Deepfake تشخیص چالش: Facebook مدل AI تشخیص 65% Deepfake ویدئوها

یکlarmed در رشد جعلی یا deepfake ویدئوها در آن پلت فرم Facebook سازماندهی Deepfake تشخیص چالش و نتایج بسیار دل

توسط ABDOOSNEWS در 26 خرداد 1399

یکlarmed در رشد جعلی یا deepfake ویدئوها در آن پلت فرم Facebook سازماندهی Deepfake تشخیص چالش و نتایج بسیار دلگرم کننده به عنوان بالاترین-انجام مدل بدست آمده به طور متوسط دقت 65.18 درصد در برابر نمونه های جهان واقعی طبق اخبار تکنولوژی.

این ایجاد یک جدید به اشتراک گذاشته شده به عنوان پایه هوش مصنوعی (AI) جامعه همچنان به کار بر روی این مشکل و مهم است گفت: Facebook.

این Deepfake تشخیص چالش کشید بیش از 2000 شرکت کنندگان که آموزش دیده و آزمایش بیش از 35,000 مدل با استفاده از منحصر به فرد جدید مجموعه داده های ایجاد شده برای این چالش است.

دنبال NewsGram در Quora برای دریافت پاسخ به تمام سوالات خود را.

تست شده در برابر یک جعبه سیاه و سفید مجموعه داده ها با به چالش کشیدن دنیای واقعی نمونه هایی که به اشتراک گذاشته نمی شود با کسانی که مدل بالا به دست آورد به طور متوسط دقت 65.18 درصد است.

Facebook همکاری با دیگر رهبران صنعت و متخصصان دانشگاهی در سال گذشته برای ایجاد Deepfake تشخیص چالش است.

"با ایجاد و به اشتراک گذاری منحصر به فرد داده های جدید مجموعه ای از بیش از 100 ، 000 از DFDC فعال است و کارشناسان از سراسر جهان به گرد هم می آیند معیار خود را deepfake تشخیص مدل سعی کنید روش های جدید و یادگیری از هر یک از دیگران' کار" شبکه اجتماعی در بیانیه ای گفت.

Facebook AI model has achieved 65% accuracy to detect deepfake videos
جعلی ویدئو از Facebook زوکربرگ مدیر عامل ویروسی رفت سال گذشته است. Wikimedia Commons

Facebook در ماه ژانویه سال جاری اعلام کرد, سیاست های سخت در برابر گسترش دستکاری رسانه ها در پلت فرم آن است.

این شرکت گفت: آن را حذف گمراه کننده دستکاری رسانه ها اگر از آن شده است به ویرایش و یا سنتز فراتر از تنظیمات برای وضوح و یا با کیفیت.

Deepfakes در حال تصویری جعلی است که مردم را به نظر می رسد به گفتن چیزهایی که آنها هرگز مانند محبوب جعلی ویدئوها از Facebook زوکربرگ مدیر عامل و که ما مجلس نانسی پلوسی که ویروسی رفت سال گذشته است.

همچنین بخوانید: نه با پوشیدن ماسک صورت را افزایش می دهد Covid-19 خطر: محققان

ویدئوها که اصلا استانداردهای حذف هنوز واجد شرایط برای نقد و بررسی توسط یکی از Facebook مستقل شخص ثالث واقعیت-چکرز که شامل بیش از 50 همکاران در سراسر جهان واقعیت-چک کردن در بیش از 40 زبان.

این compaby گفت: این امر همچنین به اشتراک گذاری اطلاعات در برنامه های خود را برای باز کردن-منبع اولیه مجموعه داده های مورد استفاده برای ساخت Deepfake تشخیص چالش این برنامه شامل بیش از 3500 بازیگران و 38.5 روز ارزش داده است.

"این کمک خواهد کرد که هوش مصنوعی محققان توسعه نسل جدید و روش تشخیص برای پیشبرد دولت از هنر در این زمینه است. این مجموعه داده شد و برای استفاده از دیگر کارهای تحقیقاتی در AI حوزه و همچنین کار بر روی deepfakes," Facebook شفافی. (IANS)



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن