حفاری به آینده: ثبت فروشگاه در حال هل دادن به عادی

فروشگاه رکورد روز مانند هر چیز دیگری تا به حال به لغو و با توجه به COVID-19. در اصل مجموعه ای برای مارس 18 ساز

توسط ABDOOSNEWS در 8 خرداد 1399

فروشگاه رکورد روز مانند هر چیز دیگری تا به حال به لغو و با توجه به COVID-19. در اصل مجموعه ای برای مارس 18 سازمان در ابتدا تحت فشار قرار دادند به ژوئن 20, اما پس از دوباره فرمت این رویداد به عنوان ذخیره رکورد بعد قطره ساخت آن سه تاریخ رویداد در ماه اوت و سپتامبر و اکتبر.

به جای یک روز در سراسر کشور مراسم که در آن طرفداران موسیقی خط به سعی کنید به گیر limited edition نسخه های جدید این رویداد در حال حاضر محل در اوت 29, 16 سپتامبر و اکتبر 24. لیست رسمی منتشر شده برای قطره اعلام خواهد شد در ژوئن 1, اما مشخص نیست اگر اصلی لیست 2020 منتشر خواهد شد که برخی از آلبوم' تاریخ انتشار رانده شده اند و حتی بیشتر به آینده با توجه به COVID-19.

کوین اسقف صاحب کاکتوس موسیقی معمولا یکی از شلوغ ترین فروشگاه رکورد روز در شهر و هر چند او مانند بسیاری از دیگران غمگین بود برای دیدن این مراسم لغو شد, او می داند که رویکرد جدید است بهترین برای طرفداران موسیقی و فروشگاه ها به طور یکسان.

"این سه رویداد در تقویم که طرفداران موسیقی می تواند به جلو نگاه به و اجازه می دهد تا ما را به قهرمان. آن را نمی توان ذخیره رکورد روز گذشته متاسفانه اما این رکورد فروشگاه بعد قطره ها راهی به پس گرفتن برخی از شادی است که به طور کامل از دست داده و با ما دست دادن ذخیره رکورد روز" می گوید: اسقف.

فروشگاه رکورد بعد قطره اجازه می دهد تا فروشگاه ها آن را به یک دستور در یک زمان کاهش برخی از استرس های مالی از ساخت یک سفارش بزرگ از مواد است که نمی توان بازگشت و اگر unsold در آن زمان در حالی که به طور همزمان بهره طرفداران موسیقی آنها را با دادن سه شانس برای دریافت آنچه آنها می خواهم.

"من مطمئن هستم که رکورد فروشگاه بعد تیم در حال انجام همه چیز را که آنها می توانند به حوادث با کیفیت از این با بهترین منتشر شده و با تحریم فروشگاه بهترین بهره را در ذهن" می افزاید: اسقف.

هوستون جامد است تعداد متنوع و با کیفیت ثبت فروشگاه در شهر و آنها تمام شده است هل دادن به جلو در زمان خاموش شدن خود به بهترین شکل ممکن. زمانی که همه غیر ضروری فروشگاه شدند و مجبور به تعطیل در ماه مارس بسیاری از هوستون مغازه ها تبدیل شده به رسانه های اجتماعی و آنلاین فروش محصولات خود را.

هر چند فروشگاه در حال حاضر قادر به باز کردن در 25 درصد ظرفیت همه مجهز هستند و یا احساس راحتی انجام این کار برای بسیاری از دلایل. اکثر فروشگاه ها به سادگی نمی باید نیروی انسانی برای ضد عفونی کردن هر یک مورد را لمس کرد و یا به پلیس مشتریان خود را به پوشیدن ماسک, استفاده از ضد عفونی کننده دست و دلسرد کردن آنها از دست زدن به وسایل شخصی خود را پس از انجام این کار است.

"بخشی از تجربه بودن در یک رکورد ذخیره شده است از طریق حفر جعبه می گوید:" توماس اسکلنت صاحب Sig این تالاب. "برای فروشگاه ما این تجربه در آینده و مقدار قریب به اتفاق از مسائل در دیوار," او اضافه می کند. به تازگی گسترش یافته اواسط اصلی فروشگاه رکورد خطوط دیوارهای آن با اصلی روزنامه بریده مارک برخی از تاریخ موسیقی بزرگترین داستان.

کاکتوس سوابق Sig این تالاب و عمیق پایان سوابق خود را حفظ منظقه خدمات در سراسر این بیماری همه گیر. تمام فروشگاه های موافق آنها باز خواهد شد هنگامی که زمان مناسب برای آنها و مشتریان خود را بر اساس علم و حقایق اطراف این ویروس در منطقه اطراف ما. در حال حاضر طرفداران موسیقی باید نگه داشتن چشم در فروشگاه های حساب های رسانه های اجتماعی که در آنها لیست آیتم های شگفت انگیز روز.

"این یک چالش است و آن را به چالش با هر وسیله ای از آنچه که همه در حال رفتن را از طریق, اما فقط برای فروشگاه من. آن را در واقع من آن را انجام می دهند و خلاقانه بودن از ما چگونه قبول پرداخت و آن را به ماشین متفاوت است و ما باید به آن وفق دهند چرا که چه هنجار جدید است که می گوید:" اسکلنت.

کاکتوس سوابق ارائه شده است در معاملات روز و بیشتر تجربه شخصی از منظقه خرید که در آن مشتریان می توانید در تماس با یک نوع قالب و محدوده قیمت و اعتماد به تخصص کاکتوس خدمه برای انتخاب آیتم ها برای آنها. آنها همچنین باید یک برنامه است که می تواند به راحتی به خرید آنلاین حتی ساده تر.

Sig این تالاب شده است و مشغول در رسانه های اجتماعی برجسته شگفت انگیز آلبوم های حفر شده توسط اسکلنت خود و در دسترس برای سفارش آنلاین و یا از طریق تلفن و در دسترس برای انتخاب کنید تا در فروشگاه ساعت. به تازگی Sig این تالاب آنه گروه های محلی رنج می برد ارائه آلبوم خود را همه چیز در اینجا برای خرید با خالص درآمد حاصل از اهدا به گروه فقط یکی دیگر از راه هوستون جامعه موسیقی است که با هم متحد شدند و این بار تلاش.

Sig این تالاب و عمیق پایان نیز ارائه یک مقدار گسترده ای از هنر و کلکسیون آن را هدیه بزرگ و یا خرید برای کسانی که به دنبال روشن کردن خانه های خود آنها صرف زمان زیادی را در حال حاضر. Deep End قرار دارد در داخل از بی خوابی گالری و به طور معمول متکی بزرگتر آن هنر را نشان می دهد به منظور جلب در ضبط خریداران.

"به طور جدی ما خیلی مهربان و فروتن و با پشتیبانی که ما از جامعه دریافت می گوید:" Deep End صاحب کریس Unclebach. "در این نوع از نامشخص زمان ما کاملا غیر ضروری است. برای روح شما می توانید استدلال می کنند همه چیز, اما شما لازم نیست این چیزها به واقع زندگی می کنند. مردم فقط شگفت انگیز بوده است حمایت از ما در سطح آنها و من فقط می خواهم به مردم بگویم با تشکر از شما."

انعکاس مشابه احساسات اسکلنت می گوید: "من تا به حال مشتریان در بررسی بر روی من است و آن را به معنای زیادی به من و حتی فقط خرید چیزی را به معنای زیادی."

صدا ارز شرابی لبه و AllRecords باید همه تصمیم به باز کردن درهای خود را به کسب و کار به عنوان به زودی به عنوان آن را مجاز توسط دولت است. صدا ارز و شرابی لبه عامل با ساعات کار عادی است اما محدود کردن مقدار از مشتریان مجاز در فروشگاه در یک زمان و نیاز همه به پوشیدن یک ماسک و استفاده از ضد عفونی کننده دست ارائه شده پس از ورود.

وقتی پرسید که آیا او تا به حال بدست هر گونه غم و اندوه از مشتریان در مورد نیاز به پوشیدن یک ماسک کباب چاک صاحب شرابی لبه پرونده با دقت مقایسه آن را به گرفتن به عادت آوردن خود را در کیف به فروشگاه های مواد غذایی. "این تنها چیزی است که برای دریافت استفاده می شود; این طبیعی جدید است. ما گاهی اوقات دیدن قاطعانه غیر ماسک پوشیدن, ماچو, نوع, اما نه بیش از حد."

"من فقط احساس می کنم مثل وجود نظرات مختلف در مورد فروشگاه های بازگشایی و کسانی که پیچیده هستند و اشتباه متناقض و پیام ها از دولت و مردم فقط نمی دانم چه باید بکنید, می گوید:" اسقف که به اذعان خود مشتریان به طور منظم شده اند حمایت اما شده است وجود دارد و گاه به گاه شاکی از منظقه-تنها سیاست است. او می گوید مشتریان به ماندن برای یک اطلاعیه خود را در خصوص بازگشایی به زودی.

"من فکر می کنم این مهم است به یاد داشته باشید که هر کس داستان است که منحصر به فرد هستند به آنها و همان درست است گرامی مستقل کسب و کار است که شما مکرر. در صورت ارزش شما را نمی دانم شرایط خود و من فقط می خواهد مردم را تشویق به احترام و نمی شود قضاوت" او می افزاید.

اکثر فروشگاه ثبت نشده دریافت وام کسب و کار کوچک داده شود و به دلیل همه گیر و در حال حاضر نیاز به فشار دادن دو بار به عنوان سخت برای زنده ماندن و پیدا کردن راه هایی برای باز بماند و حمایت از کارکنان خود را.

Dualtone سوابق به راه اندازی یک کمپین برای کمک به مستقل ثبت فروشگاه در سراسر کشور با پیش فروش تی شرت مبارزه با 100 درصد از خالص درآمد حاصل از رفتن به مستقل فروشگاه های خرده فروشی.

برای کسانی که هنوز هم به صرف پول اسقف توصیه "فروشگاه امروز به طوری که شما قادر به مغازه فردا که نه فقط در فروشگاه رکورد که رستوران ها و فروشگاه های کتاب های مورد علاقه خود را به محل دریافت و قهوه و هر آنچه در آن است که امن و مکرر آن."



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب