در معرض خطر نادر Orchid گیاهی موجود در Dudhwa پارک ملی تا

یک نادر orchid گیاه انواع مختلفی طبقه بندی به عنوان یک گونه در معرض خطر', یافت شده در Dudhwa پارک ملی در اوتار

توسط ABDOOSNEWS در 15 تیر 1399

یک نادر orchid گیاه انواع مختلفی طبقه بندی به عنوان یک گونه در معرض خطر', یافت شده در Dudhwa پارک ملی در اوتار پرادش.

محبوب شناخته شده به عنوان زمین ارکید (eulophia obtusa) انواع و طبقه بندی به عنوان یک گونه در معرض خطر " تحت کنوانسیون تجارت بین المللی گونه های در خطر انقراض گیاهان و جانوران وحشی (CITES).

چه چیزی باعث این کشف حتی بیشتر قابل توجه است که هرگز در تاریخ Dudhwa یا هر منطقه در کشور دارای این رنگ ارغوانی روشن دیده شده است.

دنبال NewsGram در Facebook به ماندن بگیرید به روز شد.

آن 118 سال به عقب زمانی که Kew مجموعه گیاهان خشک گیاهدان از انگلستان تا به حال مستند به رنگ ارغوانی روشن. این گونه بود که آخرین اندیش در پیلیبهیت در سال 1902.

Rare orchid plant found in Dudhwa National Park
زمین ارکیده آخرین اندیش در پیلیبهیت در سال 1902. Wikimedia Commons

Dudhwa زمینه مدیر سانجی Pathak گفت: "در ژوئن 30, همراه با Mudit گوپتا (WWF) و فضل-rehman (Katraniaghat بنیاد) من انجام یک مرتع بررسی در Kishanpur و Sonaripur در محدوده Dudhwa رزرو زمانی که ما شاهد یک گروه از گیاهان با مجموعه ای از گل های ظریف, رشد و با طولانی چمن. از روی کنجکاوی ما کلیک آنها را به عنوان این که هرگز از قبل گزارش شده است. ما بعد از تماس با محیط زیست و گیاه شناسان برای شناسایی این گیاه است. ما با نزدیک شدن Mohd Sharif Saurabh که به کار در محیطی علمی و مدیریت گروه های شمال و جنوب در دانشگاه داکا, بنگلادش. او تا به حال مستند کمی متفاوت orchid تنوع در کشور است."

همچنین بخوانید: شکایت کاربران از دادن ایمیل به Gmail رنج می برد از مسائل فیلترینگ

او گفت که از آن زمان سه ماه برای شناسایی رنگ ارغوانی روشن و جزئیات آن و در روز شنبه orchid تاسیس شد به گونه های نادر 'eulophia obtusa'.

صالح در ادامه گفت که هیچ یک از تصدیق ثبت در مورد این گونه های رنگ ارغوانی روشن شد و در دسترس در هند هر چند برخی از گزارش ذکر شده حضور خود را در شمال هند و نپال است.

اتفاقا فضل-rehman تا به حال کشف نادر قرمز Kukri مار در Dudhwa ببر رزرو در ماه جولای 2012. (IANS)



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن