گروه های زیست محیطی می گویند آخرین قبض آب بد برای فلوریدا

چاد Gillis فورت مایرز اخبار-مطبوعاتمنتشر شده 6:00 صبح به وقت شرق آمریکا Jul 13, 2020گروه های زیست محیطی در سرا

توسط ABDOOSNEWS در 23 تیر 1399

گروه های زیست محیطی در سراسر کشور در حال به چالش کشیدن این لایحه اخیرا به قانون امضا شده توسط رژیم صهیونیستی. ران DeSantis که قرار است برای کمک به پاک کردن فلوریدا بیمار آبراه.

طرفداران سنا لایحه 712 نیز به نام پاک کردن راه های آبی عمل می کنند, می گویند این کمک خواهد کرد که دولت بهتر مقابله با جلبک های سبز-آبی شکوفه که ظهور در سراسر آفتاب دولت در سال های اخیر است.

منتقدان اما می گویند این لایحه نتواند به پیشرفت فلوریدا آب با کیفیت استانداردها و مقررات است و در واقع بدتر از نداشتن آب جدید قوانین در همه.

"شروع آن با نیت خوب مصرف جلبک های سبز-آبی نیروی کار توصیه و تلاش برای تبدیل آنها به قانون گفت:" چاک اونیل با صحبت کردن Wekiva یکی از گروه های مختلفی که در زمینه چالش قانونی به این لایحه. "اما به عنوان همیشه اتفاق می افتد آن را می رود به تالاهاسی و برداشت غیر تا چه آید بدتر از وضعیت موجود است."

این جلبک های سبز-آبی نیروی کار یک گروه از دانشمندان و محققان منصوب DeSantis در پی یک 2019 اجرایی سفارش.

این گروه چند بار در طول سال گذشته و توصیه در مورد چگونه به درمان برخی از فلوریدا آب گلایه.

"هر چند شاید نیت خوبی در آن پیش نویس اولیه با نسخه نهایی این لایحه شد تا آلوده با نفوذ لابی منافع خاص است که بسیاری از آگاه در سازمان محیط زیست خواسته فرماندار به حق وتو نسخه نهایی به تصویب قوه مقننه" اونیل گفت.

گروه 1,000 دوستان از فلوریدا Waterkeepers فلوریدا Calusa Waterkeeper این باشگاه سیرا و دیگران موافق با اونیل گفت: قانون جدید ممکن است باعث آسیب بیشتر به یک دولت است که ویران شده توسط کیفیت آب و آلودگی در سال های اخیر است.

بیشتر در محیط: ریه-از بین بردن انگل موجود در برمه pythons كردن به فلوریدا بومی مارها

آنها می گویند این لایحه انجام نمی دهد به اندازه کافی برای جلوگیری از آلودگی ناشی از جریان خاموش مزارع محلی و شهری مناظر و ضبط آلودگی از منابع آن است که هنوز بیشتر از یک برنامه داوطلبانه.

اما Gary Ritter با فلوریدا Farm Bureau فدراسیون گفت: این لایحه انجام یک کار خوب از گرفتن ورودی از جلبک های سبز-آبی نیروی کار و قرار دادن این اطلاعات مفید به قانون.

بیشتر شبیه به این: صحرا گرد و غبار کمک به روشن آسمان غروب به یاد ماندنی است به آرامی در حال دور شدن از فلوریدا

فدراسیون طرفداران برای کشاورزان است.

"آن را می پرسد کشاورزی به انجام کارهای بیشتر اما ما در حال بسته بندی ما اسلحه که در اطراف ما در حال آماده برای این چالش" Ritter گفت.

محیط زیست گروه نوشته شده است, نامه های مختلف و طرح های پیشنهادی به دفتر والی اشاره به این که جدید قبض آب نتواند به نظر فلوریدا رشد جمعیت بیش از 20 سال آینده.

بدون آن به روز رسانی و پیش بینی شده تعداد منتقدان می گویند علم خواهد بود ناقص از ابتدا.

جزئیات: چوب لک لک تودرتو فصل در فلوریدا یک مجسمه پس از کمتر از مطلوب مرطوب زمستان

فلوریدا در حال رشد است با نزدیک به 1000 نفر در هر روز با توجه به تخمین های مختلف است و انتظار می رود برای رسیدن به 26 میلیون نفر تا سال 2030.

افزایش مسکونی در مناطق شهری و مورد نیاز برای خدمت به این مردم را افزایش می دهد میزان آلودگی در حال اجرا مناظر محلی و اضافه کردن به مشکلات کیفیت آب منتقدان می گویند.

Cris Costello با باشگاه سیرا گفت: عنوان این لایحه باعث می شود آن صدا به عنوان اگر رهبران دولت تصویب قوانین است که پاک فلوریدا آب.

اما واقعا Costello گفت: سنا لایحه 712 را به شرایط بدتر از عدم به آدرس مسائلی مانند رشد جمعیت منع دولت های محلی از اتخاذ استانداردهای کیفیت آب که سختگیرانه تر از آن دولت است.

"ما می جنگیدند این چیز دندان و ناخن از آنجا که ما علاقه مند هستند و نه فقط در گرفتن آنچه را آلوده می خواهند ما را به" کاستلو گفت. "سنا لایحه 712 آبشار بسیار کوتاه از آنچه دولت منابع آب نیاز است که آن را غم انگیز است. آن را یک شوخی بی رحمانه یک بازی که در فلوریدا و مردمی که در حال امضای بر روی آن دقیقا می دانند چه آنها در حال انجام است."

اونیل گفت: وضعیت خیلی بد است که او می خواهم و نه حتی آوردن ایده های خوب رو به جلو به عنوان صورتحساب در این زمان.

این امر می تواند زباله, او گفت:.

"من ترجیح می دهند که در حال حاضر حتی آوردن هر چیزی تا آنجا که از آن بیرون می آید و بدتر از آن را قبل از آنها شروع به خراب با آن" اونیل گفت.

اتصال با این خبرنگار: @ChadGillisNP در توییتر.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن