز گذشته ایسنا خبر داد.

همچنین بخوانید: DIY ابزار و محصولات را ببینید 90% افزایش فروش

موج اخیر همه گیر نیز منجر به رکورد مثبت نرخ و بستری شدن در بیمارستان. بیمارستان و Icu هستند که کشیده به ظرفیت در کشورهایی مانند آریزونا و تگزاس و آلاباما.

با توجه به CDC 90,626 موارد و 500 مرگ و میر ناشی از COVID-19 در میان پرسنل بهداشت و درمان گزارش شده است در سراسر کشور است. (IANS)



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن