معاون کشیش بخش این Alpines ظروف به راحتی در خانه

AWS رانندگی Netflix, Fortnite, زوم, سرگرمی و توانمند سازی میلیون ها نفر در خانه در طول مستند. Pixabay شما به ع

توسط ABDOOSNEWS در 4 خرداد 1399
Lockdown
AWS رانندگی Netflix, Fortnite, زوم, سرگرمی و توانمند سازی میلیون ها نفر در خانه در طول مستند. Pixabay

شما به عنوان جریان مورد علاقه خود را در فیلم و یا مجموعه تلویزیونی در Netflix بکشد دیزنی به علاوه یا Hulu و یا تماس با تیم خود را از طریق تصویری دیدار برنامه زوم پیشرو ابر ارائه دهنده خدمات وب سرویس آمازون (AWS) در زمینه حصول اطمینان از بدون درز مقیاس پذیر و امن اتصال به کمک مردم در خانه ها و سازمان های تابع در حالی که آنها نمی تواند عمل به طور معمول در محل کار.

با توجه به AWS مدیر عامل اندی, Jassy بسیاری از چیزهایی که اجازه می دهد که بشریت برای مقابله با جهانی بهداشت بحران اجرا در بالای AWS است که آمازون ابر بازو و در صدر 10 میلیارد دلار در سه ماهه درآمد برای اولین بار در ماه های ژانویه-مارس دوره است.

"ما فقط در تلاش برای کمک به مشتریان ما در زمینه های مختلف. اگر شما نگاه در Netflix آن را اجرا می کند به طور کامل در بالای AWS. بنابراین آیا دیزنی به علاوه. Hulu قابل اجرا بر روی AWS. نخست تصویری قابل اجرا بر روی AWS. تمام کسانی که سرگرمی قطعات باید نوع ساخته شده در زمان رفتن" Jassy گفت: در طول منتخب AWS آنلاین نشست به تازگی.

"Fortnite اجرا می شود در بالای AWS و به همین سونی پلی استیشن. بسیاری از دیگر بازی های محبوب بیش از حد" او آگاه است. محبوب Battle Royale بازی Fortnite به دست آورده 350 میلیون بازیکنان ثبت شده که در ماه آوریل در مجموع با صرف بیش از 3.2 میلیارد ساعت را در بازی.

Netflix
Netflix و دیگر سیستم عامل های نگه داشتن مردم عاقل در مستند. Pixabay

با توجه به Jassy AWS خود تصویری-کنفرانس خدمات در صدای سنج ایجاد کردن. "اما بسیاری از مردم با استفاده از زوم و اکثریت قریب به اتفاق زوم ابر زیرساخت اجرا می شود در AWS خواهد شد و برای آینده قابل پیش بینی" او گفت:. آمازون صدای سنج ایجاد کردن صدای اتصال یک سرویس است که قادر می سازد شرکت به مهاجرت خود را تلفنی وظایف سنگین به AWS.

اگر شما بچه ها در خانه شما نیز متوجه آنها در حال انجام e-learning در حال حاضر. "اگر شما فقط در شرکت هایی مانند تخته سیاه و Instructure بوم که اجرا در بالای AWS. بسیاری از چیزهایی که به ما امکان مقابله با این بحران اجرا در بالای AWS. بنابراین ما فقط در تلاش برای کمک به مشتریان ما در زمینه های مختلف" Jassy تاکید کرد. AWS امروز ارائه می دهد 15 هدف ساخته شده در پایگاه داده موتورهای جمله رابطهای کلید-مقدار سند در حافظه نمودار سری زمانی و معین پایگاه داده.

"ما بی بدیل تعداد کسانی که هدف ساخته شده در پایگاه داده است که مردم در حال گرفتن ارزش واقعی و در حال تغییر راه آنها در ساخت برنامه های کاربردی. پس (برای ما) این تنها راه است که مردم در حال تجدید نظر در چگونه آنها در ساخت این بی سابقه ای در عصر اطلاعات رشد" مطلع Jassy. جالب است ببینید که چگونه تولید و سازمانهای صنعتی در حال تغییر است در این Covid-19 بار.

"در این سازمان های صنعتی آنها همه از این دارایی ها که در عملکرد خود امکانات و کارخانه های خود را و جمع آوری آنها واقعا اطلاعات مهم است. و امروز آنها تا حد زیادی ارسال این اطلاعات از طریق AWS IoT به ابر به آن را ذخیره کنید و به تجزیه و تحلیل آن گفت:" Jassy. آمازون AWS IoT انجام داده است به خوبی در نظر کامل با بهره گیری از قوی ابر IoT و نرم افزار توانایی و قابلیت های. بیشتر AWS ساختمان شده است لبه آن قابلیت از طریق AWS حال greengrass.

fortnite
Fortnite به دست آورده 350 میلیون بازیکنان ثبت شده که در ماه آوریل در مجموع با صرف بیش از 3.2 میلیارد ساعت را در بازی. Pixabay

AWS رشد کرده است به یک کرگدن در خود raking در 10 میلیارد دلار فروش در سه ماهه اول این سال با یک سوپر سالانه اجرای رای از بیش از 40 میلیارد دلار. این محاسبات ابری سرویس وارد شده $10.2 میلیارد دلار در فروش در ماه مارس سه ماهه تا از $7.7 میلیارد دلار از سال پیش سه ماهه – یک نرخ رشد 33 درصد است.

همچنین بخوانید: هزاران نفر از مردم استرالیا کشته در هر سال با توجه به گرما: مطالعه

با توجه به آمازون AWS در حال حاضر دهانه 76 در دسترس بودن مناطق در عرض 24 جغرافیایی مناطق با اعلام برنامه های نه بیشتر در دسترس بودن مناطق و سه AWS مناطق در اندونزی و ژاپن و اسپانیا. (IANS)



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب