اجازه ندهید مستند کاهش روح جهان کوکتل بعد

املاک و مستغلات در این صورت همه گیر نمی توانید حکومت کنید. Pixabay توسط ADITI ROY درک از "حق بیمه" به معنای د

توسط ABDOOSNEWS در 24 اردیبهشت 1399
املاک و مستغلات در این صورت همه گیر نمی توانید حکومت کنید. Pixabay

توسط ADITI ROY

درک از "حق بیمه" به معنای در املاک و مستغلات منتقل شده است از افاده ارزش به تعریف سلامتی خانواده و سلامت.

به عنوان یکی از معاملات جهانی COVID-19 pandemic توسعه دهندگان و خریداران در حال تمرکز بر روی امکانات در خوابگاه است که افزایش بهداشت و سلامتی و زندگی پایدار است که باید به طور ذاتی در طراحی و آرایش از پروژه های مسکن.

"سلامتی امکاناتی از قبیل استودیو یوگا و مدیتیشن اتاق چشمه های معدنی ورزشگاهها و زمین تنیس و دویدن آهنگ های جدید شد خشم در میان شهری homebuyers. چنین ویژگی در نهایت فراتر خانه های لوکس, پروژه ها و آمد و انتظار می رود در اواسط محدوده خانه به عنوان به خوبی. سلامتی امکانات در حال حاضر ارائه به مراتب بیشتر قانع کننده 'بیمه' پانچ از معماری چشم و آب نبات. مارک توسعه دهندگان شد و سریع به حس تغییر و شروع به یکپارچه سازی ویژگی های چنین به پروژه های خود می گوید:"Prashant Thakur مدیر & Head – تحقیقات ANAROCK مشاوران املاک.

"جهان ما زندگی می کنند به طور ناگهانی شده است به شدت تعریف. در زمان بی سابقه شغلی ناامنی اجاره یک مزاحمت هزینه مالکیت بسیار جذاب تر سرمایه گذاری منطقی نسبت به reposing ایمان به نوسان بازارهای مالی و خانه یک نقطه کانونی کاملا جدید کار اخلاق" Thakur می افزاید.

"حق بیمه" فراتر از نام تجاری

در این زمان بسیاری از homebuyers مایل به پرداخت حق بیمه اضافی برای محصولات و ویژگی های. برای بسیاری از سرخپوستان' خانه های تک-بزرگترین عمر و سرمایه گذاری آنها را پس از آن را حس می کند برای حفظ بهترین گزینه های موجود در یک معنی است. در حالی که مارک سازندگان ارائه حق بیمه از طریق خواص برتر و مکان مفهوم حق بیمه در این زمینه از شدیدترین بحران بهداشت و درمان است که سلامتی می گوید: یک نظرسنجی که توسط ANAROCK.

Real estate
املاک و مستغلات نمی گذرد در اطراف محل دیگر. Pixabay

سلامتی به عنوان یک پروژه طراحی ضروری است

املاک و مستغلات که شامل سلامتی عناصر در یک ساختمان را طراحی و مواد و امکانات اصلی روند جهانی است. سلامتی امکانات در یک مجتمع مسکونی و تجاری) ساختمان آن را افزایش مطلوبیت آن را به عنوان بهبود کلی محیط زیست و رفاه. در میان محبوب ترین, سلامتی, امکانات ورزشگاه یوگا/مراقبه اتاق باغ پشت بام و افزایش نور طبیعی و تهویه. همانطور که ما در لبه بیشتر به لوکس دامنه خریداران نیز به دنبال پروژه های استودیو هنر, سرگرمی, اتاق و ذن باغ که در آن می توانید آنها را جدا و دوباره جوان است.

عمل به ساختمان های خبره برای سلامتی است که پس از چند توسعه دهندگان بین المللی. این روند است که دیده می شود در مسکونی و تجاری و حتی آوانگارد خرده فروشی فضاهای شامل ساختمان دریافت سلامتی صدور گواهینامه بر اساس آن طراحی و استراتژی های عملیاتی. شبیه به گواهینامه LEED برنامه توسط U. S. سبز, ساختمان, شورای, که در آن یک ساختمان 'سبز' ویژگی های ارزیابی و رتبه سلامتی رتبه بندی ارزیابی سلامتی, ویژگی های یک توسعه املاک و مستغلات – چه مقدار از آنها کمک به سلامت و تندرستی از اشغالگران.

سبز و تجاری املاک و مستغلات

در حالی که بازار مسکونی املاک و مستغلات است که به تدریج ابتلا به آن, این روند در حال حاضر بیشتر قابل مشاهده معاصر در فضاهای تجاری. در سطح جهانی صاحب-اشغال موسسات تجاری در حال رانندگی تقاضا برای سبز امکانات و شیوه های. برخی از این امکانات عبارتند از فعال راه پله biophilia, افزایش کیفیت هوا, طبیعی, نور خورشید, باغ های عمودی و غیره. از جمله امکانات رفاهی دیده می شود به عنوان یک راه برای جذب و حفظ کارکنان جوان که به شدت متمرکز بر کار در محیط سالم.

حتی هند توسعه دهندگان در حال زرنگ و دانا به روند مستاجران قرار دادن حق بیمه های بالا در سلامتی است. تعداد فزاینده ای از کارکنان در حال حاضر به دنبال محل های کار است که کمک به آنها در حفظ سطح معینی از تناسب اندام و سلامتی است. هند Inc در حال حاضر مملو از درجه فضاهای اداری که از ویژگی های سالن ها برک آوت مناطق دویدن و مراقبه گوشه. Coworking فضاهای که هزاره کارگران و شروع یو پی اس نفع بوده اند در میان قبلی بزودی از این روند است.

Real estate
املاک و مستغلات مشتریان و توسعه دهندگان متمرکز بیشتر در زندگی پایدار. Pixabay

این 'بیمه' بالا است

قابل توجهی وجود دارد هزینه متصل به ترکیب سلامتی امکانات به یک ساختمان معماری بنابراین خواص در چنین ساختمان هزینه بیشتر از کسانی که بدون هیچ گونه امکانات. نگهداری از چنین ویژگی همچنین می افزاید: به طور کلی هزینه های تعمیر و نگهداری ساختمان است. اما این ویژگی در ترجمه به مزایای از قبیل بهبود بهره وری کارکنان و عملکرد و نگهداری در ساختمان های اداری و بالاتر شادی و رضایت quotient در پروژه های مسکن.

با توجه به این که چنین امکانات در افزایش تقاضا توسعه دهندگان در حال حاضر نگاه کنید از جمله امکانات در ساختمان های خود را' طراحی و بالاتر ارائه نوآورانه سلامت محور امکانات رفاهی. ساختمان در هند است که سلامتی پخته شده به DNA خود را هنوز هم یکی از بستگان نادر اما حتی پایین تر اشباع سلامتی امکانات می تواند یک USP. قطعا علاقه به چنین ویژگی های در پروژه های مسکن شده است هرگز بیشتر از COVID-19 عصر آورده است که نیاز به خودکفايي کامل در املاک مسکونی واقعی در جلو و مرکز.

متاسفانه به دلیل هزینه های بالا ما بعید است که به این روند شوند percolating را به مسکن مقرون به صرفه بسیار به زودی. از جمله امکانات رفاهی برای حق بیمه و توسعه دهندگان نیاز به نگه داشتن مسکن مناسب و... ، مقرون به صرفه است. با این وجود برخی از آخرین قیمت مناسب پروژه های در حال توسعه در کمتر از گران قیمت و محیطی مناطق عمده ما شهرها را یک درجه اساسی سلامتی, ویژگی های.

همچنین بخوانید: COVID-19 به شمار عوارض جدی و حتی خطر مرگ برای کودکان: پژوهشي

این پروژه ها ترجیح داده می شوند زیرا بسیاری از خریداران مایل به سازش در راحتی از نقاط مرکزی – اما نه بر سلامت خانواده خود را. Homebuyers با چنین جهت گیری می تواند به دنبال در سطح بین المللی به رسمیت شناخته سلامتی رتبه های چنین به عنوان ساختمان استاندارد و Fitwel امتیاز که اندازه گیری و تایید سلامتی, ویژگی های تأثیر مثبت انسانی در بهداشت و تندرستی. (IANS)



is.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن