مرگ از امید: ویژه نماز شب زنده داری در رم برگزار شد برای پناهندگان

World روز پناهندگان در حال مشاهده شنبه با هدف بالا بردن سطح آگاهی از پناهندگان در سراسر جهان است. در ایتالیا ب

توسط ABDOOSNEWS در 1 تیر 1399

World روز پناهندگان در حال مشاهده شنبه با هدف بالا بردن سطح آگاهی از پناهندگان در سراسر جهان است. در ایتالیا به ویژه نماز شب زنده داری در رم برگزار شد این هفته با عنوان "مرگ امید" در حافظه از هزاران نفر که از دست دادن زندگی خود را در دریا سفر خود را در جستجوی یک زندگی بهتر در اروپا است.

در داخل کلیسای سانتا ماریا در Trastevere در رم بسیاری از جمع آوری به دعا در حافظه کسانی که غرق در تلاش خود را برای عبور از دریای مدیترانه از شمال آفریقا و برای کسانی که همچنان به انجام این کار. آفریقایی ها و ایتالیایی ها نگهداری اجتماعی فاصله داخل کلیسا به عنوان آنها دعا با هم.

دنبال NewsGram در LinkedIn به دانستن آنچه اتفاق می افتد در سراسر جهان است.

دبیر کنفرانس اسقف ایتالیایی, Monsignor استفانو روسیه خطاب به جماعت.

Monsignor روسیه گفت: "ما با دوستان متعدد که با عبور از دریای مدیترانه یا وارد زمین. بسیاری از میان شما باید به شدت از دست دوستان و اعضای خانواده".

شب زنده داری برگزار شد در مراسم روز جهانی پناهنده. Monsignor Russo به نام برای بسیاری از خارجی جدید "اروپایی ها" اجازه داده می شود به ظهور از خود را نامرئی شرایط.

The World Prays for Migrants and Refugees
یک زن با یک ماسک صورت صحبت با کادر پزشکی در لباس های محافظ در یک اردوگاه پناهندگان پس از دو موارد مشکوک از coronavirus گفته می شود را تایید کرد و این منطقه را محاصره به عنوان یک منطقه در حومه رم 8 آوریل سال 2020 است. فردا

او افکار خود را به "کسانی که مجبور به اردوگاه های پناهندگان به سر می برند که هیچ راه" به Rohingya به اردوگاه Moira در لزبوس برای بسیاری از کسانی که در رسیدن به تاپاچولا در مرز با مکزیک به سوریه در لبنان اردوگاه. او به نام همه این "مکان درد" که در آن حتی بیشتر از گذشته وجود دارد کمبود مواد غذایی و لباس و چادر و کمک های پزشکی.

این مستند او اضافه می کند شرایط زندگی حتی بدتر با اجتماعی فاصله غیر ممکن است و مردان و زنان و کودکان بدون دسترسی به آب برای شستن و وحشت زده از مرگ از coronavirus.

همچنین بخوانید: کشف جدید برای بهبود کیفیت زندگی برای بیماران مبتلا به سرطان پروستات

مارکو Impagliazzo یک عضو از جامعه کاتولیک سنت' Egidio که سازمان افروزی. او گفت: ضروری است که همه آفریقایی ها و اروپایی ها در مقابله با این بیماری همه گیر در قاره آفریقا با هم.

Impagliazzo گفت که اگر این اتفاق نمی افتد وجود خواهد داشت دیگر امواج مهاجر ورود و ویروس باید کمک به ما در درک است که ما باید تمام ردیف در همان جهت. بیش از 40,000 مهاجران بر این باور هستند که فوت کرده اند در تلاش برای رسیدن به اروپا از طریق زمین یا دریا عبور از سال 1990 است. (VOA)



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن