سرمقاله: فلوید اعتراضها برای قوی تر واکسن علیه نژادپرستی نظاممند

نظرسرمقاله ایالات متحده آمریکا امروز شبکه-فلوریدامنتشر شده 6:00 صبح به وقت شرق آمریکا Jun 7, 2020امریکا در حال

توسط ABDOOSNEWS در 18 خرداد 1399

نظر

امریکا در حال مبارزه با یک ویروس است. یک ویروس به نام نژاد پرستی.

و مانند رمان کروناویروس که باعث بیماری کشنده COVID-19 نژادپرستی آلوده گسترش می یابد و بیش از حد اغلب می کشد. مهم نیست که امیدوار درمان, درمان و یا تعدادی از واکسن ما و جامعه ما نمی تواند به نظر می رسد برای پاکسازی این مقاوم به ویروس را از سیستم خود را.

راه پیمایی ها و تظاهرات گواهينامه و توسعه جامعه قانون برای حقوق مدنی و حق رای بهتر اجرای قانون آموزش — همه آنها اشاره کرد و ما برای درمان, اما تنها به موفقیت محدود است. بر خلاف coronavirus است که با ما به مدت شش ماه وجود خواهد داشت هیچ ساده برای واکسن یک ویروس است که با ما 242 سال است.

ما خودمان را پیدا کنید در اینجا دوباره. اما در پی اتهام قتل دیگری غیر مسلح سیاه جورج فلوید توسط, سفید, سابق, مینیاپولیس, افسر پلیس, Derek چوین — با حداقل سه افسر پلیس هیچ کاری برای جلوگیری از آن — ما نیاز به چیزی قوی تر از این زمان است.

در این زمان امریکا باید بیشتر ثابت واکسن برای مبارزه با ویروس. به عنوان یک شروع به ریشه کن کردن و آتش بد پلیس که در حال ساخت کار خوب پلیس که بسیار سخت تر است.

و هیچ متاسفانه ما نمی توانیم بستگی ریاست جمهوری رهبری تا ما را از طریق این ویروس شیوع یا نه. نه زمانی که رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن دقیقه پس از اعلام خود را "متحد به معترضان مسالمت آمیز" در دوشنبه sics اجرای قانون فدرال با استفاده از گاز اشک آور فلش-انفجار نارنجک و باطوم بر روی یک گروه از معترضان مسالمت آمیز برای روشن شدن مسیر برای او به راه رفتن به کلیسا برای یک بی دست و پا به دنبال عکس op. بلافاصله مورد استفاده در مبارزات سیاسی تبلیغ با هدف قرار دادن پایگاه خود را.

از آن شده است به سختی بیش از یک هفته از روز یادبود حادثه که در آن فلوید درگذشت صورت, دست به دستبند روی زمین تماس خود را برای "Mama" در حالی که چوین فشرده زانو خود را به گردن خود را با مصونیت از مجازات و استکبار نشان داد که بدون ترس از مجازات.

کشور ما به معنای واقعی کلمه خیره کننده از آنجا که بسیاری از ما تغذیه می شوند.

اریک گارنر. Philando کاستیا. کوری جونز. همه غیر مسلح. همه سیاه و سفید. همه کشته شده توسط پلیس.

مرگ غم انگیز آنها همه به دنبال راه پیمایی ها و تظاهرات — برخی از تبدیل غیر قابل قبولی خشونت — درخواست برای آرامش و لازم عذر خواهی و وعده به انجام بهتر. که نمی خواهد انجام این کار زمان. چرا که وجود هر نشانه ای که چوین شد و یک پلیس بد. با توجه به اداره پلیس پرونده او تا به حال 18 شکایت علیه او در 20 سال در نیروی; هیچ کدام او را از کار اخراج شدند.

او اخراج شده برای فلوید را کشته و متهم سوم-قتل درجه و درجه دوم در قتل نفس. خیلی دیر برای جلوگیری از اعتراضات و تظاهرات در حال وقوع در هر دولتی در کشور و خارج از کشور.

از واشنگتن به فورت مایرز و ناپل شده است وجود دارد برخی از تصادفی تخریب اموال و غارت. شده اند وجود دارد برخی از درگیری با پلیس به احتمال زیاد تحریک بد بازیگران, بهره گیری از, در غیر این صورت مسالمت آمیز تظاهرات.

ما هیچ صبر و شکیبایی برای آن. خشونت و غارت و تصاویر سوختن ماشین پلیس در خدمت تنها به کاستن از فوری با هدف پایان دادن به کشتار بی رویه غیر مسلح سیاه مردان در کشور ما است. بدتر از آن منحرف از واقعیت های سیستمیک نژاد پرستی است که باعث شده تا معترضان خشم و سرخوردگی و خستگی.

چگونه بسیاری از مرگ و میر بیشتر ما به لقاء? چند بار باید ما می گویند: "کافی است به اندازه کافی" ؟ چند بار می تواند ما خواسته می شود به اعتماد که رهبران ما را برای پایان دادن به این ؟

پاسخ به درخواست, اما برای انجام این کار. به دنبال نمونه ای از یک گروه از 200 معترض که روز دوشنبه به زانو در همبستگی با ده ها تن از فلوریدا گشت بزرگراه افسران آراسته در سپر و کلاه. به تقاضا است که افسران مانند چوین دیگر مجاز به پنهان کردن خود را نژاد پرستی در پشت سپر و رانندگی گوه بین پلیس و جوامع آنها سوگند یاد کرد برای محافظت از.

ما می دانیم محلی کلانترها و روسای پلیس با این موافقم. ما شنیده ام بسیاری از کلمات از محکومیت پس از فلوید حادثه — از جمله در اینجا در جنوب غربی فلوریدا. در بسیاری از این رهبران از اجرای قانون صدا به عنوان نا امید و خسته که ما انجام می دهیم.

اکثریت قریب به اتفاق افسران پلیس در این کشور در حال انجام بهترین خود را برای حفاظت و خدمت ما را به راه راست. همه ما باید سپاسگزار. ایشان دشوار است طاقت فرسا. اما آن را سخت تر ساخته شده توسط این ویروس موذی نژادپرستی انجام شده توسط برخی در درون خود بخش.

این زمان به اداره قوی تر ضد نژادپرستی واکسن. هیچ جایی بهتر برای شروع با بیش از ما سازمان های اجرای قانون.

(ریک کریستی, سرمقاله, صفحه ویرایشگر برای پالم بیچ پست نوشت: این سرمقاله برای ایالات متحده آمریکا امروز شبکه-فلوریدا.)



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن