پزشکان بحث در مورد چالش های آنها در طول همه گیر

تا سال 2020 متعلق به پزشکان و کارکنان بهداشتی درمانی که خطر جان خود را برای مبارزه با کشنده نامرئی ویروس Covid

توسط ABDOOSNEWS در 12 تیر 1399

تا سال 2020 متعلق به پزشکان و کارکنان بهداشتی درمانی که خطر جان خود را برای مبارزه با کشنده نامرئی ویروس Covid-19. در حالی که هند در خانه باقی می ماند برای جلوگیری از گسترش این بیماری همه گیر; مسلح با ماسک و دستکش و محافظ دنده جامعه پزشکی در حال کار خستگی ناپذیر ساعت در میان فشار و ترس از آلوده شدن و آزار و اذیت و تبعیض است.

همانطور که ما جشن ملی پزشکان بعد در تاریخ 1 ژوئیه IANSlife صحبت کرد و به چند پزشک که بحث در مورد چالش های متعددی چهره آنها در طول این بیماری همه گیر.

Follow us on Instagram برای دریافت به روز رسانی منظم از ما!!

دکتر Manoj Goel, مدیر Pulmonology Fortis یادبود موسسه تحقیقات Gurugram می گوید چالش برانگیز ترین بخش این است که "برقراری ارتباط با بیماران و نگه داشتن آنها را با انگیزه". او می گوید IANSlife: "من را دیده اند بیمارانی که موجب دلسردی این فکر می کردم که آنها را باید جدا و دور از خانواده های خود و نمی تواند آنها را تامین کند و یا آنها را ببینید. دست زدن به چنین بیماران ما پزشکان باید برای تبدیل شدن به بخشی از خانواده خود تا زمان درمان می رود."

Doctors and the various challenges they are facing amidst this pandemic
افزایش تعداد بیماران و کاهش تعداد کارکنان پزشکی به عنوان آنها در حال سقوط بیمار و گرفتن قرنطینه یکی دیگر از چالش است. Pixabay

دکتر Inder کومار Kasturia, مشاور خانواده, پزشکی, Aakash بهداشت و درمان دورکا اضافه می کند: "آموزش به بيمار به یک گروه از مردم که برای شروع و یا ادامه کار خود را برای حفظ معیشت آنها مهم است چرا که آن را قادر می سازد آنها را برای نجات خود از خطر آلوده شدن. پس از تجلی Covid-19 متفاوت است در بیماران مختلف مدیریت نیز باید انعطاف پذیر به عنوان ما نمی توانیم تعمیم همان مدیریت برای هر بیمار است."

افزایش تعداد بیماران و کاهش تعداد کارکنان پزشکی به عنوان آنها در حال سقوط بیمار و گرفتن قرنطینه یکی دیگر از چالش های مطرح شده در مقابل آنها امتیاز دکتر Inder.

با توجه به این فشار بر هیات های پزشکی افزایش یافته است. "من شخصا نزدیک به 19 ساعت کار در یک روز است. زمانی که با دیدن بیماران جسمی من نظارت بر آنها را از طریق تله مشورت و tele - ICU. این خطر وجود دارد که کارکنان از آلوده شدن به دلیل آنها در تماس نزدیک با مثبت بيماران است. من را دیده اند که ترساندن در کارکنان ، به عنوان بیماری گسترش یافته و من می دانم که چالش ها را بیشتر افزایش می دهد" ایالات دکتر Goel.

"این بیماری همه گیر را آزمایش کرده است که فطرت از سازمان های مراقبت های بهداشتی و کارگران است. ایجاد آگاهی در مورد این ویروس در میان کارکنان خود به ویژه غیر بالینی کارکنان پشتیبانی و یا حتی متخصصین بسیار چالش برانگیز می گوید:" دکتر Gauri Agarwal, مدیر دانه از بی گناهی (IVF تسهیلات) & Genestrings (ژنتیک آزمایشگاه).

"اکثر کارکنان در مواجهه با فشار از خانواده خود را به کار نمی در "COVID منطقه'. از این رو ترس است بزرگترین چالش است که منجر به در کاملا چند توابع پشتیبانی در سراسر بیمارستان ها و خانه های پرستاری و آزمایشگاه تست مجبور به کار با کمتر دست در کار" او می افزاید.

افزایش فشار و ترس از گسترش این بیماری به خانواده خود و نیز در نظر گرفتن تلفات در سلامت جسمی و روانی در پزشکان است. با وجود استفاده از چرخ دنده محافظ یک لحظه مرور می توانید یکی آلوده.

Doctors and the various challenges they are facing amidst this pandemic
وقتی که می آید به سلامت روان پزشکان مبارزه با این بیماری همه گیر از آن رفته است به عنوان دور به عنوان یک پزشک اقدام به خودکشی در ایالات متحده به عنوان او احساس درماندگی در درمان بیماران با توجه به کمبود منابع است. Pixabay

"همیشه در ترس مداوم اجرا می شود که در ذهن من است که اگر من, کشش مرگبار coronavirus به فرزندان من که مجدانه به دنبال بهداشت دستورالعمل به عنوان پیشنهاد شده توسط سلامت بدن. من واقعا فراموش کرده زمانی که آخرین باری که ما به تماشای یک فیلم و یا نشان می دهد در تلویزیون با هم. زندگی تبدیل شده است یک اورژانس مته. یک دکتر در یک کامل Covid-19 بیمارستان زندگی من حول محور شرایط اضطراری. هر چند آن را بسیار انجام خدمت به کشور خود را در این زمان نیاز در زمان ما نیز طلب یک زندگی عادی می گوید:" دکتر Shuchin Bajaj, طب داخلی, cricket live score ماکیان Orthocare بیمارستان, New Delhi.

همچنین بخوانید: Covid-19 آلوده به خون بیماران می توانید بگویید شدت بیماری

وقتی که می آید به سلامت روان پزشکان مبارزه با این بیماری همه گیر از آن رفته است به عنوان دور به عنوان یک پزشک اقدام به خودکشی در ایالات متحده به عنوان او احساس درماندگی در درمان بیماران با توجه به کمبود منابع است. بنابراین برای یک بار ناجی نهفته هستند و در بالاترین خطر برای نه تنها سازگار بلکه برای افسردگی, بی خوابی, اضطراب, افزایش مصرف الکل و بسیار زیاد ترس از گسترش این ویروس به شما عزیزان به اشتراک گذاری دکتر Preeti Singh, Sr. مشاور روانشناسی بالینی و روان درمانی, Paras بیمارستان گورگان.

"این بسیار ناراحت کننده و در عین حال شما همچنان به انجام نجیب حرفه ای. پزشکان بحث باید با همسالان خود و سازمان دیده بان خود را خلق و خو نظر از احساس غم, نوسانات خلقی, افزایش تحریک پذیری و افزایش خشم. لطفا صحبت می کنند به کسی که صالح به رسیدگی به بهداشت روان" او آمده است. (IANS)



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن