Edgerrin جیمز واکنش نشان می دهد پس از او Pro Football Hall of Fame enshrinement به تعویق افتاد

آدم فیشر ناپل اخبار روزانهمنتشر شده 3:24 PM EDT Jun 25, 2020Edgerrin جیمز را به صبر کمی طولانی تر به اولین باز

توسط ABDOOSNEWS در 5 تیر 1399

Edgerrin جیمز را به صبر کمی طولانی تر به اولین بازیکن از ذغال سنگ شهرستان مندرج به Pro Football Hall of Fame.

جیمز بومی ایممکلی بود رای دادند و به سالن از شهرت در ماه فوریه پس از فینالیست چهار بار قبلی. او قرار بود به او طلا قنتد, ژاکت در NFL را enshrinement Aug. 8 در کانتون اوهایو.

اما NFL به تعویق انداختن القای مراسم به دلیل جهانی coronavirus همه گیر NFL رسمی ارتباط مستقیم با آگاهی از این وضعیت گفت: ایالات متحده آمریکا امروز ، 2020 سالن از شهرت کلاس حاضر خواهد مندرج با 2021 کلاس در فصل تابستان است.

رسمی صحبت کرد و به ایالات متحده آمریکا امروز ورزش به شرط ناشناس ماندن به دلیل آن اعلام نشده است. سالن از شهرت است انتظار برای اعلام تصمیم روز پنج شنبه.

"(من) نه در همه ناامید" جیمز گفت: در یک ایمیل به ناپل اخبار روزانه. "این تصمیم درست بودن ساخته شده است. با همه که محل مصرف در حال حاضر با این بیماری همه گیر و تنش های نژادی ما می توانیم بر روی آن تمرکز بیشتر مسائل مهم و بازگشت به Hall of Fame) در زمان مناسب."

بیشتر: Edgerrin جیمز منتخب به سالن از شهرت در چهارمین بار به عنوان فینالیست

پس از جیمز در نهایت رای به کانتون او بر صبر آن زمان به توان انکار کرد و چهار بار. زمانی که در سال 1996 ایممکلی دبیرستان فارغ التحصیل متوجه او نمی خواهد خود را رسمی القای مراسم تابستان امسال جیمز دوباره موعظه صبر و شکیبایی است.

"انتظار است نه یک مسئله" جیمز نوشت. "شما می خواهید آن را به راست و نه با عجله. من همیشه گرفته آسان رفتن رویکرد به همه چیز می آید که راه من است.

"به علاوه من در حال حاضر در ردیف 336 (تعدادی از بازیکنان منتخب به سالن از شهرت). تمام راه را از کیپرس گاردنز فلوریدا به کانتون اوهایو."

NFL همچنین انتظار برای لغو آن تالار مشاهیر بازی های پیش فصل مسابقه بین دالاس کابوی ها و پیتسبورگ استیلرز برای ماه آگوست برنامه ریزی. 6 در کانتون.

ESPN اولین گزارش تعویق.

با حرکت خود enshrinement بازگشت از یک سال و جیمز به احتمال زیاد خواهد شد به اشتراک گذاری این سالن از شهرت مرحله با سابق خود کارفرمایی. Peyton Manning می شود واجد شرایط در سال 2021 در نظر گرفته شده و برای اولین بار رای گیری Hall of Famer. دو مشترک Indianapolis Colts backfield از 1999-2005.

جیمز 41 ارسال شده تصاویری از او را با منینگ در Instagram account پنج شنبه. جیمز همچنین حمایت برای سابق کلت گیرنده رخی Wayne به سالن از شهرت بنابراین هر سه می تواند پذیرفته شود با هم.

"Welp P-پول... به نظر می رسد مانند ما خواهید بود رفتن در هف در اطراف همان زمان" جیمز ارسال شده است. "بیایید (Reggie Wayne) در آن وجود دارد بیش از حد فقط در مورد آنها می خواهم یک picup بازی. ما باید QB RB & WR که در حال حاضر می دانیم کلت' system."

Wayne شد واجد شرایط برای اولین بار در این سال است. او فینالیست برای سال 2020 سالن از شهرت کلاس با جیمز بود اما نه انتخاب.

جیمز بود رژه آمریکایی سال آخر خود را در ایممکلی قبل از گذراندن سه سال در دانشگاه میامی (1997-99) پس از آن که انتخاب شماره 4 به طور کلی با کلت در سال 1999 پیش نویس NFL. او با عجله برای 12,246 متری در 11 فصل از 1999-2009 و رتبه شماره 13 در NFL همه وقت عجله لیست.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن