عمیق دریای زندگی در معرض خطر به عنوان گرمایش جهانی می رسد اعماق اقیانوس: تحقیقات

A U. N. حمایت گزارش روز چهارشنبه گفت هشدار تغییرات آب و هوا مطرح فوری تهدید برای سلامت و آینده هر کودک و نوجوا

توسط ABDOOSNEWS در 8 خرداد 1399
Climate Change
A U. N. حمایت گزارش روز چهارشنبه گفت هشدار تغییرات آب و هوا مطرح فوری تهدید برای سلامت و آینده هر کودک و نوجوان. Pixabay

بسیاری از کشورهای ثروتمند در حال اجازه دادن به جهان نسل جوان پایین با عدم جلوگیری از سیاره-گرمایش انتشار ملل-حمایت گزارش روز چهارشنبه گفت هشدار تغییرات آب و هوا مطرح فوری تهدید برای سلامت و آینده هر کودک و نوجوان.

جدید شاخص جهانی نشان داد کودکان در نروژ کره جنوبی و هلند تا به حال بهترین فرصت در بقا و رفاه با تشکر به خوبی مراقبت های بهداشتی و آموزش و پرورش و تغذیه.

اما یک رتبه بندی کشورها با سرانه انتشار کربن قرار دادن آن و دیگر کشورهای غنی از جمله ایالات متحده و استرالیا نزدیک به پایین که اندازه گیری به عنوان همکاران اصلی به جهانی تهدید سلامت محور توسط تغییر آب و هوا.

"کشور نیاز به تعمیرات اساسی رویکرد خود را به کودک و نوجوان, بهداشت و درمان به اطمینان حاصل شود که ما نه تنها به دنبال پس از کودکان ما امروز اما محافظت از جهان آنها را به ارث می برند در آینده گفت:" سابق نیوزیلند نخست وزیر هلن کلارک روسای کمیسیون بین المللی است که تولید گزارش.

Climate Change
دانش آموزان برگزاری آگهی ها به عنوان آنها حضور در یک آب و هوا, مدرسه, اعتصاب, در, لندن, انگلستان. فردا

کودک شکوفایی پایداری و سهام

آن گفت چشمگیر پیشرفت حاصل شده در بهبود زندگی کودکان در پنج دهه گذشته اما نابرابری اقتصادی به معنای مزایای بودند همه به اشتراک گذاشته شده.

و تا حرارت این سیاره و آسیب به محیط زیست در میان دیگر تنش به معنای هر کودک در مواجهه آینده نامشخص آن اضافه شده است.

"آب و هوا اختلال ایجاد خطرات شدید از افزایش سطح دریا, رویدادهای شدید آب و هوا, آب و ناامنی غذایی استرس های حرارتی در حال ظهور بیماری های عفونی و در مقیاس بزرگ جمعیت مهاجرت گفت:" این گزارش بیش از 40 کارشناسان.

عضو کمیسیون سونیتا Narain مدیر کل دهلی نو-بر اساس مرکز علوم و محیط زیست گفت که در منطقه جنوب آسیا اصلی تهدید های زیست محیطی آمد از کمبود آب و آلودگی و همچنین آلودگی هوا.

سلامت کودکان امروز "است که در قبر خطر به دلیل تخریب محیط زیست," او اضافه شده است.

آنها قربانیان مشکل آنها ایجاد نمی کند — یک وضعیت است که بخصوص برای فقرا او اشاره کرد.

"بزرگترین بی عدالتی است که ما نیاز به مقابله با امروز نابرابری (از) تغییر آب و هوا" Narain به خبرنگاران گفت.

به "پایداری" بخشی از این شاخص رتبه کشور در چگونه خود را برای هر فرد تولید گازهای گلخانه ای در مقایسه با یک سال 2030 هدف قرار دادن دو سوم شانس نگه داشتن متوسط جهانی افزایش درجه حرارت 1.5 درجه سانتیگراد بالاتر از pre-صنعتی بار.

از 25 کشور با بهترین نمره در تولید گازهای گلخانه ای جز دو تا آفریقایی بودند.

که کاملا در تضاد با "شکوفایی" بخشی از این شاخص که در آن بسیاری از کشورهای آفریقایی را به شدت بر سلامت کودکان, آموزش و پرورش, مواد غذایی مغذی و حفاظت از خشونت است.

Climate Change
آب و هوا اختلال ایجاد خطرات شدید از افزایش سطح دریا, رویدادهای شدید آب و هوا, آب و ناامنی غذایی است و به همین دلیل جوانان معترض هستند. Wikimedia Commons

نه یک کشور انجام شده و در هر سه مقياس از کودک شکوفایی پایداری و سهام, نتیجه کمیسیون تشکیل شده توسط جهانی بهداشت, سازمان, مجله پزشکی لانست و U. N. کودکان سازمان یونیسف.

محافظت و پاسخ

یکی دیگر از کلید تهدید شناسایی شد استثماری شیوه های بازاریابی است که فشار سریع مواد غذایی و نوشیدنی های شیرین و الکل و تنباکو در کودکان به طور فزاینده ای از طریق کانال های رسانه های اجتماعی.

گزارش نویسنده آنتونی Costello, استاد بهداشت جهانی و توسعه پایدار در دانشگاه کالج لندن گفت: کودکان داده شد برداشت ها از طریق بازی های آنلاین و فروخته شده به شرکت های فن آوری که پس از آن هدف قرار دادن جوانان با تبلیغات.

"این کاملا غیر قابل تنظیم," او گفت:. "ما فکر می کنیم که وجود دارد نیاز به مقدار توجه بیشتر به حفاظت از کودکان در سراسر جهان است."

آنها همچنین باید قرار داده شده در مرکز از تلاش برای رسیدن به اهداف توسعه جهانی توافق کردند که در سال 2015 او اضافه شده است.

چند کشور ثبت کرده اند که پیشرفت های زیادی نسبت به دستیابی به این اهداف که شامل پایان دادن به فقر و گرسنگی تا سال 2030 و مقابله با تغییرات آب و هوایی در این گزارش اشاره کرد.

کودکان باید با توجه به بزرگتر صدای در تصمیم گیری های سیاست که خود را تحت تاثیر قرار آتی آن گفت: — چیزی که آنها در حال حاضر خواستار از طریق جنبش های اجتماعی مانند آب و هوا مدرسه اعتصاب که باید بسیج دانش آموزان در سراسر جهان از اواسط سال 2018 است.

جنیفر Requejo یک مشاور یونیسف در آمار و نظارت گفت: کودکان می تواند درگیر از طریق اقداماتی مانند راه اندازی محلی جوانان و کمیته اطلاع رسانی به آنها در مورد حقوق خود و داشتن آنها را به شرکت در جمع آوری داده ها.

همچنین به عنوان خوانده شده - جدید توییتر ویژگی می تواند کمک به کاربران برای به روز رسانی تر توییتهایی

کاستلو گفت: افراد جوان را خواستار تمیز و امن تر جهان باید توجه کرد.

"آنها به سادگی پاسخ نمی دهد در لحظه ای در راه است که بالغ است و مبتنی بر شواهد," او اضافه شده است. (VOA)



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن