Covid-19: مدرسه مستندات را افزایش Voilence علیه کودکان

Mسنگ و بیشتر کودکان قربانیان نفرت قلدری و خشونت حاضر به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس جدید, گزارش سازمان ملل

توسط ABDOOSNEWS در 30 خرداد 1399

Mسنگ و بیشتر کودکان قربانیان نفرت قلدری و خشونت حاضر به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس جدید, گزارش سازمان ملل متحد گفت.

به گفته کارشناسان بدون دسترسی به شبکه های حمایتی مانند مربیان و دوستان و خانواده آنها معمولا در مدرسه بعضی از کودکان رشته شده اند در سوء استفاده از خانه با هیچ جایی به نوبه خود برای کمک به مدارس در حال قفل شده است و برای کنترل گسترش coronavirus.

به طور کلی حدود یک میلیارد کودکان رنج می برند از جسمی ، جنسی یا روانی سوء استفاده هر سال به خصوص در مکان های که در آن دولت ها نتوانسته اند به راه اندازی برنامه های پشتیبانی. COVID-19 انزوا ساخت است مشکل را بدتر می کند.

دنبال NewsGram در LinkedIn به دانستن آنچه اتفاق می افتد در سراسر جهان است.

"وجود دارد هیچ بهانه ای برای خشونت علیه کودکان" گفت: سازمان بهداشت جهانی مدیر کل دکتر Tedros Adhanom Ghebreyesus.

COVID School Lockdowns Leading to Increase in Violence Against Children
شن و ماسه, مجسمه سازی, ویژگی های چهره به نمایندگی COVID-19 قربانیان در ساحل کوپاکابانا در ریو دو ژانیرو برزیل در ژوئن 17 سال 2020 است. فردا

در ایران, به گفته مقامات به طور منظم در نماز جمعه از سر گرفته خواهد در تهران در هفته آینده با وجود جهش در تعداد coronavirus موارد بیش از چند هفته گذشته.

ایران گزارش شده بود در مورد 198,000 موارد تایید شده و بیش از 9,200 مرگ و میر ناشی از شنبه با توجه به انتقالها در دانشگاه جانز هاپکینز دانشگاه coronavirus مرکز تحقیقات.

اگر چه هنوز هم مسیرهای ایالات متحده و برزیل است که به سرعت تبدیل شدن به جهان جدید کروناویروس نقطه داغ.

برزیل وزارت بهداشت در روز پنج شنبه گزارش داد بیش از 978,000 موارد و 50000 مرگ و میر. با توجه به دانشگاه جانز هاپکینز انتقالها آمریکا به کمتر از 2.2 میلیون موارد تایید شده به عنوان پنج شنبه و بیش از 118,000 مرگ و میر.

کارشناسان در دانشگاه واشنگتن دانشکده پزشکی گفت: سلامت است که با توجه به مدل برزیل تلفات آماده است به پیش افتادن است که از ایالات متحده در اوایل ماه آینده.

رییس جمهوری برزیل Jair Bolsonaro است را رد کرد و COVID-19 به عنوان چیزی بیش از یک "کمی آنفولانزا" و گفت: هر کسی نگران این ویروس است که عصبی. او را تشویق برزیل کسب و کار برای بازگشایی و ایالات متحده به آسانسور مستندات خود را.

تعداد تایید کانادا coronavirus موارد صعود به کمتر از 102,000 روز پنج شنبه با بیش از 8,300 مرگ و میر با توجه به دانشگاه جانز هاپکینز. کانادا مقامات گفت: شیوع بیماری به نظر می رسد به کاهش باشد.

در حالی که 13 استان کانادا و سرزمین شروع به بازگشایی اقتصاد خود را از عمده محدودیت هنوز هم در جای خود در این کشور دو تا از بزرگترین شهرهای مونترال و تورنتو.

کالیفرنیا در حال حاضر نیاز به پوشیدن ماسک صورت در اکثر محیط داخلی و فضای باز تنظیمات رژیم صهیونیستی است. گاوین Newsom دستور داد تا پنج شنبه.

COVID School Lockdowns Leading to Increase in Violence Against Children
کالیفرنیا در حال حاضر نیاز به پوشیدن ماسک صورت در اکثر محیط داخلی و فضای باز تنظیمات. Pixabay

همچنین بخوانید: روسیه اجازه می دهد تا آزمایش های بالینی از Covid-19 واکسن

"علم نشان می دهد که پوشش صورت و ماسک کار" Newsom گفت. "آنها حیاتی برای نگه داشتن کسانی که در اطراف شما امن نگه داشتن کسب و کار باز کردن و راه اندازی مجدد اقتصاد ما." فرماندار گفت: پس از اعمال محدودیت آغاز شده برداشته شود ماه گذشته در رستوران ها و برخی از فروشگاه ها کافی نیست مردم شده اند با در نظر گرفتن اقدامات احتیاطی مناسب با پوشش چهره خود را.

رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: در مصاحبه با وال استریت ژورنال پنج شنبه منتشر شده است که بسیاری از مردم ماسک فقط به "سیگنال مخالفت از او."

مغلوب ساختن پیشی جستن کاهش یافته است به پوشیدن ماسک صورت در, چرا که او گفت که او نمی خواهند "را فشار دهید لذت بردن از دیدن آن است." او ساخته شده است که نظر آخر ماه در طول یک تور از یک کارخانه فورد در میشیگان که در آن او گفت که او عینک یک ماسک "در منطقه است." او گفت که او تا به فرسوده ماسک دور از دوربین ها در زمان های مختلف. (VOA)



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب