دستگاه ems عضلات را بدون تمرین تحریک کرد

ورزشی نباشید می توان با استفاده از روش دستگاه ems عضلات را بدون تمرین تحریک کرد تا بهبود یابند. این دستگاه که

توسط مدیر سایت در 25 تیر 1402

ورزشی نباشید می توان با استفاده از روش دستگاه ems عضلات را بدون تمرین تحریک کرد تا بهبود یابند. این دستگاه که تولید کننده پالس های الکتریکی است به وسیله الکترود به عضلات مد نظر متصل می شود. اگر تا به حال تجربه فیزیوتراپی را داشته باشید، حتماً از مزایای بینظیر تحریک الکتریکی عضلات آگاه هستید.

جهت خرید دستگاه ems تماس بگیرید.

از دهه ۱۹۵۰ تاکنون در تکنیک های کلاسیک فیزیوتراپی از جریان های الکتریکی استفاده می شود و هیچ عارضه جانبی منفی گزارش نشده است اما البته در صورتی که مربی از تخصص چندانی برخوردار نباشد ممکن است تنظیم دستگاه به درستی صورت نگیرد و فرد دچار آسیب هایی مانند شوک الکتریکی، سوختگی، خارش و التهاب پوست شود. این جنس بسیار مقاوم بوده و در برابر وزن های بالا نیز با دوام است ، همچنین به خوبی می تواند سطح نرم را در اختیار شما قرار دهد تا در طول مسافرت ، از نشستن خسته نشوید و چه بسا خاصیت فنری آن می تواند حس خوشایندی را نیز ایجاد کند .

روش دستگاه ems یک روشی می باشد که قبل ترها فیزیو تراپ ها به جهت درمان نصیب های جراحت دیده بدن اعم از عضلات، تاندون ها ی ورزشکاران یا اشخاص معمولی به کار گیری می کردند. پاسخ مثبت است. تمریناتدستگاه ems در دو روش هوازی (cardio) و قدرتی به کاهش وزن، چربی سوزی و لاغری منتهی می شوند. که محیط خون و بدن را با PH متفاوتی روبرو میکند و یونهای مثبت و منفی بدن و عضلات را تحت تاثیر قرار میدهد مضر است؟ لازم به ذکر است که شرایط فیزیکی در شروع تمرینات و همچنین نوع تغذیه در نتیجه گیری سریع تاثیر بسزایی دارد. در ابتدا كمي عجيب و غريب است مانند يك نوع سوزن شدن در قسمتي از روي بدن است و تمرينات خيلي زود شروع به سخت شدن مي شوند. اگر می خواهید این ورزش را شروع کنید و به دنبال یک ورزش ایکس بادی خوب در قرچک می گردید با ما در این صفحه همراه باشید. در این ورزش به دلیل افزایش گردش خون روی سطح پوست، بافت های زیر جلدی نرم شده و فرم آنها اصلاح می شود. ᠎

 سازمان غذا و دارو آمریکا (FAD) نیز برای جلوگیری از هر گونه پیشامدی تنها به دستگاه ems که بتوانند مقررات و قوانین را رعایت کند، مجوز می دهد. برای اینکه مسافرتی لذت بخش تر را نیز داشته باشید ، به همراه تشک بادی داخل ماشین نیسان ایکس تریل دو کوسن بادی قرار داده شده است که می توانید از آن به عنوان بالش های بادی نرم ، تکیه گاه عالی استفاده کنید . یکی از کاربردهای دیگر ای ام اس در ورزش حرفه ای ریکاوری است. همانطور که از نام تشک بادی داخل ماشین مشخص است ، این تشک بادی برای استفاده در داخل ماشین به خصوص ماشین شاسی بلندی همچون نیسان ایکس تریل طراحی شده است ، می تواند یک گزینه ای عالی برای استفاده باشد .


5. موجب آرامش و ریلکس شدن کل بدن می گردد . مثلا، با 20 دقیقه تمرین کل بدنی EMS ، بهبودهای عملکردی ممکن است که در تمرین های کلاسیک با صرف زمانی چندین ساعت به سختی به دست می آید. به طور کلی تر توانبخشی و درمان اصلی ترین هدف و کاربرد این دستگاه ها می باشد. ای ام اس راه مناسبی برای لاغری می باشد، شاید بتوان یکی دیگر از معایب دستگاه ای ام اس را هزینه تهیه آن دانست. قیمت دستگاه EMS -دستگاه ورزشی EMS/ ای ام اس BeastandBeauty یکى از مجهزترین و پیشرفته ترین متدهاى ورزشى روز دنیاست که تحت عملکرد ان تمام فیبرهاى ماهیچه اى به صورت همزمان به کارگرفته مى شوند! هدف اولیه دستگاه و روش EMS این بود که بتوان بدون نیاز به حرکت مفاصل و عضلات بدن افراد تحریک و تقویت شوند. بدون نیاز به جراحی و بیهوشی. ای ام اس به ما این اجازه را می دهد تا با وزنه کمتر و یا حتی فقط وزن بدن بدون فشار بر مفاصل و لیگامان ها عضلات را تقویت کنیم! بدون عوارض جانبی و خطر بازگشت وزن. بنابر این برای دستگاه EMS ای ام اس افراد مبتدی که خودشان میخواهند .تمرینات را انجام دهند مناسب نیست و از عوارض دستگاه EMS ای ام اس به شمار می اید.

دستگاه ای ام اس آی بادی نسل جدیدی از دستگاه های حوزه لاغری و تناسب اندام می باشد.EMS در واقع مخفف کلمه Electric Muscle Stimulation به معنای تحریک الکتریکی عضلات می باشد . امواج الکتریکی استفاده شده در EMS ممکن است منجر به بروز حمله تشنجی در افراد مبتلا به صرع شوند. پس از خواندن این مطالب احتمالا شما نیز با این سوال که «ورزش EMS مناسب چه افرادی است؟ در این شیوه، سیم پیچ با یک حلقه از جنس فریت تعویض شده است که به شکل یک چند ضلعی، زنجیروار به دور لوله بسته میشود . تمرین کردن با EMS باعث تقویت عضلات و در نتیجه کاهش درد آن ها میشود. اما با این حال ممکن است تمرین ها باعث تحت تاثیر قرار گرفتن بافت عضلانی و ایجاد مشکل در کلیه ها و… باعث ایجاد تورم و خونریزی نمیشود. ممکن است کمپانی های تولید کننده با حمایت مادی از پژوهشگران تغییراتی در نتایج آن نیز ایجاد کرده باشند. شما هم چون هزینه کرده این حرفشان را گوش می کنید و کمتر می خورید و وزن تان هم کمتر می شود



منبع
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن