eRaksha رقابت 2020: سایبر ایجاد آگاهی در میان جوانان

Online یادگیری تبدیل شده است و نیاز به ساعت و مناسب ترین منابع آمده است که به کمک کودکان و یادگیری خود را در ا

توسط ABDOOSNEWS در 20 تیر 1399

Online یادگیری تبدیل شده است و نیاز به ساعت و مناسب ترین منابع آمده است که به کمک کودکان و یادگیری خود را در این زمان بحران. اما در همان زمان وجود دارد و نیاز مبرم به آگاهی و اطلاع در مورد برخی از قبر تهدید سایبری است که دانش آموزان ممکن است در معرض در حالی که یادگیری آنلاین.

برای پرداختن به این نگرانی NCPCR, NCERT همراه با CyberPeace بنیاد پشتیبانی شده توسط Whatsapp, توییتر, UNICEF رسما اعلام کرد راه اندازی یک آنلاین 'eRaksha رقابت 2020' در ماه ژوئن است که در حال حاضر دعوت از ثبت نام از مدرسه و دانشجویان و معلمان و پدر و مادر و مراقبان.

آنها همچنین اعلام کرده اند "سایبر صلح افتخارات" — جایزه اعطا به یک فرد و یک گروه از افراد یا حتی یک موسسه که به طور مداوم مشغول به کار در آنلاین ایمنی و امنیت سایبر به منظور تسهیل صلح آمیز انعطاف پذیر و فراگیر فضای مجازی برای همه است.

دنبال NewsGram در Facebook به ماندن بگیرید به روز شد.

شرکت کنندگان خواهد بود کوتاه بر اساس فرم آنها را پر کنید آنلاین از طریق eRaksha پورتال.

Educating youth on cyber awareness
هدف از این مسابقه این است که برای ایجاد آگاهی و بر انگیختن حس انعطاف پذیری در میان کودکان است. Pixabay

هدف از این مسابقه این است که برای ایجاد آگاهی و بر انگیختن حس انعطاف پذیری در میان کودکان و جوانان برای مرور در فضای آنلاین به خصوص در زمانی که استفاده از اینترنت توسط کودکان رسید نمایی با توجه به COVID-19 بیماری همه گیر.

طبق تحقیقات و مطالعات انجام شده توسط CyberPeace پایه(CPF) بسیاری از کودکان در حال حاضر در معرض خطر تهدیدات سایبری از قبیل مزاحمت سایبری و cybercrimes با توجه به مستند. گزارش اخیر CPF یافت که 80 درصد از کودکان مدرسه در ماهاراشترا نیست گزارش cybercrimes آنها رو به پدر و مادر خود را در مدارس و یا مقامات.

مشکل این است که بیشتر با این واقعیت است که بسیاری از کودکان و والدین آنها از آن آگاه نیست و ماهیت این تهدیدات که صورت کودکان. CPF نیز متوجه شده است که مدارس به ویژه آسیب پذیر به افراد مخرب را وارد کنید نا امن آنلاین کنفرانس برنامه های کاربردی به منظور انجام فساد.

مدارس سراسر هند فاقد شرط cybersecurity زیرساخت برای مقابله با این مسائل در نتیجه بالا بردن نیاز به آموزشی کمپین مانند eRaksha به آموزش دانش آموزان است.

Educating youth on cyber awareness
مدارس سراسر هند فاقد شرط cybersecurity زیرساخت برای مقابله با این مسائل است. Pixabay

همچنین بخوانید: جدید گوگل ویژگی به ارائه حقایق سریع در مورد تصاویر شما جستجو

CPF پیش بینی به اهرم این مسابقه برای شناسایی و داماد استعداد که به طور بالقوه تبدیل به امنیت سایبر کارشناسان و محققان. CPF تخمین می زند که هند نیاز به سطح شیب دار تا آن تعداد از امنیت سایبر پرسنل توسط چندین برابر به منظور امن دیجیتال زیرساخت از حملات سایبری.

صحبت کردن در مورد رقابت Vineet Kumar, موسس, CyberPeace بنیاد "از طریق eRaksha رقابت شرکت کنندگان به ویژه زنان و کودکان را تشویق به فکر می کنم خلاقانه آنچه ایمنی آنلاین و دیجیتال تابعیت معنی به آنها را و به اشتراک گذاری ایده های خود را از طریق آهنگ های مختلف از رقابت. در این نسخه برای اولین بار برگزار می شود و در سال 2019 ما دریافت بیش از 15000 مدخل از سراسر کشور و همچنین روسیه و امارات متحده عربی. رقابت آورده متعدد ایده های نوآورانه است که مورد استقبال کارشناسان از صنعت, دولت و دانشگاه." (IANS)



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن