با توجه به Covid-19 استخدام در هند 7 درصد گزارش می گوید

در میان نزدیک به هفت درصد کاهش در تعداد مشاغل نوشته شده در سه ماهه اول سال جاری در مقایسه با یک سال پیش با توج

توسط ABDOOSNEWS در 29 تیر 1399

در میان نزدیک به هفت درصد کاهش در تعداد مشاغل نوشته شده در سه ماهه اول سال جاری در مقایسه با یک سال پیش با توجه به Covid-19 گیر تقاضا بالا رفته است به طور قابل توجهی نقش های خاصی مانند آن طراحان و فروش و عملیات و مدیریت تغییر, می گوید: یک گزارش جدید.

کارفرمایان باید نشان داد که 500 درصد افزایش در نیاز های ارتباطی و مهارت های ارائه در Q1 سال جاری نسبت به سال گذشته نشان داده از SCIKEY استعداد پلت فرم تجارت استعداد بازار.

ما را دنبال کنید در Facebook به نگه دارید تا با آخرین اخبار!!

دلیل عمده این افزایش در مهارت های ارتباطی است که با توجه به مجازی مشاغل در طول بیماری همه گیر کوروناویروس در هند.

یکی دیگر از مهارت های است که به خط مقدم با توجه به Covid-19 تغییر است و اجرای.

شده است وجود دارد افزایش قابل توجهی در مهارت ها از جمله جاوا اسکریپت, Oracle, اچ تی ام ال و Node.js در Q1 سال 2020 است.

Covid-19
دلیل عمده این افزایش در مهارت های ارتباطی است که با توجه به مجازی مشاغل در طول بیماری همه گیر کوروناویروس در هند. Pixabay

"این Covid-19 led کسب و کار عدم قطعیت نهفته است استخدام برنامه از بسیاری از شرکت ها در همان زمان وجود دارد برخی از بخش های که Covid-اثبات و به سرعت در حال گسترش تیم خود را" Akshay Sharma, بنیانگذاران, SCIKEY در بیانیه ای گفت:.

همچنین بخوانید: AIIMS مجموعه ای برای شروع Covid-19 واکسن انسانی محاکمه

"این نیز ظهور به مجموعه مهارت های جدید برای مدیریت عدم اطمینان و به سرعت تبدیل به جدید طبیعی است. Upskilling و ملاقات با تقاضای مورد نیاز بازار کار را قادر به باز کردن مشاغل جدید و نقش."

داده است بر اساس 233 شغل از SCIKEY استعداد پلت فرم تجارت از آن, مشاوره, تجارت الکترونیک, املاک, مخابرات, انرژی های تجدید پذیر و بخش بازاریابی از چندین ایالت در کشور است. (IANS)



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب