زمان COVID تست استراتژی در اولویت قرار می دهد به افراد با ریسک بالاتر: Harsh Vardhan

سلامت MinisterHarsh Vardhan گفت که تقریبا 80% COVID-19 موارد بدون علامت است. Wikimedia Commons Union وزیر بهدا

توسط ABDOOSNEWS در 9 خرداد 1399
Harsh-Vardhan Symptoms
سلامت MinisterHarsh Vardhan گفت که تقریبا 80% COVID-19 موارد بدون علامت است. Wikimedia Commons

Union وزیر بهداشت Harsh Vardhan در روز پنج شنبه گفت: تقریبا 80 درصد از COVID-19 نفر در هند بدون علامت هستند و یا در بهترین حالت با علائم خفیف با توجه به Covid-19 همه گیر در هند به روز رسانی.

در یک مصاحبه اختصاصی به سرپرستان بهداشت گفت: "حتی امروز تقریبا در 80 درصد موارد از COVID-19 که در هند گزارش بیماران تمایل به نمایشگاه یا صفر و یا علائم خفیف. این بیماران اغلب مخاطبین از موارد تایید شده. جالب است که آن را به حال شده است برای تماس با ما ردیابی تلاش و اگر از چپ به خود را در جداسازی این بیماران ممکن است حتی به یاد و یا گزارش خود را از عفونت است."

Harsh Vardhan که به تازگی انتخاب شده است رئیس که هیئت اجرایی بود که در پاسخ به یک پرس و جو در مورد اینکه آیا بدون علامت بیمارانی که بالقوه حامل ویروس و کسی که می تواند این ویروس عمیق تر به مناطق روستایی هند باعث نگرانی دولت است.

او گفت: "من آگاه هستم در مورد که ذکر برخی از آزمایشگاه های تایید موارد که واقعا بدون علامت. آن است که به همان اندازه درست است که در تاریخ شده است وجود دارد هیچ مستند بدون علامت انتقال است."

او افزود که بیشتر علائم مانند سردرد و درد عضلات چشم به رنگ صورتی, از دست دادن بویایی و یا از دست دادن طعم و مزه, شدید, لرز لرز و گلو درد شده اند در این لیست گنجانده از COVID-19 علائم توسط مراکز کنترل بیماری و پیشگیری (CDC) ایالات متحده است. "آن نیاز به مطالعات بیشتری قبل از این نشانه ها در نهایت موجود در لیست ما در هند" او پکتیا میباشد.

symptoms
بیشتر علائم مانند سردرد شده اند در این لیست گنجانده از COVID-19 علائم. Pixabay

همچنین بخوانید: دهلی دولت مسائل مشاوره ای برای سم پاشی آفت کش ها برای مقابله با ملخ حمله

او افزود که این نشانه بسیار ذهنی و مبهم است که ممکن است خسته شده اید ممکن است به یاد بیمار و در نتیجه ممکن است حتی گزارش نشده. "اگر برای یک لحظه ما صحبت از تست چنین مجانبی بیماران شناسایی همه این موارد بدون علامت نیاز به تکرار آزمایش از 1.3 میلیارد جمعیت است که یک منبع گران ورزش برای هر کشور و نه ممکن است و نه توصیه می شود" وزیر بهداشت و درمان گفت.

وی با تاکید بر اولویت بر اساس و هدف تست و گفت که آن خواهد بود مفید در تشخیص بیشتر موارد COVID-19 و مهار این بیماری است. "با تلاش های ما در پایدار و مطمئن با کیفیت پوسته پوسته شدن تا از امکانات تست من مطمئن هستم که ما باید بهتر قرار داده شده برای حداکثر مورد تشخیص," او به این نتیجه رسیدند. (IANS)



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن