میدان مغناطیسی زمین ممکن است تغییر 10 بار سریع تر از آنچه قبلا تصور

Scientists با استفاده از شبیه سازی در آزمایشگاه نشان داده است که تغییرات در جهت میدان مغناطیسی زمین ممکن است 1

توسط ABDOOSNEWS در 19 تیر 1399

Scientists با استفاده از شبیه سازی در آزمایشگاه نشان داده است که تغییرات در جهت میدان مغناطیسی زمین ممکن است 10 بار سریع تر از آنچه قبلا تصور.

مطالعه منتشر شده در مجله Nature Communications می دهد بینش جدید به چرخش جریان آهن 2,800 کیلومتر زیر سطح این سیاره و چگونه آن را تحت تاثیر حرکت میدان مغناطیسی در طول صد هزار سال است.

"ما بسیار ناقص و دانش ما میدان مغناطیسی قبل از 400 سال پیش. پس از این تغییرات سریع نشان دادن برخی از شدید تر رفتار مایع هسته آنها می تواند اطلاعات مهم در مورد رفتار زمین را عمیق داخلی گفت:" مطالعه محقق کریس دیویس از دانشگاه لیدز در انگلستان است.

دنبال NewsGram در توییتر به ماندن بگیرید به روز در مورد اخبار جهان.

به گفته محققان ما میدان مغناطیسی تولید شده و نگهداری می شود توسط یک جریان همرفتی از فلز مذاب است که به شکل زمین هسته بیرونی. میدان مغناطیسی به طور مداوم در حال تغییر است.

Earth's magnetic field can change 10 times faster than thought
ما در میدان مغناطیسی تولید شده و نگهداری می شود توسط یک جریان همرفتی از فلز مذاب است که به شکل زمین هسته بیرونی. Wikimedia Commons

ماهواره در حال حاضر ارائه ابزار جدید برای اندازه گیری و پیگیری آن زمان شیفت اما در این زمینه وجود داشته قبل از اختراع بشر ساخته شده و به دستگاه ضبط.

به تصرف تکامل در این زمینه را از طریق زمین شناسی زمان دانشمندان تجزیه و تحلیل میدان مغناطیسی ثبت شده توسط رسوبات جریانات و ساخته دست بشر مصنوعات.

دقت ردیابی سیگنال از زمین هسته زمین بسیار چالش برانگیز و بنابراین نرخ تغییر درست تخمین زده شده توسط این نوع از تجزیه و تحلیل هنوز هم مورد بحث است.

برای زمان یافته های تیم تحقیقاتی به همراه شبیه سازی های کامپیوتری زمینه فرآیند تولید با تازگی منتشر شده بازسازی از زمان تغییرات در میدان مغناطیسی زمین پوشا آخرین 100,000 سال است.

مطالعه آنها نشان می دهد که تغییرات در جهت میدان مغناطیسی زمین رسیده و نرخ هایی که تا 10 برابر بزرگتر از سریع ترین در حال حاضر گزارش تغییرات تا یک درجه در هر سال است.

آنها نشان می دهد که این تغییرات سریع در ارتباط با محلی تضعیف میدان مغناطیسی.

این به این معنی که این تغییرات باید به طور کلی رخ داده در اطراف زمانی که زمینه اتحاد معکوس قطب وابسته به جاذبه زمین و یا در طول گشت و گذار زمانی که دو قطبی محور حرکت می کند به دور از مکان های از شمال و جنوب جغرافیایی قطب.

روشن ترین مثال از این در مطالعه خود یک تغییر شدید در حوزه وابسته به جاذبه زمین جهت حدود 2.5 درجه در هر سال 39,000 سال پیش.

این تغییر همراه بود با محلی میدان ضعیف قدرت در محدود منطقه فضایی فقط در سواحل غرب امریکا مرکزی و به دنبال جهانی Laschamp تفریحی – کوتاه واژگونی میدان مغناطیسی زمین تقریبا 41,000 سال پیش.

Earth's magnetic field can change 10 times faster than thought
جهت میدان مغناطیسی زمین رسیده و نرخ هایی که تا 10 برابر بزرگتر از سریع ترین در حال حاضر گزارش تغییرات تا یک درجه در هر سال است. Pixabay

همچنین بخوانید: موارد مغز عوارض مربوط به Covid-19 جهان

حوادث مشابه در حال شناسایی در کامپیوتر شبیه سازی در این زمینه است که می تواند نشان می دهد بسیاری از اطلاعات خود را از منشاء فیزیکی از محدود paleomagnetic بازسازی محققان گفتند.

خود را تجزیه و تحلیل دقیق نشان می دهد که سریعترین جهت تغییرات مرتبط با حرکت معکوس شار تکه های سراسر سطح مایع هسته.

این تکه ها بیشتر شایع در عرض های جغرافیایی پایین تر نشان می دهد که آینده جستجوهای برای تغییرات سریع در جهت باید تمرکز بر این مناطق است. (IANS)



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب