سبک مو خود را در خانه با این محصولات

در حالی که این مستند محدودیت ها به تدریج کاهش, ما هنوز در حال آگاه از پله خارج است. اما این که آیا شما در خانه

توسط ABDOOSNEWS در 28 خرداد 1399

در حالی که این مستند محدودیت ها به تدریج کاهش, ما هنوز در حال آگاه از پله خارج است. اما این که آیا شما در خانه یا در خارج همه را دوست دارد یک مو خوب در روز. خبر خوب این است که آن را ممکن است برای به دست آوردن که سالن-پایان اگر شما از محصولات مناسب. فقط به یاد داشته باشید برای استفاده از کسانی که خود را آسیب نمی زند اما به جای اضافه کردن درخشش و حجم خود را به گیسوان و حفاظت از آنها. موهای خود را درمان آن را سزاوار است. Sobiya مغول محتوا سرب در آمازون زیبایی, هشت توصیه می کند محصولات مو است که یک ظاهر طراحی شده مو در خانه آسان است.

سرم مو
خوب سرم محافظت از مو از گرما آسیب, گرد و غبار و رطوبت و آلودگی و خشکی. را انتخاب کنید یک سرم فراهم می کند که نور را برطرف کرده و مستقیم و مو های نازک و ترکیبات آبرسان مخصوص موهای شکننده و خشک است. شما همچنین می توانید پیدا کردن درخشش القا و حفاظت از سرم که شگفتی های کار می کنند در حالی که یک ظاهر طراحی شده مو خود را.

شامپو خشک
برای همه کسانی که در آن روز آن را غیر ممکن به شامپو موهای خود را شامپو خشک می آید به نجات. این کمک می کند تا حذف روغن اضافی و greasiness ساخت مو نگاه و بوی زیبا. نرم افزار نکته: استفاده از آن تنها در ریشه برای جلوگیری از هر گونه آسیب به بافت مو.

رنگ مو
ساده ترین راه برای تغییر چگونه موهای خود را به نظر می رسد به رنگ آن است. به یاد داشته باشید برای استفاده از آمونیاک رنگ برای جلوگیری از آسیب. شما می توانید آزمایش با شیب رنگرزی خود را به پایان می رسد براق قهوه و یا فقط به یک جهانی براق قهوه ای است. ارسال رنگ به یاد داشته باشید برای استفاده از محصولات است که آبرسانی و تغذیه راهنمایی شما و نگه داشتن آنها را آسیب رایگان.

ماسک مو
برای نرمتر هیدراته و کمتر فردار بسیار مهم است به استفاده از یک ماسک به طور منظم. یکی را انتخاب کنید که دارای مواد آلی و طبیعی و سولفات و سیلیکون رایگان برای سالم, تغذیه و براق گیسوان.

hair
به یاد داشته باشید برای استفاده از آمونیاک رنگ برای جلوگیری از آسیب. شما می توانید آزمایش با شیب-رنگرزی خود را به پایان می رسد براق قهوه و یا فقط به یک جهانی براق قهوه ای است. Pixabay

کرم مو
از تمام محصولات مو کرم مو یکی از underrated ترین. مناسب برای پرداختن به frizziness, موها و مو در پاییز, کرم همچنین اضافه کردن یک طبیعی به دنبال درخشش به مو خود را. به یاد داشته باشید برای استفاده از صرفهجویی و شستشو به طور کامل برای جلوگیری از ساخت محصول بر روی پوست سر خود را.

مو موم
یکی از قابل اعتماد ترین محصولات در مو موم کمک می کند تا حفظ کوتاه به متوسط طول مو بدون آن clumpy. درخواست مقدار کمی اجتناب از ریشه و به یاد داشته باشید شامپو به خوبی برای جلوگیری از greasiness و آسیب فولیکول های مو در دراز مدت است.

برای اخبار بیشتر در به روز رسانی را دنبال کنید Newsgram در LinkedIn

ژل مو
مناسب برای محیط موهای خود را در شیوه ای که مورد نظر شما این یک ظاهر طراحی شده ضروری است که باید برای کسانی که عشق با تجربه خود را به نظر می رسد. موثر ترین زمانی که موهای خود را مرطوب و ژل, همه چیز از حجم دهنده به تعریف فر علاوه بر دادن موهای خود را دوست داشتنی شین.

همچنین بخوانید: اینجا یک راهنمای به دنبال اگر شما فکر می کنم شما باید COVID 19

اسپری مو
هنگامی که شما به سبک مو خود را نگه دارید و آن را در محل با اسپری مو. آخرین فرمولهای نیست موهای خود را احساس ترد و سفت به جای آنها تقریبا غیر قابل کشف است اما بزرگ نگه دارید و اضافه کردن حجم که در آن لازم است. نور-برگزاری فرمولهای بسیار آسان برای تمیز کردن اجازه می دهد تا شما را به دستکاری موهای خود را در انواع سبک و قوی نگه داشتن آنهایی که خود را مدل موهای سالم و دست نخورده تا زمانی که شما آنها را بشویید ، (IANS)



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب