اوایل دبیرستان زمانبندی می تواند منجر به غیبت در دانش آموزان: مطالعه

در اینجا راهنمایی به دنبال در صبح برای یک پوست سالم و درخشان. عمر انبار پس از خواب تجدید و شفا بدن شما صبح ساع

توسط ABDOOSNEWS در 14 اردیبهشت 1399
Morning skin
در اینجا راهنمایی به دنبال در صبح برای یک پوست سالم و درخشان. عمر انبار

پس از خواب تجدید و شفا بدن شما صبح ساعت می تواند انجام شگفتی برای پوست شما, اگر برنامه ریزی شده هست.

Rajni vegas vip host ™ موسس Ohria آیورودا و محیط نرنگ, مراقبت از پوست, متخصص ایوان می دهد راهنمایی در مورد سالم صبح مراسم به نگه داشتن پوست خود را سالم.

نوشیدن آب

شروع روز خود را با نوشیدن یک لیوان آب است. هیچ چیز کار می کنند بهتر است از مرطوب کننده پوست خود را در صبح است.

صبحانه

هرگز جست و خیز صبحانه. در واقع صبحانه شما باید سرشار از مواد مغذی و باید شامل میوه ها و جو و چند دانه نان و میوه های خشک برای سلامتی بدن و پوست است.

نوشیدن چای سبز یا سم زدایی آب به خیط و پیت کردن سموم بدن دور قبل از گرفتن حمام.

water morning
نوشیدن آب در صبح می تواند پوست شما را سالم. عمر انبار

یوگا

یوگا مفید برای پوست و بدن است. A 5-minute صورت جلسه یوگا به بهبود گردش خون و تسهیل تحویل اکسیژن و مواد مغذی و از بین بردن تنش در عضلات صورت.

Sarvangasana, chakrasana, dhanurasana, shirshasana موثر در افزایش جریان خون به پوست و از بین بردن سموم. Pranayam تحریک غدد درون ریز غده اکسیژن سلول های کاهش استرس و بهبود جریان خون پوست تب و تاب بودن. تمرین kapalbhati, bhastrika و anulom-vilom.

محصولات مراقبت از پوست آیین

صبح خود را مراقبت از پوست روال باید شامل پاک کننده, مرطوب کننده و محافظت از. استفاده از یک پاک کننده است که سرشار از عصاره آلوئه ورا و پوست-تغذیه مواد تشکیل دهنده. فراموش نکنید که به درخواست کرم های ضد آفتاب هنگامی که شما را گام به گام.

چلپ چلوپ تازه گلاب بر روی صورت و چشم های ذخیره شده در یک نقره کشتی.

در صبح حذف سموم انباشته شده در بدن در طول خواب کشیدن نفت را سم زدایی نگه داشتن پوست صورت سالم و تمرین خوبی برای این jawline و حفظ کامل بهداشت دهان و دندان.

تمیز کردن زبان به حذف انباشته خلط با توجه به متون کهن شما کمک می کند تا دریافت مواد مغذی هموار.

پاک کردن آرایش خود را قبل از گرفتن حمام. این جلوگیری از خشن مالش پوست است که می تواند باعث تحریک ناحیه اطراف چشم است. این نیز تضمین می کند عمیق تر پاکسازی پوست است.

داروهای خانگی

درخواست یک mukh lepam' قبل از حمام کردن به مدت 10 دقیقه در حالی که شما در حال انجام کارهای روزانه خود. سیاه عدس پودر و مخلوط با شیر گرم یا کره روشن است بیکار صبح تیم. در تعطیلات آخر هفته به شدت توصیه می شود یک اسکراب بدن. نگه داشتن یک اسکراب بدن پودر ساخته شده از پرتقال, سبز, گرم, برنج, پودر را در یک ظرف مخلوط کنید و آن را با شیر و روغن نارگیل اجازه دهید آن را خشک و اسکراب در جهت مخالف و در نهایت بشویید.

در روزهای هفته حفظ رطوبت پوست توسط dabbing دوش روغن بر روی پوست تمیز, طبیعی, روغن سرد فشرده در روغن بسیار مغذی نرم کننده و مهر و موم رطوبت طبیعی است.

Yoga morning
یوگا باید بخشی از روال صبح خود را به بهبود سلامت خود را. عمر انبار

استفاده از ماسک صورت برای پوست درخشان. شما می توانید با استفاده از زردچوبه besan یا آرد نخودچی بسته صورت روشن تر و واضح تر پوست. شما همچنین می توانید با استفاده از گوجه فرنگی یا سیب زمینی پوست کنده به خلاص شدن از شر قرمز و پوست دباغی.

ورزش های صورت

سی دقیقه قبل از دوش d' ورزش صورت. 'بوسه سقف' بهترین wa� به تن'almost تمام عضلات صورت, 'جوانه' به jawline و گردن یکی از ورزش مفید برای حذف و سفتی و بهبود جریان خون به پوست است.

همچنین به عنوان خوانده شده - چالش های رشد و چشم انداز روغن زیتون صنعت در هند

خود ماساژ قبل از حمام نیز مرطوب شدن پوست می دهد و شین زیبا.

سلامتی

را گرم و درخشش طبیعی را به پوست با از بین بردن احساسات منفی سموم را از ذهن خود. (IANS)



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.nettny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن