انتظارات نوپا باید در ماه آینده

راه اندازی باید انتظار برخی تغییرات در اقتصاد است. Pixabay در حالی که دولت در بسته اقتصادی ادعا می کند برای کم

توسط ABDOOSNEWS در 31 اردیبهشت 1399
startups
راه اندازی باید انتظار برخی تغییرات در اقتصاد است. Pixabay

در حالی که دولت در بسته اقتصادی ادعا می کند برای کمک به صنایع کوچک و راه اندازی آنچه در آن است که آنها واقعا می تواند انتظار برای رخ می دهد در ماه های آینده? به عنوان نرخ رشد تولید ناخالص داخلی واژگون, انگیزه, سخنران و مربی زندگی Sitender Sehrawat تلاش برای پاسخ به سوالات در آمدن

ظهور راه اندازی فرهنگ

2019 را دیدم بیش از 50 ، 000 ثبت نام راه اندازی و 14 میلیارد دلار بودجه به تنهایی. پیش بینی شد که هند راه اندازی تا سال 2025 خواهد شد کمک قابل ملاحظه ای به $5 تریلیون دلار تولید ناخالص داخلی با هدف ارزش نهادن بیش از 500 میلیارد دلار به تنهایی. که با وجود رو به رشد خود را زیان نگه داشتن بنیانگذاران تمام شب و سرمایه گذاران هنوز هم امضای چربی چک. این همه برای تلفن های موبایل فوق العاده تا ماه ژانویه این سال و پس از آن Coronavirus آمد به خرد جاه طلبی نه تنها در هند بلکه در سراسر جهان.

ماموت سازمان که تحت سلطه آسمان و آن را در حال حاضر بر روی لبه رفتن ورشکستگی. آن را مطمئن می کند صدای ترسناک. قبل از اینکه ما می دانیم چه به رفع بیایید یک واقعیت را بررسی کنید و ببینید چه چیزی نیاز به ثابت.

همه گیر اثر

این بیماری همه گیر کوروناویروس را ترک کرده است بسیاری از پرشور بنیانگذاران تعمق و تلاش برای دیدن فراتر از ابرها. اثر بر روی مصرف کنندگان نه تنها اقتصادی بلکه روانی. از مد به مصرف کالا برای سرمایه گذاری, ساخت و ساز, سفر, هتل ها, رستوران ها, رسانه های سنتی –همه چیز و همه کس رنج می برد.

کلاه کوچک نوپا در حال پیدا کردن آن دشوار است برای زنده ماندن از هیچ وضوح. صندوق بین المللی پول در حال حاضر ما داده لرز سرد گفت: جنوب آسیا اقتصاد در حال رفتن به رنج می برند عمیقا. نه تنها نوپا اما بزرگ تاسیس شرکت ها نیز تجدید نظر خود را به برنامه های آینده. بزرگ پروژه های نرم افزاری هستند یا لغو و یا قرار دادن نامحدود نگه دارید. یاتا پیش بینی کرد که فقط در حمل و نقل هوایی به تنهایی حدود 2 لاخ مردم خواهد شد از دست دادن شغل خود.

Startup
راه اندازی خواهد شد انتظار جدیدتر اصلاحات. Pixabay

فاجعه ختم نمیشود وجود دارد مردم در حال رفتن به گرفتن زمان به گام به خوردن و فروشگاه و انجام چیزهای دیگر. چند قطعه از تحقیقات نشان می دهد که اجتماعی فاصله ممکن است مورد نیاز برای به عنوان طولانی به عنوان 2022 و یا حتی 2024. استخدام تقریبا منجمد شده است. پس از راه اندازی هستند که همیشه در لبه cashflow یک نگرانی بزرگ است و آن را در نتیجه مردم با بستن مغازه. نه فقط Foodtech HR Fintech لجستيک اما دهه پیر راه اندازی شد که سود آور در حال پیدا کردن مودبانه, راه هایی برای آتش رهبری است. این اتفاق نمی افتد در هند. ما سوم سریع ترین اکوسیستم استارتاپی پس از آمریکا و چین است. اما چه آینده ای شبیه به آنچه که می تواند ما را به شناور باقی می ماند. بیایید نگاهی به چگونگی کسب و کار در حال رفتن به تکامل پست مستند.

B2C راه اندازی

طبق بررسی های اخیر 85 درصد از مردم گفتند که خودداری از غذا خوردن و یک گردهمایی اجتماعی است. که به طور مستقیم اثرات بسیاری از کسب و کار. از مراکز به رستوران های اجتماعی جمع آوری حوادث. تاثیر COVID-19 نیست و صرفا در اقتصاد آن بر سلامت روان نیز هست. اثرات به مراتب بیشتر نهان در لحظه ای از عدم قطعیت است. مصرف کننده رفتار است که انتظار می رود بیشتر تحت تاثیر قرار. وجود خواهد داشت یک تغییر آشکار در شیوه زندگی مردم است و صرف رفتارهای. ترین نهفته هستند, مواد غذایی, شیوه زندگی لوکس و مسافرت است. اما مانند همیشه ما را انتخاب کنید به سمت مثبت از بحران است. بنیانگذاران در حال حاضر باید در "تعصب برای اقدام" حالت قبل از رسیدن به انتهای باند فرودگاه.

چه می توانید راه اندازی را به ماندن در کسب و کار ؟

بازگشت به تخته رسم. همه ما تا به حال بحث های جدی در مورد برنامه های آینده و استراتژی. اما زمانی که آینده خود را مبهم است برنامه های آن ممکن است به اثبات می شود قاطعانه. از آن زمان ما به بازگشت به تخته رسم دوباره قرار داده و ما تخیلی و نوآورانه قدرت به کار می کنند. صحبت با افراد بیشتر و در داخل ذهن خود را به درک که چگونه یک مشتری است دوباره برنامه ریزی هزینه های خود را رفتار.

خواندن ذهن مشتری و دوباره استراتژی خدمات خود را.

می توانید محصول یا خدمات خود را بیشتر در حال حاضر خاص نسبت به آینده و از آینده مطمئن نیست که از امروز ؟

کار از خانه یک توجه جدی?

یکی از تغییرات مثبت که COVID-19 مجبور است ما را به درک است که برای بسیاری از شغل و نوع کار از خانه می تواند جدی متناوب. نه تنها نوپا اما شرکت های بزرگتر با توجه به این گزینه به طور جدی تر از همیشه. آن نه تنها موجب صرفه جویی در زیربنایی هزینه اما همچنین دارای یک مثبت زیست محیطی اثر است. یک مطالعه توسط محققان آمریکایی نشان داد که استرس زا ترین بخش برای مردم است که در سفر به کار.

کلمه از احتیاط: کار از خانه می تواند یک روانی جدی در اثر کارمند خود را اگر نه به درستی آموزش دیده. تمرکز حواس و "جریان" شیوه های فوق العاده مهم قبل از اینکه شما اجازه دهید ستاره های خود را از خانه کار می کنند.

Startups
درک آنچه راه اندازی خواهد تجربه در ماه های آینده. Pixabay

شما می توانید نگه داشتن کارکنان خود بود به همان اندازه متمرکز حتی با یک اختلاف اصلی خود را در چشم انداز?

هنگامی که شما در مصاحبه با مردم برای این نقش آنها فوق العاده ای نشان داد شور و شوق برای چشم انداز و نقش, که چرا شما آنها را استخدام درسته ؟ اما چه می شود اگر شما مجبور به تغییر چشم انداز خود را به شناور باقی می ماند? بیش از تلاش برای خواستگاری به مشتریان خود را با تخفیف های بزرگ و معاملات پرسود فکر می کنم در مورد کارکنان خود شادی و تندرستی بیش از حد. اگر بنیانگذاران و کارکنان نذر برای ایستادن با هر یک از دیگر مشتریان خواهد شد و دیدن شور و شوق در خود شرکت و به احتمال زیاد با شما چوب.

آیا شما واقعا نیاز به یک فانتزی و همپوشانی نقش?

نه همه اما برخی از استارتاپ فکر می کنم از خود را به عنوان یک نسخه مینیاتوری از شرکت های بزرگتر و در نهایت به استخدام افراد در همان مد است. این عمل باعث ایجاد یک همپوشانی در نقش خود است. راه اندازی به عنوان پویا به عنوان آب و هوا در کوه. چه آنها برنامه ریزی شده در روز دوشنبه ممکن است حس را در روز جمعه. راه اندازی نیاز jugglers. بیش از لیستی از افراد و ببینید که متناسب با این لایحه در حال حاضر. آیا اطلاعات خود را تحلیلگر توسعه دهندگان و افراد دیگر ارائه به عنوان کارآمد از خانه به عنوان آنها را از دفتر ؟ آیا آنها نیاز به آمدن به دفتر ؟ فکر می کنم دوباره. شما ممکن است مناسب در یک مقدار کوچکتر, اتاق کار, اگر شما یک نیاز در همه.

