ورزش می تواند کاهش و یا جلوگیری از از دست دادن بینایی

Exercise می تواند کاهش و یا جلوگیری از ابتلا به دژنراسیون ماکولا و همچنین ممکن است کمک به کاهش دیگر علل شایع ا

توسط ABDOOSNEWS در 13 تیر 1399

Exercise می تواند کاهش و یا جلوگیری از ابتلا به دژنراسیون ماکولا و همچنین ممکن است کمک به کاهش دیگر علل شایع از دست دادن بینایی مانند آب سیاه و رتینوپاتی دیابتی می گویند محققان.

مطالعه منتشر شده در Investigative Ophthalmology & Visual Science دریافتند که ورزش کاهش مضر رشد بیش از حد عروق خونی در چشم موش آزمایشگاهی تا 45 درصد است.

این درهم و برهم کردن از رگ های خونی است که یک کلید کمک کننده به دژنراسیون ماکولا و دیگر بیماری های چشم.

Follow us on our Facebook برای به روز رسانی بیشتر از ما!!

"که در واقع پیچیده ترین مطالعه که انجام شده است. این مطالعه ارائه می دهد سخت شواهد از آزمایشگاه برای اولین بار گفت:" مطالعه محقق Bradley Gelfand از دانشگاه ویرجینیا در ایالات متحده است.

اما تحقیقات نشان داده که برای دریافت مزایای از ورزش نسبتا پایین — ورزش بیشتر معنی نیست بیشتر بهره مند شوند.

"موش نوع مانند مردم است که آنها را انجام دهد طیف از ورزش است. تا زمانی که آنها تا به حال یک چرخ و زد در آن وجود دارد بهره مند شوند. بهره مند است که آنها به دست آمده است اشباع شده در سطوح پایین از ورزش" Gelfand گفت.

اولیه آزمون در مقایسه با موش هایی که به طور داوطلبانه اعمال در مقابل کسانی که نمی دریافتند که ورزش کاهش می یابد رگ های خونی رشد بیش از حد 45 درصد است.

مطالعه منتشر شده در Investigative Ophthalmology & Visual Science دریافتند که ورزش کاهش مضر رشد بیش از حد عروق خونی در چشم. Pixabay

دوم آزمون برای تایید یافته های, بر کاهش 32 درصد است. دانشمندان نیست برخی دقیقا چگونه ورزش جلوگیری از رگ های خونی رشد بیش از حد. می تواند وجود انواع عوامل در بازی آنها می گویند از جمله افزایش جریان خون به چشم.

محققان اشاره کرد که شروع از دست دادن بینایی است که اغلب در ارتباط با کاهش در ورزش است.

"آن است که نسبتا به خوبی شناخته شده است که به عنوان چشم مردم و چشم انداز رو به زوال خود تمایل به شرکت در فعالیت های بدنی نیز پایین می رود. می توان آن را به چالش کشیدن چیزی که به مطالعه در افراد مسن" Gelfand گفت.

Exercise can slow down or prevent the development of macular degeneration
محققان اشاره کرد که شروع از دست دادن بینایی است که اغلب در ارتباط با کاهش در ورزش است. Pixabay

همچنین بخوانید: در اینجا چگونه شما می توانید اقامت به دور از آلرژی در طول Covid-19

محققان در حال حاضر فرستاده شده گرانت پیشنهاد به امید به دست آوردن کمک های مالی به دنبال یافته های خود را بیشتر.

"گام بعدی این است که به دنبال در چگونه و چرا این اتفاق می افتد و برای دیدن اگر ما می تواند به توسعه یک قرص و یا روش است که شما را از فواید ورزش بدون نیاز به ورزش" نویسندگان نوشت. (IANS)



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب