طوفان Amphan باعث ویران کردن: Sewa بین المللی منتشر شده از $10,000 در اولین Tranche از امداد رسانی

مردم عبور از یک پل شکسته توسط باران های سنگین که ناشی از رانش زمین در روستای sebit, قائم وست پکت County, کنیا,

توسط ABDOOSNEWS در 3 خرداد 1399
Africa Climate crisis
مردم عبور از یک پل شکسته توسط باران های سنگین که ناشی از رانش زمین در روستای sebit, قائم وست پکت County, کنیا, آفریقا است. فردا

توسط Rael Ombuor

به زمین گرم, آب و هوا و الگوهای آب و هوایی در حال تغییر به طور چشمگیری در سراسر جهان است. آفریقا احساس اثرات این تغییرات در سال 2019 تجربه طوفان, خشکسالی و توقف باران است که به خطر انداخته معیشت.

شصت و دو سال از دیوید Kemboi انواع خشک کردن ذرت ساقه در 21 هکتار مزرعه در کنیا, ترانس نزیا شهرستان است.

او تبدیل به ساقه چه می توانست برداشت بخشنده به علوفه برای تغذیه خود را 15 گله گاو.

او گفت: باران های سنگین که باید لرزاند نقاط مختلف آسیای شرقی علت این محصولات به شکست است.

"در زمان رشد محصولات کشاورزی ما انتظار بازده مطلوب ما تا به حال به شدت سرمایه گذاری در تمام محصولات است که ما بزرگ شدیم اما متاسفانه ما قادر به دریافت یک برداشت خوب از همه که که به معنی مقدار زیادی از پول بود فقط پرتاب به سگ. ما چیزی است که ما انتظار نداریم که برای گرفتن هر چیزی در جای دیگر غیر از از این زمین چون ما بستگی دارد دیم کشاورزی," او گفت:.

, ترانس نزیا شهرستان که در آن Kemboi حل و فصل پس از بازنشستگی در سال 2017 است که شناخته شده برای رشد عمدتا ذرت کنیا غذای اصلی.

جدا از باران بیش از حد کشاورزان در این منطقه مواجه شده اند آفات و بیماری چالش است.

"هر بار که ما به برداشت ذرت, باران وجود دارد و هنگامی که آن را مرطوب آن خراب می شود بسیار به سرعت. که یکی تا به حال عوارض جانبی در رشد ذرت و همچنین در لوبیا. لوبیا اولین محصول ما نمی هر گونه برداشت در همه. این همه رفت و بد از آنجا که از این باران های سنگین گفت:" Kemboi.

گسترده سیل

میلیون ها نفر از مردم آواره شده اند به عنوان یک نتیجه از گسترده شدن سیل در این سال در سراسر بخش های بزرگی از سومالی به کنیا و اوگاندا و سودان جنوبی و اتیوپی.

این سیل منجر به مرگ صدها. در ماه نوامبر سودان جنوبی اعلام وضعیت اضطراری در 27 مناطق آسیب دیده با نزدیک به یک میلیون نفر را تحت تاثیر قرار.

کنیا هواشناسی وزارت ویژگی باران به یک بی نظمی شناخته شده به عنوان اقیانوس هند دو قطبی یک نوسان درجه حرارت سطح دریا که به ارمغان می آورد افراط و آب و هوا به کشور همسایه اقیانوس هند.

Benard Chanzu است معاون کنیا خدمات هواشناسی. او گفت: تقریبا تمام کنیا دریافت کرده است بالاتر از متوسط بارندگی در این سال است.

KENYA-WEATHER-Africa
مردم ایستاده در آوار مسدود کردن یک بزرگراه پس از رودخانه Muruny پشت سر هم خود بانک زیر باران های سنگین در Parua روستا در حدود 85 کیلومتری شمال شرق کیتل در وست پکت county, western, کنیا, آفریقا است. فردا

"در برخی از ایستگاه های من نقل قول می تواند مانند مرو ایستگاه های ما دیده می شود که سوابق نشان می دهد که آنچه دریافت شده است بیش از 200 درصد از میانگین بلند مدت است که معمولا دریافت در منطقه" گفت: Chanzu.

بیشتر شدید آب و هوا پیش رو

با سطح دی اکسید کربن در جو صعود به اوج جدید دکتر جان Recha یک دانشمند و متخصص در آب و هوا و کشاورزی تحقیقات گفت: آفریقایی می توانید انتظار بیشتر افراط و تفریط در سال به آمده است.

"ما باید بیشتر اثرات تغییرات آب و هوایی موثر بر الگوهای آب و هوایی به طور خاص بارش الگوهای تغییر آب و هوا شدید تر خواهد بود و در نتیجه آب و هوا تنوع است که با داشتن این حوادث خشکسالی و سیل خواهد بود بیشتر و شدید تر رفتن به آینده" او گفت:.

همچنین به عنوان خوانده شده - جنوب شرق آسیا فعالان فشرده منطقه ای Govts به ارائه طرح اقدام آب و هوا

راه حل برای Kemboi و دیگر کشاورزان به گفته کارشناسان مانند Recha نهفته در تطبیق با تغییرات آب و هوایی.

او گفت که نیاز به کمک از دولت و سازمان ها برای پیاده سازی شیوه های جدید کشاورزی به عنوان جایگزین روش آبياری و کارآمد ذخیره سازی آب برای کشاورزان است. (VOA)



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن