مشکلات ارائه شده در هنگام سوار روروک مخصوص بچه ها برق

Electric اسکوتر انداخته اند در یک بزرگتر حمل و نقل شبکه در شهرستانها که در حال حاضر قانونی خود استفاده کنید. ا

توسط ABDOOSNEWS در 21 تیر 1399

Electric اسکوتر انداخته اند در یک بزرگتر حمل و نقل شبکه در شهرستانها که در حال حاضر قانونی خود استفاده کنید. این حالت از حمل و نقل از آن نام شامل استفاده از برق ذخیره شده در باتری بر خلاف همکار خود بنزین دوچرخه که موتور کار بر روی سوخت. این شامل خود نرم افزار و باهم که شامل استفاده از آنها در جاده ها است. اطلاعیه مهم قرار داده شده در این معایب است که با استفاده از آن. در زیر برخی از demerits آمده است که هنگامی که دستی ترانزیت در آنها.

دنبال NewsGram در توییتر به ماندن بگیرید به روز در مورد اخبار جهان.

آوردن آنها در مترو

پس از این اسکوتر برقی کاملا سنگین و باتری های آن را ثابت خواهد بود یک چالش به آن را در مترو. آن است که کاملا غالب و زمین ايميل حالت شخصی یا حمل و نقل عمومی در سراسر مناطق شهری است. آنها همچنین ثابت می شود سخت به پیاده رو که راه رفتن همراه با مترو و آن را آزار دهنده اخلال در آرامش بیشتر گاه به گاه عبور و مرور. حال الکتریکی عمل آنها حاوی برخی از خطرات ایمنی هم که محیط زیست. آنها به سختی می تواند حمل سنگین ترک سوار سواران همراه مترو به عنوان آنها در حال حاضر قابل توجه و اغلب آنها فشار تایر نیاز به بررسی مداوم در طول 2 هفته یا بیشتر.

Difficulties Presented When Riding an Electric Scooter
دامنه برای قفل برقی روروک مخصوص بچه ها بالا بسیار ناچیز است. Pixabay

قفل کردن آنها

پس از منحصر به فرد اولويت داده شده به ماشین های کور وفاداری به فضای پارکینگ ارائه شده است برای وسایل نقلیه; از این رو دامنه برای قفل کردن آنها را بسیار ناچیز است. پس از آنها تعداد بسیار کمی از کاربران قیمت های برقی روروک مخصوص بچه ها کاربران پرداخت برای قفل کردن دوچرخه تا بسیار بالا است. آنها اغلب داده نشده حیاتی در نظر گرفتن به عنوان آنها همچنین اشغال فضای بیشتر زمانی که قفل آنها را در مقایسه با دیگر دوچرخه. آنها همچنین ثابت می شود سازگار با محیط زیست دوستانه به دلیل آلودگی ناشی از باتری; از این رو فضا برای قفل کردن آنها ممکن است ارائه یک پیشنهاد برای به حداقل رساندن استفاده از آنها.

سرعت

سرعت اسکوتر برقی بسیار کم به عنوان قدرت به دست آمده از باتری تنظیم شده است. موتور لوازم جانبی عملکرد انرژی کمتر به عنوان دوچرخه الکتریکی است که بسیار قابل توجه است. سرعت متفاوت با وات همراه به عنوان ولتاژ بالاتر و بالاتر شارژ را فراهم می کند نسبتا بالا تر و سرعت آن کاهش می یابد و با کاهش در وات و شارژ باتری است. در کنار آن با سرعت در حال اجرا طیف وسیعی از روروک مخصوص بچه ها بسیار کمتر از این رو نیاز به مراقبت زیادی و به طور منظم نگهداری بهینه به دست آوردن خدمات دوچرخه برقی از نظر سرعت و در حال اجرا خود را برد.

چرخ اندازه

اسکوتر برقی معمولا نسبتا کوچک چرخ است که آنها را به راحتی در معرض ترک در جاده چاههای و جاده باقی مانده است که ممکن است منجر به دوچرخه برقی یا عدم نورد بیش از این رو باعث صدمات کوچک که می تواند کشنده باشد. از آنجا الکترونیکی روروک مخصوص بچه ها کاربران گفته می شود بیشتر در معرض جاده صدمات کوچک چرخ نیاز به سطح بالاتری از مهارت در آن قدرت مانور و هنری تعادل هنگامی که آنها را سوار.

قدرت و انتخاب کنید تا

اسکوتر برقی نسبتا کمتر و قدرت انتخاب و می توانید سوار بر, بسیار شیب ملایم مانند کسانی که در پلها اما اگر تپه بسیار تند برقی روروک مخصوص بچه ها بی فایده خواهد بود برای استفاده در یک منطقه. آنها می توانند سرعت از یک نقطه ثابت و به سختی می تواند رسیدن به هر وسیله حمل و نقل جاده. همه اینها به دلیل باتری وات است که نه کاملا کارآمد برای فعال کردن آن به قدرت و به اندازه کافی انتخاب کنید تا برای استفاده در جاده ها و حتی در دامنه های شیب دار.

Difficulties Presented When Riding an Electric Scooter
اسکوتر برقی نسبتا کمتر قدرت و انتخاب کنید تا. Pixabay

اولیه بالا و هزینه های در حال اجرا

اسکوتر برقی در حال راه گران تر از بنزین دوچرخه به عنوان آنها را پیچیده تر لوازم جانبی از بنزین دوچرخه. همچنین استفاده از اسکوتر برقی می تواند ثابت کند راه کم هزینه تر از بنزین دوچرخه و اسکوتر از موتورهای اغلب نیاز به مقدار زیادی از مراقبت و نمی آخرین طولانی در مقایسه با موتورهای بنزینی دوچرخه. عمر باتری اسکوتر برقی کاملا کوتاه و سازگار آن جایگزین خواهد در نتیجه تحمیل هزینه های بالا است. از آنجایی که آنها هیچ ارزش بازار مالیات قابل پرداخت برای عامل این اسکوتر می تواند نسبتا بالا است.

همچنین بخوانید: Truecaller می گوید بان توسط ارتش هند است 'ناعادلانه'

ارزش فروش مجدد

این بزرگترین چالش مواجه برقی روروک مخصوص بچه ها به کاربران زمانی که آنها می خواهند خریداران آینده نگر به فروش موتور سیکلت خود را. آنها به سختی هر گونه ارزش بازار به عنوان آنها می تواند به اثبات می شود کاملا بی فایده بعد از عمل خود را عمر حدود هفت سال و اغلب نیاز به یک جایگزین برای باتری خود را; از این رو آنها بعید است که واکشی یک مقدار بالاتر از آن محل برای قراضه ارزش.

پس از اسکوتر برقی ثابت کرده اند که demerits از آن نوع آنها فقط قابل توجه و کشنده نیست; از این رو کاربران را در بر داشت یک راه و آموخته است که چگونه به زندگی می کنند و کار با این معایب. برای حداکثر خدمات اسکوتر برقی باتری های خود را جایگزین می شود به طور منظم و خوب مراقبت از نه استفاده بیش از حد از آن و نه کمتر از آن استفاده. این حالت از حمل و نقل است و بیشتر برای نفع شخصی و نه عمومی به عنوان است که معمولا مورد در دوچرخه های استاندارد.

[سلب مسئولیت: مقاله منتشر شده در بالای ترویج لینک منافع تجاری.]



tinyurlis.gdv.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب