خطر مرگ از COVID-19 با افزايش فقر: محققان

احتمال مرگ ناشی از COVID-19 را افزایش می دهد به طور چشمگیری با افزایش فقر دلیل اساسی نابرابری در جامعه در بسیا

توسط ABDOOSNEWS در 3 تیر 1399

احتمال مرگ ناشی از COVID-19 را افزایش می دهد به طور چشمگیری با افزایش فقر دلیل اساسی نابرابری در جامعه در بسیاری از کشورهای فقیر به گفته محققان امپریال کالج لندن است.

هشدار می آید به عنوان بیماری همه گیر کوروناویروس به سرعت در حال گسترش در بسیاری از کشورها طبقه بندی شده به عنوان درآمد یا پایین تر-با درآمد متوسط مانند هند و نیجریه. هند ثبت کرده است بیش از 13,500 مرگ و میر ناشی از COVID-19 و نزدیک به 250000 موارد با عفونت نرخ بالا رفتن سرعت در حال در روزهای اخیر با توجه به داده ها از دانشگاه جانز هاپکینز Coronavirus مرکز منابع.

دنبال NewsGram در توییتر به ماندن بگیرید به روز در مورد اخبار جهان.

امپریال کالج محققان می گویند ناعادلانه و یا قابل اجتناب تفاوت در سلامت در میان گروه های مختلف در جامعه شناخته شده به عنوان "سلامت بی عدالتی" — به این معنی نیست که برخی از گروه ها در دور خطر بیشتر است.

"از فقط سه عامل به تنهایی است که در دسترس بودن دست شستن امکانات توانایی به کار از خانه و بیمارستان دسترسی ما برآورد به طور متوسط 32 درصد افزایش در احتمال مرگ ناشی از COVID-19 هنگامی که در مقایسه با افراد از فقیرترین خانواده ها به کسانی که در ثروتمندترین خانواده ها با کلید راننده واقعا بودن و عدم دسترسی به بیمارستان و ICU تخت" پیتر Winskill از امپریال کالج لندن گفت: فردا در یک مصاحبه اسکایپ در اوایل این ماه.

Poverty Dramatically Increases COVID-19 Death Risk
یک گارد امنیتی هرچه دست sanitising ژل به یک خریدار دست در Yaba بازار در میان بیماری کروناویروس (COVID-19) شیوع در لاگوس, نیجریه, مارس 23 سال 2020 است. فردا

خانواده های فقیر نیز تمایل به زندگی در بزرگتر multigenerational خانواده که مانع تلاش ها برای محافظت از اعضای خانواده سالمندان از طریق اجتماعی فاصله. دیگر اثرات غیر مستقیم این بیماری همه گیر نیز اثرات مخربی.

"وجود دارد یک همپوشانی در پتانسیل زمان مستندات در این مناطق با کلید کاشت و برداشت فصل اصلی محصولات" Winskill گفت. "و ما همچنین می دانیم از داده ها است که افراد در خانواده های فقیر در این مناطق نیز بستگی دارد بیشتر در مواد غذایی رشد کرده و خود را به طوری جدی وجود دارد مواد غذایی و مسائل امنیتی است."

همچنین بخوانید: آیفون, تماشای کاربران می توانند به زودی باز کردن ماشین با کلید های دیجیتال

خدمات بهداشتی و درمانی برای بیماری های دیگر هستند که به شدت تحت تاثیر COVID-19. "HIV-TB - و مالاریا مربوط به مرگ و میر بیش از پنج سال آینده در بالا بار تنظیمات ممکن است افزایش تا 10, 20 و 36 به ترتیب" Winskill گفت.

نویسندگان این گزارش می گویند موجود الگوهای نابرابری به معنای فقیر هستند و کمتر قادر به محافظت از خود را از عفونت است. آنها اصرار دولت به تمرکز بر روی بهبود دسترسی به شستن دست و تقویت خدمات سلامت و بهداشت جامعه. (VOA)



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن