Covid-19 نرخ بهبود عبور 80 درصد در آگرا

تیاو آگرا دولت های منطقه را تلاش هماهنگ و هماهنگ اجرای چند بعدی استراتژی برای مبارزه با گسترش COVID-19 را آغاز

توسط ABDOOSNEWS در 11 تیر 1399

تیاو آگرا دولت های منطقه را تلاش هماهنگ و هماهنگ اجرای چند بعدی استراتژی برای مبارزه با گسترش COVID-19 را آغاز کرده است برای نشان دادن نتایج. روز دوشنبه تعدادی از مهار مناطق پایین آمد تا 54 از 64. و این شهرستان گزارش بهبود میزان بیش از 80 درصد است.

منطقه دادرس P. N. Singh است که اعتبار برای فعال بودن و در نظر گرفتن گام های موثر به پل شکاف ارتباطی هر چند مشکلات و شکایات در مورد امکانات تست پور ادامه در. "از آن گرفته شده 100 روز برای یادگیری و دنده تا برای پاسخ موثر به شرایط. بهتر نظارت و پاسخ سریع از تیم پزشکی در حال حاضر کمک به ما در کنترل جامعه گسترش" یک مقام ارشد گفت.

دنبال NewsGram در Instagram برای خودتان نگه دارید به روز شد.

هر چند ارتباطات و تحرک را افزایش داده اند و bazars باید بیشتر یا کمتر عادی از سر گرفته عملیات انتقال عفونت را تا حد زیادی کنترل شده است به شناسایی نقاط. "اما این به آن معنا نیست که هیچ مشکلی وجود دارد. مراجعه به بیمارستان های منطقه و جمع آوری نمونه مرکز در این نزدیکی هست می گوید داستان کثیف. مردم را به صبر بی وقفه و بدون امکانات اولیه به نمونه. تعداد زیادی از بیماران در حال بازگشت به خانه خود را به عنوان نشانه در نظر گرفته نمی به ارزش نمونه" پزشکی فعال Shravan سینگ گفت.

Recovery rate of Covid patients in Agra goes up to 80%
تعداد کل موارد در تاج شهر رفته تا به 1,219 در 24 ساعت گذشته. Pixabay

با نه موارد جدید COVID-19 تعداد کل موارد در آگرا رفته اند تا به 1,219 در 24 ساعت گذشته. اما شده است وجود دارد افزایش در تعداد مرگ و میر است که در 85.

تعداد بيماران ترخيص شده تا کنون است 1,017. مقامات بهداشت گفت: تعداد نمونه های آزمایش است 22,063.

همچنین بخوانید: سازمان دیده بان حزب: آمازون نخست تصویری رول اجتماعی آنلاین ابزار مشاهده

سلامت فعالان این مورد سوال کرده اند دولت در مورد کاهش تعداد آزمایشات به خصوص زمانی که امکانات برای آزمایش افزایش یافته است. برابر ظرفیت 800 تا 1000 تنها حدود 350 نمونه در حال آزمایش روزانه گفت: فعالان. این گره افسر رد اتهام و روشن است که تا کنون 25,000 نمونه تا به حال تست شده و به عنوان در هر مورد نیاز به اندازه خواهد بود افزایش یافته است.

مقامات منطقه گفت: تمرکز در حال حاضر خواهد بود در استخر شدند. از 5 جولای دولت به کارگردانی بررسی تمام خانواده. وزارت بهداشت و درمان تیم را از صفحه اصلی به صفحه اصلی حرارتی غربالگری و اندازه گیری سطح اکسیژن در هر عضو خانواده است. روز دوشنبه گروه ادعا کرد بیش از 10 ، 000 نفر در بیش از 2500 خانواده تا به حال تست شده و ارائه مشاوره پزشکی. (IANS)



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن