منظقه وانت لوازم مدرسه در فورت مایرز 21st, کوله پشتی بزرگ رویداد می رود هموار

مایکل براون فورت مایرز اخبار-مطبوعاتمنتشر شده 3:31 PM EDT Jul 26, 2020رکوع به واقعیت های زندگی در طول یک بیمار

توسط ABDOOSNEWS در 5 مرداد 1399

رکوع به واقعیت های زندگی در طول یک بیماری همه گیر, سازمان سالانه کوله پشتی بزرگ رویداد در فورت مایرز موفق به متوقف کردن یک درایو از طریق توزیع در روز یکشنبه با nary دردسر.

این COVID-19 نسخه از مدرسه عرضه سادگی معمولا یک پیاده روی در توزیع در اوایل آغاز شده و فرار هموار سازمان گفت.

کانی راموس-ویلیامز یکی از رویداد های طولانی ایستاده, سازمان بود بنابراین مطمئن شوید که در مورد این رویداد یک روز قبل از آن به عنوان تنها 10 یا بیشتر داوطلبان نشان داد تا به کمک بسته 2000 کوله پشتی و 2000 کیسه های پر از مواد غذایی و تنقلات.

"اول از همه ما نمی توانیم این رویداد بدون داوطلبان" راموس-ویلیامز گفت که حدود 50 یا بیشتر داوطلبان درهم برای تکمیل بسته بندی صبح روز یکشنبه. "به طور معمول هر سال ما سه یا چهار صد داوطلبان. به دلیل همه گیر در این سال ما تا به حال تعداد زیادی از داوطلبان انصراف از دیروز."

بیشتر: نیاز به لوازم مدرسه باقی می ماند در فورت مایرز, کوله پشتی بزرگ رویداد تساوی هزاران نفر به Skatium

بیشتر: بدون کمک SWFL جوانان بازگشت به مدرسه بدون کوله پشتی

بیشتر: کوله پشتی بزرگ رویداد باعث می شود تفاوت در زندگی کودکان, یادگیری

او گفت: او می دانست چرا که او هیچ کمتر نگران از این بود که در سال اول تمام موارد با توجه به دور خواهد بود از پیش بسته بندی شده برای درایو از طریق توزیع.

"من می توانم به شما بگویم 10 ما خیلی سخت کار کرده دیروز," او گفت:. "ما باید حداقل خوب 30 یا 40 داوطلب امروز در اینجا که فوق العاده است."

لئوناردو گارسیا از آمریکا هیسپانیک اتحاد کسب و کار یکی از اصلی سازمان دهندگان این رویداد بود و شگفت زده در چگونه به خوبی این مجموعه جدید بالا رفت.

"این سخت ترین سال در 21 سال," او گفت:. 'ما در حال انجام چیزی است که ما هرگز قبل از انجام داده اند."

پس از آن شروع به 20 سال پیش حدود 40,000 کوله پشتی توزیع شده به خانواده های نزدیک به 5000 نفر مراجعه کننده در هر سال است. بزرگترین جمعیت رسیده 15,000 طول رکود اقتصادی در سال 2008.

"دیروز ما بودند از داوطلبان. اما امروز فقط نگاه," او گفت: با اشاره به سراسیمگی از کارگران خزیدن به اطراف با ارائه کیسه های برای هر خودرو.

اجتماعی فاصله نگرانی لازم است که والدین و دانش آموزان باقی مانده در وسایل نقلیه خود را به عنوان آنها رویکرد تامین خط در پارکینگ Skatium در مرکز شهر فورت مایرز.

Jemina بلس و دو فرزند او اولین کسانی بودند که در خط ورود حدود 7:30 صبح او گفت: او با حضور در این رویداد در سال های گذشته و قدردانی از تغییرات.

"آن را آرام تر," او گفت:. "قبل از شما تا به حال ایستاده است."

بلس گفت: برنامه ریزی بازگشت به مدرسه برای کودکان دشوار است برای مقابله با.

"من موافقت نمی شود که آنها بازگشت به ساختمان" او گفت:. "من فکر نمی کنم آن را امن. آن بسیار سخت است. من فکر نمی کنم (کودکان) می تواند در مقابله با ماسک."

رابرت Turberitz یک دانش آموز دبیرستانی در فورت مایرز منتظر بود با دو برادر و یک خواهر همه آنها برای اولین بار بازگشت بزرگ رویداد شرکت کنندگان.

"ما در حال رفتن به مدرسه آنلاین," او گفت:. "به ایمن ماندن."

ژان استار, یک فورت مایرز مادر آوردن دو فرزند به این رویداد خوشحال بود با این روند است.

"من فکر می کنم آنها بسیار هوشمند," او گفت:. "این یک رویکرد خوب. من واقعا فکر می کنم آنها آمد تا با یک ایده خوب برای رسیدگی به این ویروس."

این رویداد ارائه اولین 2,000 کودکان سنین 5-12 با کوله پشتی پر از مداد و قلم و کاغذ و مداد رنگی و پوشه ها و دیگر ضروری back-to-school موارد. دیگر منظقه ایستگاه های ارائه تنقلات و سایر فروشگاه ها.

چند خانواده آمد با اتوبوس و یا با پای پیاده تا منطقه ارائه شده برای آنها را به دریافت همان منابع.

"فکر داشتن به لغو کوله پشتی بزرگ رویداد در زمانی که نرخ بیکاری بالا است و خانواده ها در بحران به شدت وزن در قلب ما" گفت: راموس-ویلیامز همچنین رئیس جمهور CONRIC روابط عمومی و بازاریابی است. "ما هیجان زده به همکاری با شهر فورت مایرز به این منظقه back-to-school جشن و سادگی یک واقعیت است."

اتصال با آخرین اخبار خبرنگار مایکل براون: MichaelBraunNP (Facebook), @MichaelBraunNP (توییتر) و یا mbraun@news-press.com.

روزنامه نگاری مهم است. حمایت خود را مهم است. مشترک شدن در اخبار مطبوعات.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب