امیلی Venglar: 'من مدل لباس حلق آویز در گنجه من برچسب قیمت هنوز هم در این

امیلی Venglar ویژه به اخبار مطبوعاتمنتشر شده 9:46 AM EDT 22 مه سال 2020من مطمئن هستم که اگر ما فقط خوش شانس کل

توسط ABDOOSNEWS در 3 خرداد 1399

من مطمئن هستم که اگر ما فقط خوش شانس کلاس و یا اگر این بود که برخی از ترفند کارما اما آن را احساس می کند مانند کسی تا به حال آن را برای این کلاس از سال 2020 است.

شروع آن به طور کامل عادی بودند که ما به چیزی مشکوک متفاوت است ؟ مدرسه کشیده با تنش ارشد سال: کالج برنامه آزمون FAFSA, کمک هزینه تحصیلی, و تمامی چیزهای اضافی اضافه شده در بالای یک حجم کار روزانه و extracurriculars.

در طول سال تحصیلی من شرکت در سه ورزشی شش باشگاه و تا به حال دو مواضع داوطلب با سازمان های جامعه است. من متعهد زمان به هر یک از این همراه با برنامه دستیاری شدید درسی طراحی شده برای دانش آموزان فکر می کنم بیشتر به طور کامل در کلاس های خود را در حالی که در معرض آنها را به بسیار وقت گیر حجم کار. در واقع من تا به حال زمان پس از من شروع به دبیرستان. من نمی توانم به یاد داشته باشید آخرین باری که من نشستم به تماشای فیلم بدون یک لیست بی پایان از مسئولیت در پشت ذهن من.

با ورود COVID-19 همه که تغییر کرده است.

بیشتر: اسقف Verot میزبان رژه به افتخار فارغ التحصیل خود را سالمندان

بیشتر در خود واژه ها: میامی-محدود اولیویرا خواهر منعکس ECS مشاغل تاثیر COVID-19

همه فعالیت های بعد از مدرسه به طور ناگهانی متوقف به وجود داشته باشد. جامعه و سازمان های دیگر تا به حال یک جامعه در حال حاضر به خدمت. من مشغول به کار در یک محلی فروشگاه کفش که در نهایت تعطیل به دلیل عدم کسب و کار. مدارس و کلیساها پارک ها, رستوران ها, فروشگاه ها و سواحل همه تعطیل. مردم فکر می کردند این یک شوخی بود. آن زمان 500 دلار جریمه به نگه داشتن مردم در خارج از سواحل و برخی هنوز در برابر آن است.

هنگامی که مردم در نهایت متوجه شدم چه اتفاقی می افتد, آن را به عنوان هر چند جهان بود ، در شهر ما تا به حال نشده است آمار بسیار سخت است اما مواد غذایی و امکانات رفت و پرواز کردن قفسه. مردم در عمل به عنوان اینکه هر کس تا به حال ویروس, و اگر شما سرفه آنها رفت و در حال اجرا است. من می خواهم برای تنه زدن در صبح و مردم را به این جاده فقط برای اقامت شش فوت از من دور.

بود که قبل از این ویروس در واقع جدی شد.

ناگهان ما ارشد سال آمده بود متوقف شد. من و مجزا به یاد داشته باشید من کر معلم ما گفتن خداحافظی قبل از رخصتی بهار, چرا که او نمی دانم اگر ما به عقب خواهد آمد به مدرسه. ما خندید. ما او را به توقف تلاش برای ترساندن ما و به یک استراحت خوب است. کمی ما می دانیم که خواهد بود که آخرین باری که او را دیدم. به آرامی رویدادهای مهم آمد و رفت. آهنگ ملاقات با گذشت بدون رقبای کر کنسرت با آهنگ گمنام. من مدل لباس حلق آویز در گنجه من برچسب قیمت هنوز هم بر روی آن. مشاوران مدرسه نگه داشتن گفتن ما وجود دارد امیدوارم که برای فارغ التحصیلی اما من نمی دانم چه چیزی را باور کنم. من خسته ام از اینکه اجازه دهید پایین.

مردم به من می گویند "وای ارشد سال است. این واقعا باید خورد برای شما." من دروغ نمی گم و به آنها بگویید اما من هرگز می دانم که چگونه به پاسخ. زمانی که همه چیز شما را برای کار به پایان می رسد به دلیل چیزی است که بطور قابل توجهی کوچکتر از نوک یک مداد آنچه که شما قرار است به انجام?

برای اولین بار در زندگی ما هیچ کس به نظر می رسد پاسخ. من تا پایان گفتن آنها را که در آن است آنچه در آن است و واقعا که همه وجود دارد این است که می گویند. زندگی من قطع شد اما تا شد زندگی مردم در سراسر جهان برخی به طور دائم. در حقیقت, من خوش شانس بوده ام. همه برای انجام وجود دارد در حال حاضر آماده برای کالج یک زندگی خوب و به روزی استفاده از این به عنوان یک داستان ترسناک به نوه من دست خود را بشویید.

ارشد, مقالات

"Tianji ژانگ:" ما باید خدا را شکر برای آنچه که ما"

"جیمز DeChoch: 'به کلاس 2020, کلاه ها را به شما'

"امیلی Venglar: 'من مدل لباس حلق آویز در گنجه من برچسب قیمت هنوز هم در آن'

"کول هرلی: 'گفت: COVID-19 همه گیر است شکل من ارشد سال است که کتمان'

"Karsyn Pasanowic:" من سپاسگزار برای آن زمان که من تا به حال در فورت مایرز دبیرستان'

"Shaznay Benwarisngh: 'شیشه ای من در نهایت شکست'

"مدیسون رینولدز: 'قادر به دیدن پیشرفت ایجاد یک بزرگتر حس امید'

"راسل کالدرون:" هیچ یکی از خنده در حال حاضر'

"بیلی Micard:" من همیشه تعجب می کنم اگر چه'

"در خود واژه ها: کلاس 2020 به ما نشان می دهد چگونه به بالاتر از یک بیماری همه گیر با 'مشاوره مریم گلی'



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب