اطلاعات بیشتر در مورد Lee County مدرسه درایو از طریق فارغ التحصیلی مشترک با هیئت مدیره مدرسه

پاملا McCabe فورت مایرز اخبار-مطبوعاتمنتشر شده 8:54 PM EDT Jul 8, 2020فارغ التحصیلان لی شهرستان دبیرستانهای مم

توسط ABDOOSNEWS در 19 تیر 1399

فارغ التحصیلان لی شهرستان دبیرستانهای ممکن است هنوز هم شانس به راه رفتن در سراسر یک مرحله به دریافت دیپلم از اصلی خود را.

اما از آن خواهد شد در یک تقریبا سالن خالی با فقط به اندازه کافی زمان به ضربه محکم و ناگهانی یک عکس.

اطلاعات بیشتر در مورد درایو از طریق فارغ التحصیلی مورد بحث قرار گرفت و در پایان پنج شنبه شب هیئت مدیره مدرسه کارگاه که در منطقه کارکنان توضیح داد: دو گزینه ای طرح برای جشن دانش آموزان است.

بیشتر: Lee شهرستان خواستار آزمایشی در فرد فارغ التحصیلی و شیفت به درایو از طریق حوادث

فارغ التحصیلان خواهد بود دعوت به دبیرستان پردیس در زمان های خاص در طول هفته از تاریخ 20 ژوئیه به احتمال زیاد به ترتیب حروف الفبا انتخاب کنید تا دیپلم خود را.

اولین گزینه این است که ساده درایو های مشابه به آنچه که سالمندان را زمانی که آنها تبدیل شده در Chromebook خود را در پایان سال تحصیلی و برداشت خود را لباس و کلاه. در این مورد هیچ کس مجاز به ترک خودرو خود را.

بیشتر شبیه به این: Lee سرپرست می گوید: تاریخ شروع مدارس می تواند بسته به تغییر در COVID-19 اعداد تصمیم جولای 20

و: ممکن است بازگشت به مدرسه برنامه ریزی برای رفتن قبل از اینکه لی هیئت مدیره مدرسه یکشنبه. چه چیزی می تواند از آن نگاه مانند?

گزینه دوم باید فارغ التحصیلان خود را در کلاه و لباس شب راه رفتن در سراسر مدرسه در سالن اجتماعات مرحله که در آن آنها می توانند یک تصویر با اصل آنها به عنوان خود را دریافت دیپلم.

برای نگه داشتن همه چیز امن:

  • فارغ التحصیلان اختصاص داده خواهد شد فرد در زمان ورود
  • تنها دو مهمان مجاز با هر تحصیلات تکمیلی
  • هر کس باید یک ماسک اگر چه فارغ التحصیل می توانید حذف پوشش سریع تصویر
  • مقاطع کارشناسی ارشد و مهمان نمایش در خواهد آمد پس از ورود به COVID-19 علائم
  • وجود خواهد داشت بدون تکان دادن دست

دیپلم خواهد بود از طریق پست به هر کسی که تصمیم به شرکت در.

آن را می تواند دو تا سه روز برای هر دبیرستان برای به انجام رساندن این کار را برای این کلاس از سال 2020 توضیح داد کلیتون سیمونز مدیر اجرایی مدرسه برای توسعه مدارس بالا است.

از آنجا که این عامل طرح ساخته شده بود با یک سالن اجتماعات مرحله راه رفتن — و نه یک رویداد خارج در گرما و باران امکان پذیر است.

این برنامه نیز ساخته شده بود با در ورودی از وزارت بهداشت و مديران مدارس متوسطه. خانواده ها و دانش آموزان نمی شد بخشی از فرایند برنامه ریزی به تاریخ.

"من می دانم آن را خشن بوده است و من فقط می خواهم بگویم که در هیچ نقطه ای می تواند ما را در همه مبارک همه زمان" سیمونز گفت. "به عنوان یک سابق مدیر مدرسه و پدر و مادر یک چیز است که وزن آن در من بیشتر داشتن است که مراسم فارغ التحصیلی برای این کودکان است. که بخشی فقط لطمه می زند."

این هفته از 20 برداشت شد چرا که هنگامی که 216 مدرسه کارکنان خواهد بود بازگشت از تعطیلات تابستانی خود را و می تواند در هدایت ترافیک نگه داشتن راهرو مشخص شده به عنوان یک راه و کمک به هماهنگ بفرمایید.

عضو هیئت مدیره مدرسه کریس Patricca اذعان کرد "پانچ در روده" را لغو فارغ التحصیلی را به دانش آموزان ، والدین و اعضای جامعه اما در مورد سوال اگر آن را یک ایده خوب برای نگه داشتن چنین زمان فشرده وقایع زمانی که منطقه به طور بالقوه می تواند عقب راندن تاریخ شروع مدرسه.

تاریخ شروع شد قبلا مورد بحث در این نشست زمانی که این منطقه را دوباره باز طرح ارائه شده به هیئت مدیره.

"این یک مسئله پهنای باند" او گفت:. "این است که همه دست در عرشه به مدارس باز کردن آنها را در زمان و آن را خوب است. و به درخواست کارکنان برای انجام هر چیز دیگری در این نقطه من فکر نمی کنم آن را عادلانه به آنها."

اما Melisa Giovannelli یک مدرسه عضو هیئت مدیره نمی تواند مانع او ناامیدی با خود طرح سوال چرا این منطقه مجبور به انصراف از فارغ التحصیلی اما می تواند باز مدارس در پاییز.

"چگونه ما امروز صدا هنگامی که ما فقط گفت: "اجازه بازگشت به مدرسه' در یک راه و سپس این راه برای فارغ التحصیلی ؟ من نمی بینم که. من فکر می کنم آن را وحشتناک است. در صورتی که اگر ما نمی تواند فارغ التحصیلی من نمی خواهد رای گیری برای رفتن به مدرسه."

بیشتر: Lee مدارس ممکن است ارائه کامل حضوری و آموزشهای مجازی در پاییز 'نیاز' ماسک صورت در اتوبوس

گذشته از بازگشایی مدارس نیاز توسط دولت سرپرست گرگ Adkins گفت که او می بیند این مسئله متفاوت است.

او برجسته کنترل منطقه در حوزه سلامت و دستورالعمل های ایمنی در مدارس و چه در منطقه است که از نزدیک با توجه به مشاوره و اطلاعات ارائه شده توسط مقامات بهداشت محلی.

"من نفرت که ما در اینجا به عنوان یک نتیجه از داشتن برای پاسخ دادن به این بیماری همه گیر اما من واقعا احساس می کنم که این بهترین عمل برای ما در این زمان به اطمینان حاصل شود که بچه های ما امن هستند و در عین حال هنوز هم این فرصت را داشته باشد که برای دریافت عکس — لحظه ای که در کلاه و لباس شب با اصل خود را..."

او همچنین در حمایت از بازبینی یک جشن بعد از آن در سال, ایده های پشتیبانی شده توسط چند تن از اعضای هیئت مدیره مانند بتسی Vaughn.

"من می خواهم این ایده از برخی از نوع از جشن در حال حرکت رو به جلو شاید در اواخر پاییز به عنوان نوعی از مراجعت به وطن یامحل تحصیل اگر ما حتی بازی های فوتبال," او گفت:. "ما حتی نمی دانیم که. هیچ یک از ما دارای یک توپ کریستال به دانستن آنچه که اتفاق خواهد افتاد."

Vaughn گفت که او را ساخته اند و همان تصمیم را به عنوان سرپرست اگر او در صندلی خود را.

"اگر وزن شما اهمیت یک عکس-op برای یک فارغ التحصیل که من می دانم این است که برای آنها بسیار مهم و به پدر و مادر, من نمی گویم که درست نیست اما اگر شما واقعا عینی وزن آن چیزهایی که در مقابل بازگشایی مدارس و گرفتن این اردک در یک ردیف من می گویند بازگشایی راه مهم تر" Vaughn گفت.

فارغ التحصیلی برنامه ها انجام نشده است. کارکنان را بازخورد از هیئت مدیره مدرسه از جمله درخواست برای دوباره فکر می کنم داشتن آنها را خارج و به نقد و بررسی آن با کمیته.

که گروه ساخته شده است تا مديران مدارس متوسطه و توصیه های پزشکی حرفه ای است.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن