ساناز روبیو در حال عبور از مرزها - موسیقی و در غیر این صورت

در سن Coronavirus نوازندگان همه هوستون (و جهان) هستند طبعا خارش به عقب بر گردیم روی صحنه—حتی تحت قوانین جدید و

توسط ABDOOSNEWS در 13 خرداد 1399

در سن Coronavirus نوازندگان همه هوستون (و جهان) هستند طبعا خارش به عقب بر گردیم روی صحنه—حتی تحت قوانین جدید و محدودیت برای زندگی سالن. و برای هنرمندان که او نیز اتفاق می افتد به رکورد جدید برای ترویج وجود دارد یک پیچ و تاب و اضافی از استعاری چاقو.

این که چگونه مستقر در هوستون خواننده/نوازنده ساکسیفون ساناز روبیو قطعا احساس می کند. "آن را بیش از حد لذت بخش بود فقط در داخل تمام وقت و قادر به بازی. و هیچ کس نمی داند چه اتفاقی خواهد افتاد و یا چگونه آن را همه در حال رفتن به کار," او می گوید. "من می خواهم به بازی بیشتر وجود دارد و این موسیقی است."

Evelyn Rubio is Crossing Borders - Musical and Otherwise

جلد آلبوم

موسیقی او با اشاره به ده ها آهنگ را تشکیل می دهند که او رکورد جدید عبور از مرز (SeaSpeed Productions). هر چند آنها بصورتی پایدار و محکم ریشه در روبیو ترجیح سبک بلوز, مواد نیز شاخه به مناطق دیگر. آهنگ های مانند "یک مطلب آخرین بار" "فقط مانند یک داروی" "او به من اشتباه نیست, اما او آن را" "من نمی فهمم" و "شهر مرزی" پوشش بسیاری از سونیک زمین از سوزان راک و شرجی تصنیف به رقص groovers و صاف سفر دریایی است. روبیو می گوید: وجود خواهد داشت یک آزمایشی ثبت شده 6 ژوئن در بزرگ اجتماعی آسان و لذت ،

"آن زمان من دو سال به قرار دادن آن با هم. من هنوز هم می خواستم آن را به بر در بلوز و راک," او می گوید. "من می دانستم که آن نیاز به چیزی اضافی و زمانی که من به نام لری Fulcher و او فانتوم Blues Band."

Fulcher – که تولید می شود با عبور از مرز – به همراه دوستان خود در PBB برای کمک به سابقه کاری اعضای خود انجام داده اند بر روی صحنه و در استودیو با اعمال اعم از با Bonnie Raitt و تاج محل به جو کاکر و Allman Brothers Band. دیگر مهمانان در این رکورد شامل سابق روح bandmates Al Staehely و علامت گذاری آند (همچنین ex-قلب), داود Grissom (John Mellencamp جو الی) و جاش Sklair (اتا جیمز). روبیو نقش ساکس طول و آواز می خواند سرب در همه فارسی – هر چند bonus tracks از ویژگی های نسخه های اسپانیایی از سه آهنگ.

"همه آنها فوق العاده باز و مفید همه آنها. من احساس هر گونه فشار و همه آنها می خواستند به این آلبوم واقعا خوب," او می گوید: از این جلسات ثبت شده در هوستون (سیم جاده و صدا هنرهای Studios) و آستین و همچنین استودیو سیتی کالیفرنیا.

روبیو می گوید که در حالی که به عنوان عبور از مرز یک اثر خفیفی از رنگ سیاسی به معنی آن است که بیشتر در مورد سفر از طریق موسیقی خطوط علامت گذاری جغرافیایی از آنهایی که—هر چند او می داند زیادی در مورد دومی.

روبیو مطرح شد در باریوس از شهر مکزیک. او می دانست که او می تواند آواز بخواند, اما همچنین می خواستم به بازی ساز. و اگر آن را سخت به تصویر او امروز بدون شاخ طلایی همراه آن بود که او برای اولین بار از ابزار.

من شروع با گیتار, اما آن را سخت تر و شاید من کمی تنبل است. دست من خواهد صدمه دیده است!" او می خندد. و در حالی که به او وحی آموخته شش رشته تکنوازی از B. B. King را "هیجان از بین رفته است" و پینک فلوید را "Numb" او گفت: درد در دست او رو می شود بیش از حد. جاسوسی یک ساکسیفون در گیتار, معلم, خانه, بنابراین تعجب با صدای بلند اگر او می تواند یک شات در آن به جای.

"او از من خواست تا فقط ضربه به آن کنید و سعی کنید و ایجاد سر و صدا و من! و در آن روز اول گرفتم [جاز استاندارد] 'ساتن عروسک" روبیو به یاد می آورد. "او به من گفت 'فراموش کرده ام در مورد گیتار! ساز خود را است ساکسیفون!'"

به آنچه به عنوان او به ارمغان آورد به هوستون در سپتامبر سال 2006 آن را به حال به انجام بیشتر با دل از شاخ.

"من آمد به ایالات متحده برای عشق. من سقوط در عشق با یک gringo از هوستون! بنابراین من تا به حال به اینجا می آیند!," او می گوید. "من همیشه می خواستم به اینجا می آیند به بازی اما هرگز فکر نمی کردم من می خواهم اینجا زندگی می کنند. این همه بخشی از طرح خدا."

پس از جلسه Houston موسیقی افسانه ای و سابق B. B. King رهبر گروه Calvin اونز و دیگری پادشاه آلوم جیمز بولدن, روبیو شروع به نواختن و ضبط با هر دو گروه است. او رکورد خود 2016 آلبوم با Owens, ارکستر, Hombresبا هر دو زبان اسپانیایی و انگلیسی نسخه.

"این بخشی از Calvin اونز رویای است. او می خواست برای ایجاد رکورد در اسپانیایی," او می گوید. "بلوز بدون مرز است که راه آن باید باشد."

در نهایت, آن مهم است به ذکر است که روبیو, بازی های برگزار شده است مراحل نه فقط در هوستون و ایالات متحده بلکه در سراسر جهان (او به خصوص محبوب در ایتالیا). اما او اول متوجه چیزی جالب است که مرسوم شده است برای چندین دهه: American blues هنرمندان اغلب بهتر دریافت خارج از کشور خود را دارند.

"در اینجا آنها را سرگرم کند. اما بیش از آنها ستاره هستند و درمان مانند آن. و من درمان شده خوب در اروپا است. و آنها خواهید از من بپرسید به آواز خواندن در اسپانیایی," او می گوید. "اما زمانی که من سعی می کنم به خواندن به زبان اسپانیایی در اینجا در ایالات متحده متاسفانه گاهی اوقات احساس می کنم مردم ناراحت کننده است. من دوست ندارم که, اما این درست است!"

برای اطلاعات بیشتر در Evelyn روبیو و عبور از مرز بازدید EvelynRubio.com



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن