ایده های دکوراسیون برای Jazzing تا خانه خود را

خانه جایی است که قلب است و پس از یک روز طولانی خسته کننده, همه ما می خواهم به در خانه است که شسته و رفته و تمی

توسط ABDOOSNEWS در 6 تیر 1399

خانه جایی است که قلب است و پس از یک روز طولانی خسته کننده, همه ما می خواهم به در خانه است که شسته و رفته و تمیز. بنابراین شما رفتن به نقطه ای باید پس از نگاه و نگهداری می شود به طوری که شما می توانید مسالمت آمیز respire و جوانی از سر گرفتن.

Follow us on Facebook برای به روز رسانی هیجان انگیز تر!!

در اینجا چند ایده آسان برای شما برای به دست آوردن طراحی مرتب و در عین حال غریب منزلگاه توسط Greenlam Industries Ltd.

Anegre مت

چوب مواد چند منظوره است که می تواند مکمل تقریبا هر نوع دکور تم. این حضور به طور طبیعی دهنده فضای داخلی خود را فراهم می کند منحصر به فرد اورا به اتاق. یک انتخاب ایده آل برای هر فصل قبل از جلا غشاء و فرآیندهای تبدیل شدن به محبوب به عنوان آنها آماده برای استفاده و با عمر مفید طولانی. مثلا Anegre مت توسط Decowood است قبل از جلا روکش می آید که با هفت لایه از حفاظت در برابر آسیب همراه با یک کارخانه برتر پایان فراهم می کند که یک نگاه شسته و رفته. غنی آن قهوه ای-قرمز رنگ که آیا زوج با معاصر یا عتیقه لهجه همیشه بی انتها ظرافت به دکور.

چوب مواد چند منظوره است که می تواند مکمل تقریبا هر نوع دکور تم. Pixabay

بلوط استکهلم

در میان شیوه زندگی گیج کننده ما دقیقا نمی نگاه به جلو به مرتب کردن خانه. معمولا زمانی که ما بازدید بیش از ما سازماندهی داخلی ما و اضافی پاک کننده به طبقه. برای سهولت در تعمیر و نگهداری, بلوز, امید بستن برای بلوط استکهلم توسط میکاسا می تواند یک گزینه خوب است. با این مهندسی چوب واقعی طبقه را تعمیر و نگهداری آسان و دوام یکی نیست که به نگرانی در مورد تمیز کردن عمیق. جفت آن نور و سایه قهوه ای با خنثی به دم طراوت پرنیان و راحت احساس.

یکی همچنین می توانید پرده-کمتر اجازه می دهد برخی از نور روز طبیعی برای روشن کردن فضای داخلی خود را. تکمیل این نگاه عتیقه جات به اضافه کردن یک بصری زیبایی به دکور!

برق آبی

همه ما خودمان راه هاردکور, داغترین فصل از سال است. برخی به حمام افتاب گرفتن در خارج و مانند دیگران به سرد خود را با ماندن در داخل خانه. در حالی که همه ما اجتماعی فاصله این نیز مهم است برای حفظ پاکیزگی و نظافت در خانه. برای رسیدن به یک بی سر و صدا و در عین حال پر جنب و جوش فضای ترکیب و مطابقت با سایه های خود را دیوار و مبلمان. مثلا این برق آبی decors توسط Greenlam ورقه از خانه Greenlam Industries Ltd. زیبایی ترکیب با سایر رنگ های متضاد مانند صورتی یا زرد.

همچنین بخوانید: E-commerce باعث کوتاه شدن فاصله بین شما و لباس عروس خدمات

علاوه بر آن ضد باکتری از ویژگی های است که retards رشد باکتری های شایع تا 99.99% شما می توانید خداحافظی به بهداشت خود گلایه. دوباره ترتیب و حذف اضافی لهجه برای یک حداقل و تصفیه دکور تابستان نگاه کنید! (IANS)

آخرین مطالب