گرد و خاکی بیکر نظرات به MLB پروتکل های مربوط به

Astros مدیر گرد و خاکی بیکر شده است در اطراف بیس بال در یک زمان طولانی است. او دیده است بیش از سهم عادلانه خود

توسط ABDOOSNEWS در 23 تیر 1399

Astros مدیر گرد و خاکی بیکر شده است در اطراف بیس بال در یک زمان طولانی است. او دیده است بیش از سهم عادلانه خود را از موقعیت های عجیب و غریب اما هیچ چیز نمی تواند او را آماده کرده برای سال 2020 است. بیش از آخر هفته پس از Astros تا به حال به لغو و در عین حال یکی دیگر از تمرین با تشکر از قرار گرفتن در معرض بالقوه کارکنان به COVID-19 او تا به حال برخی به جای نگرانکننده چیزهایی برای گفتن در کنفرانس مطبوعاتی خود.

وقتی پرسیده شد که چه MLB این پروتکل ها برای ظهور مانند کارمند ممکن است قرار گرفتن در معرض, او گفت:, "من نمی دانم." او در ادامه می گویند این است که چرا آنها در حال گرفتن یک نگاه سخت در تمام این بازیکنان در فهرست به خصوص جوان کوزه مانند جنگل وهیتلی. بیکر می داند آنها به احتمال زیاد نیاز به رفتن به آنها را به عنوان فصل به همراه می رود.

اما وجود دارد بیشتر از آن. با وجود سالها تجربه روشن بود بیکر سوالات بیش از پاسخ. "اگر من بی قراری, شانس خوب وجود دارد هر کس دیگری است میخوام بی قراری," او گفت:. "این کار من را به آرامش و پیدا کردن یک راه حل یک راه حل موقت و امیدوارم یک راه حل دائمی است."

البته در این سال ثبات نسبی است. فصل در حال حاضر کمرنگ شده است به 60 بازی و آستروس در میان تعدادی از تیم های که از دست داده اند تمرینات به تاخیر نتایج آزمون و ممکن است قرار گرفتن در معرض در هفته اول خود را در "اردوهای تابستانی."

از سه بزرگ, ورزش, NBA حباب احتمالا بیشترین احتمال موفقیت نه فقط به دلیل آنها در حال منزوی اما از آنجا که کمتر بازی و تعدادی از بازیکنان و تیم های درگیر را نازک با برگشتی. اما حتی این انجمن با کس مسن, آدم, نقره ای گفته است که می تواند همه ریزد و در یک لحظه متوجه.

آن را تقریبا غیر قابل تصور به نظر می رسد کل یک فصل فوتبال برگزار خواهد شد با توجه به ماهیت این ورزش تعدادی از بازیکنان و ناتوانی در قرنطینه.

اما شاید ما باید حداقل ایمان در بیس بال. نه تنها لیگ و بازیکنان باید برای حل و فصل یک تند و زننده, اتومبیل, اختلاف مالي در وسط یک بیماری همه گیر است که به کشته شدن بیش از 130,000 آمریکایی به, تاریخ, اما آنها حتی موفق به انجام آن در واقع. آنها فقط به توافق نظر در ماه مارس و قرار است تصمیم گیری بزرگتر تا بعد از ترک آنها را با تنها 60 بازی و عادی برگشتی, هر آنچه در حالت عادی یعنی در این شرایط است.

تقریبا هیچ کس در واقع انتظار هر تیم و یا حتی لیگ به آن را از طریق تمام خلاصه فصل است. با بسیاری از بازی ها بسیار سفر و کمی خرابی (60 بازی در فقط به سختی بیش از دو ماه) این است که به سادگی یک دستور غذا برای فاجعه است.

آن را ترک کرده است بیکر در وسط و فقط در تلاش برای کشف کردن که چگونه به نگه داشتن فهرستی دست نخورده است. او می گوید که چندان نگران نیست اما شاید او باید باشد.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن