DIY ابزار و محصولات را ببینید 90% افزایش فروش

منndians به نظر می رسد به تکمیل تعمیرات جزئی خانه خود را به عنوان آنها محدود خارجی ورود به فضاهای داخلی به عنو

توسط ABDOOSNEWS در 13 تیر 1399

منndians به نظر می رسد به تکمیل تعمیرات جزئی خانه خود را به عنوان آنها محدود خارجی ورود به فضاهای داخلی به عنوان یک پلت فرم تجارت الکترونیک می بیند سریع رشد در فروش انجام آن را به خودتان (DIY) محصولات و تعمیر ابزار دست, ابزار حفاری ماشین آلات حمام و آشپزخانه شیپور خاموشی و ماشین آلات دوخت.

نسبت به قبل از COVID بار در خرید و فروش این محصولات رشد کرده اند 90 درصد در دو ماه گذشته. خریداران در حال تلاش به خود متکی با انجام لوله کشی و تعمیرات برق و جزئی وظایف خانگی خود گفت: Snapdeal.

Follow us on Facebook برای دریافت به روز رسانی منظم از ما!!

بالاترین-فروش DIY محصولات در بازار آنلاین هستند خانواده دست toolboxes شامل طیف وسیعی از پیچ گوشتی و انبردست گیره مدتها پنجه چکش سوکت آچار چرخ ضامن دار دسته اهن بری, قاب, نوار اندازه گیری الکتریکی, تستر ولتاژ برق نوار و امثال ان. این صندوق طراحی شده برای دیدار با اکثر نیازهای تعمیر در خانه.

دستی و برقی ماشین آلات حفاری نردبان آشپزخانه و حمام شیپور خاموشی لوله چراغ ها و نوار عایق در میان سایر فروشندگان.

فروش الکتریکی اتو و اتو کردن جداول رشد کرده است پنج بار در دو ماه گذشته از سطح قبلی است. کاربران همچنین چیدن برس رنگ غلطک و اسپری قوطی به صورت متفرقه کار نقاشی در خانه. نیز وجود دارد یک افزایش در تقاضا برای کنترل آفات آیتم ها, حشره کش ها و اسپری اسلحه.

فروش محصولات DIY افزایش هر دو در مترو و درجه 2 شهرستانها. در حالی که دهلی نو-شورای ملی مقاومت, بنگلور و بمبئی ثبت بالاترین فروش در مترو و اکثر سفارشات از غیر مترو سرچشمه در Chandigarh, Nagpur, لکنو میسور و Coimbatore. Pixabay

فروش ماشین آلات دوخت و دوخت کیت برای خانه خیاطی و تغییرات اتحاد رسید. بهترین فروشنده در این دسته است که یک منگنه-مانند دست ماشین آلات دوخت که کاربران را قادر می سازد برای تکمیل دوخت ساده به راحتی کار می کند. دوخت و دوز و خیاطی با کیت اندازه گیری نوار و نخ سوزن صاف کننده و نخ نیز محبوب است.

چسب گرم اسلحه که به طور کلی مورد استفاده برای DIY craft یک ضربه. باغ ابزار کیت شامل فلوت (khurpi), کلیپرز و وجین چنگال دیگر مورد علاقه.

همچنین بخوانید: مراقبت از پوست ملزومات هر کس باید این موسمی

غیر معمول محصول DIY جدید متولد 3D دست و پا ریخته گری کیت در حال محبوب شدن بیش از حد.
"افزایش فروش محصولات DIY و تعمیر ابزار نشان می دهد مردم با نهایت احتیاط در زندگی روزانه خود را. آنها انتخاب ایمنی بیش از راحتی از درگیر شدن کمک های خارجی و در حال امید بستن برای بیشتر متکی به شیوه زندگی" یک Snapdeal سخنگو گفت IANSlife.

فروش محصولات DIY افزایش هر دو در مترو و درجه 2 شهرستانها. در حالی که دهلی نو-شورای ملی مقاومت, بنگلور و بمبئی ثبت بالاترین فروش در مترو و اکثر سفارشات از غیر مترو سرچشمه در Chandigarh, Nagpur, لکنو میسور و Coimbatore.

بسیاری از محصولات DIY قیمت زیر 800 تومان سخنگوی اضافه شده است. (IANS)



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب