Covid-19 واکسن به صورت آماده در عرض یک سال: که رئیس

Scientists پیش بینی جهان ممکن است Covid-19 واکسن در عرض یک سال یا حتی چند ماه قبل از آن گفت: مدیر کل سازمان به

توسط ABDOOSNEWS در 6 تیر 1399

Scientists پیش بینی جهان ممکن است Covid-19 واکسن در عرض یک سال یا حتی چند ماه قبل از آن گفت: مدیر کل سازمان بهداشت جهانی (WHO) حتی به عنوان او با تاکید بر اهمیت همکاری جهانی برای توسعه و تولید و توزیع واکسن طبق آخرین اخبار جهان.

اما ساخت این واکسن در دسترس است و توزیع آن برای همه خواهد بود یک چالش و نیاز به اراده سیاسی Tedros Adhanom Ghebreyesus گفت: در روز پنج شنبه در دیدار با پارلمان اروپا و کمیته محیط زیست و بهداشت و ایمنی مواد غذایی.

دنبال NewsGram در Facebook به ماندن بگیرید به روز شد.

یک گزینه خواهد بود به این واکسن تنها برای کسانی که بیشتر در معرض این ویروس. در حال حاضر وجود دارد بیش از 100 Covid-19 واکسن نامزدها در مراحل مختلف توسعه است.

که رئیس Adhanom Ghebreyesus گفت: این بیماری همه گیر است بر اهمیت همبستگی جهانی و سلامت دیده نمی شود باید به عنوان یک هزینه بلکه سرمایه گذاری است. او اضافه کرد که تمام کشورهای جهان باید تقویت مراقبت های بهداشتی اولیه و بحران آمادگی و تاکید کرد اتحادیه اروپا رهبری در سطح جهان است.

Covid-19 vaccine could come within 1 year: WHO chief
جامعه جهانی باید همکاری از جمله در توسعه تولید و توزیع واکسن در برابر COVID-19. فردا

در حالی که مدیر کل گفت: این وضعیت در اتحادیه اروپا بهبود یافته است به طور قابل توجهی او تاکید کرد که Covid-19 بسیار هنوز در گردش در سراسر جهان با بیش از چهار میلیون مورد جدید در ماه گذشته.

بسیاری از اعضای پارلمان اروپا گفت که جامعه جهانی باید همکاری از جمله در توسعه تولید و توزیع واکسن در برابر COVID-19 و خواسته که امن واکسن می تواند در دسترس است.

همچنین بخوانید: Covid-19: هند شرکت نرم افزار بازار تهوع رشد به 3.8 درصد در سال 2020

چند تن از اعضای پارلمان اروپا با تاکید بر اهمیت این است که, اما همچنین گفت: این اشتباهات در پاسخ به این بیماری همه گیر.

مدیر کل بستری هر کس اشتباه می کند و به اطلاع اعضای پانل مستقل ارزیابی خواهد شد که پاسخ به همه گیر برای یادگیری از هر گونه اشتباه ساخته شده است. آن شروع خواهد شد کار خود را به زودی, او گفت:. (IANS)

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن