ماسک های صورت در حال حاضر اجباری در شهرستان هریس

شروع جمعه, مارس 27 و 30 روز بعد از آن هر فرد در شهرستان هریس سنین 10 ساله و مسن تر را مجبور به پوشیدن چهره و پ

توسط ABDOOSNEWS در 4 اردیبهشت 1399

شروع جمعه, مارس 27 و 30 روز بعد از آن هر فرد در شهرستان هریس سنین 10 ساله و مسن تر را مجبور به پوشیدن چهره و پوشش اگر آنها در خارج و در مورد.

"آخرین تحقیقات بر روی این ویروس به ما می گوید که حتی اگر شما علامتی شما هنوز هم می تواند حمل ویروس و پس از آن ذرات هنگامی که شما عطسه در هنگام سرفه و یا حتی فقط نزدیکی به دیگران, شما می تواند در نهایت یک حامل و iving این ویروس را به شخص دیگری گفت:" هریس کانتی قاضی لینا هیدلگو.

هیدلگو ساخته شده او انتظار اعلام سفارش او امضای حمایت شهردار سیلوستر ترنر. اجباری منظور این است که به دور از اول چنین حاکم در تگزاس بود اما ملاقات تقریبا بلافاصله با زوزه اعتراض در میان برخی از جمله رژیم صهیونیستی است. سرهنگ دن پاتریک که نام آن را "نهایی دولت نفس بیش از حد." شهرستان گالوستون قاضی مارک هنری گفت: او معتقد است که قانون اساسی آن را اجباری و Montgomery County قاضی علامت Keough گفت: او را نمی بیند هر گونه پایه و اساس قانونی که اجازه می دهد او را به نیاز است که مردم با پوشیدن ماسک.

"ما نمی خواهیم مردم را به پوشیدن نقاب و یا یک N95 ماسک" هیدلگو گفت. "فقط آنچه شما نیاز دارید برای پوشش بینی و دهان خود را," او گفت:, و اضافه کرد که این می تواند یک ماسک خانگی گلدار و یا هر نوع پارچه پوشش.

با استثنا ساخته شده است در برای افراد مبتلا به روان پزشکی و معلولیت منظور می آید با یک جریمه برای متخلفان. مردم ملزم به پوشیدن یک زمانی که آنها در حال ورزش یا در خانه رانندگی و یا غذا خوردن.

شهر و شهرستان اقامت-خانه امن سفارش stil در اثر از طریق 30 آوریل رژیم صهیونیستی است. گرگ ابوت است که انتظار می رود به اعلام بخشنامه جدید دوشنبه آینده, اما تا آن زمان خود را در خانه بماند سفارش بصورت مارس 30 باقی مانده است در اثر.

Turner شروع سخنان خود با خبر خوبی که برای سومین مستقیم بعد وجود نداشت جدید COVID-19 مربوط به مرگ و میر در شهر (خروج از شهر در 34 مرگ و میر کل) و 27 مورد جدید گزارش شده است.

در حال حرکت به قاضی نظم جدید "شواهد روشن است پوشیدن صورت را پوشش خواهد کمک کند گسترش این کوروناویروس." ترنر گفت: "پوشیدن چهره و پوشش محافظت می کند مردم دیگر از شما."

ترنر گفت که او خواهد شد اعلام برنامه روز پنج شنبه به توزیع هزاران نفر از پوشش صورت و عفونی به افراد آسیب پذیر در جوامع در تلاش با Lone Star کالج.

شهرستان هریس شد گزارش یک مرگ خود را در مجموع به 46 و در مجموع 2,236 فتح کرد گرفته شد تایید COVID-19 موارد افزایش بیش از 41 روز قبل از.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.rushrtco.detny.im
آخرین مطالب