کسب و کار سفر

کاوش ابزار آنلاین است که ممکن است پر کردن در برای گران کسب و کار سفر و جلسات چهره به چهره و بدون مانع بهره وری و درآمد. حتی مشتریان خود را درک اهمیت ضروری اجتماعی فاصله. شرکت های بزرگتر در حال تشویق مردم خود را برای جلوگیری از سفر غیر ضروری ما می توانید آن را بیش از حد. درست است ؟

دنده تا برای فرصت های کسب و کار جدید

وجود اخبار در همه جا که جهان به دنبال در هند به تغییر آن تولید گیاهان. آیا شما در حال حاضر زیرساخت ها و نیروی انسانی به ادعای فرصت ؟ اقامت در تماس با دولت برای بزرگتر, فرصت ها. شما ممکن است می خواهم به نمایش گذاشتن منابع خود را در آینده بزرگ تولیدی و یا لجستیک hub.

آیا خود را راه اندازی کرده اند نیمه ماهر نیروی کار?

بسیاری از تک شاخ تاسیس و راه اندازی در حال حاضر بهره برداري از فرصت ها از وضعیت فعلی است. مواد غذایی با تکنولوژی نوپا ارائه کالاهای ضروری ارائه همان روز حتی ارائه تحویل در عرض یک ساعت. بهداشت و درمان ملزومات مانند داروهای, ماسک, آزمایش خون و انواع دیگر از "نیاز به ساعت" خدمات. این ساعت از نوآوری است. حاد وجود دارد نیاز به کار بر روی مسائل اساسی که بوجود آمده با توجه به همه گیر. اگر شما یک نیروی کار ماهر می تواند به شما ساخت یک نسخه آنلاین از راه حل است ؟ شما می توانید ارائه آموزش آنلاین, یک بازی, یک جلسه مجازی ابزار هوش مصنوعی ربات برای حمایت از بهداشت و درمان حرفه ای امکانات زیادی می باشد? از آنجا که virus نه فقط به تنهایی آن را آورده امکانات می تواند به شما آنها را ضربه بزنید?

اگر شما یک رستوران می تواند به شما ارائه زندگی می کنند جریان از مشتریان خود آماده سازی مواد غذایی?

Fintech اد تکنولوژی, سلامت, تکنولوژی, تجارت الکترونیک و بسیاری از دیگر انواع نوپا در حال رفتن به بیرون آمدن قوی تر و ادامه خواهد داد به تغییر راه ما زندگی می کنند. راه اندازی نمی خواهد ببینید, سبز, پول نقد, کتاب, آنها نیاز به اصلاح هزینه های عملیاتی و نوآوری در مواجهه با سختی. همه ما نیاز به شما برای حل مشکلات زندگی واقعی.

مهم ترین – روانی و رفاه کارکنان خود را

داده های تحقیق از مشهور آمریکایی دانشگاه ثابت کرد که کارمندانی که خوشحال هستند و فکر سازنده تر هستند. مراقبت از کارکنان خود را در سلامت روانی و هوش هیجانی. پس از همه, استخدام نیست در لیست to-do برای ماه بنابراین شما در حال رفتن به نیاز به کار بیشتری انجام شود با همان تعداد از مردم است.

همچنین بخوانید: #BacktoWin: LaLiga و Facebook آغاز شمارش معکوس به لیگ برتر بازگشت

قبل از رول تا آستین خود را, اطمینان حاصل شود شما آموزش کارکنان خود را در ذهن زنده ماندن در شرایط دشوار. آنچه مهم است امروز "سلامت روان" هوش هیجانی و قدرت انعطاف پذیری است. اگر شما نگه داشتن آنها را قوی تر شما خواهد آمد به عنوان یک فرد بهتر شما انجام خواهد شد خوب برای مردم و کشور خود را. به یاد داشته باشید تعهد اخلاقی از رفاه مردم است. همین دلیل است که شما دهکده خود را, راه اندازی, آن نمی باشد? (IANS)



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن