نشانه های اولیه از فصل طوفان در اقیانوس اطلس

فصل طوفان آغاز می شود در تاریخ 1 ژوئن اما نیست که توقف گرمسیری اقیانوس اطلس از گرم کردن است. گسترده ای در سطح

توسط ABDOOSNEWS در 24 اردیبهشت 1399

فصل طوفان آغاز می شود در تاریخ 1 ژوئن اما نیست که توقف گرمسیری اقیانوس اطلس از گرم کردن است. گسترده ای در سطح پایین فشار در اقیانوس اطلس در غرب فلوریدا است که با توجه به احتمال 50 درصد از تشکیل به افسردگی یا طوفان گرمسیری ملی طوفان مرکز.

در حالی که در اوایل بدیهی است که آن را غیر معمول نیست. شده اند وجود دارد 15 فصل است که در آن طوفان به نام تشکیل داده اند قبل از ژوئن 1, از جمله آخرین چهار فصل. این متاسفانه به نظر می رسد هنجار حداقل در طول پنج سال گذشته.

آن را بعید است که طوفان را ریزش زمین در ایالات متحده هر چند از آن می تواند برخی از بارانی و شرایط باد می وزد به باهاما و برمودا به عنوان آن meanders را در سواحل شرق قبل از رفتن به دریا.

قبل از اینکه شما از دمدمی مزاجی در اوایل فصل طوفان های مثل این یکی نیست کنندههای همه چیز آمده است. ما باقی می ماند در یک دوره از بالا, طوفان, فعالیت یک چرخه اجرا می شود که بین 20 تا 40 سال است. ما حدود 30 سال است که چرخه. که بیشتر احتمال دارد به این دلیل ما می تواند رهبری برای فعال طوفان فصل نه این اختلال.

آن را یک یادآوری خوب است که فصل طوفان است فقط چند هفته به دور و آن را هرگز خیلی زود آماده می شود. در این مورد, شما احتمالا نیاز به سهام تا در ماسک های ضد عفونی کننده دست و کاغذ توالت, اما, شما می دانید, آن را نمی تواند صدمه دیده است.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب