Covid-19 بیماری همه گیر در حال رشد است به عنوان مستندات سهولت در سراسر جهان می گوید که

تیوی سازمان بهداشت جهانی می گوید: Covid-19 همه گیر است که هنوز هم در حال رشد و حتی به عنوان کشور شروع به سهولت

توسط ABDOOSNEWS در 4 تیر 1399

تیوی سازمان بهداشت جهانی می گوید: Covid-19 همه گیر است که هنوز هم در حال رشد و حتی به عنوان کشور شروع به سهولت مستندات و محدودیت های دیگر.

"این بیماری همه گیر در حال حاضر اوج و یا در حال حرکت به سمت قله در تعدادی از کشورهای بزرگ" که شرایط اضطراری رئیس Dr. Michael Ryan گفت.

چندین کشور از جمله آلمان و آفریقای جنوبی و هند – که گزارش حدود 15000 موارد جدید COVID-19 هر روز به دنبال reimposing مستندات و آماده سازی برای درمان هجوم موارد جدید.

که مدیر کل Tedros Adhanom Ghebreyesus گفت: از آن زمان سه ماه برای جهان به تایید آن 1 میلیون نفر است اما فقط هشت روز اخیر 1 میلیون برای شناسایی شود.

دنبال NewsGram در LinkedIn به دانستن آنچه اتفاق می افتد در سراسر جهان است.

"بزرگترین تهدید ما در حال حاضر است نه ویروس خود را. این عدم همبستگی جهانی و جهانی رهبری" Tedros گفت: بدون نام بردن از هر کشور خاص و یا رهبر او معتقد است شکست خورده است.

Share on Twitter Share via Email Print this page COVID-19 Pandemic COVID-19 Pandemic Still Growing
هندو جانبازان نماز در مقابل ارابه حمل یک بت Jagannath خداوند (در تصویر نیست) سالانه رته Yatra صفوف لغو شد نگرانی بیش از این گسترش COVID-19 coronavirus در احمدآباد 23 ژوئن 2020. فردا

دانشگاه جانز هاپکینز دانشگاه به تعداد بیش از 9 میلیون نفر و 474,000 مرگ و میر.

ایالات متحده منجر جهان در هر دو دسته تا کنون. بالای آن بیماری های عفونی, متخصص, Dr. Anthony Fauci گفت: کنگره پانل سه شنبه وجود خواهد داشت تست بیشتر نه کمتر حتی پس از رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن خواسته مقامات بهداشت به کم کردن سرعت تست.

کاخ سفید گفت: رئیس جمهور نبود جدی زمانی که او گفت: تست بیشتر به این دلیل وجود دارد بسیاری از موارد در ایالات متحده اما مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: با او شوخی کرده است.

Fauci همچنین گفت که او با احتیاط خوش بینانه یک coronavirus واکسن در دسترس خواهد بود به عنوان اوایل به عنوان پایان سال 2020 است. اما او قبلا گفته حتی اگر واکسن آماده است هیچ تضمینی وجود ندارد آن کار خواهد کرد و یا به هر یک حفاظت طولانی مدت.

بیماری های عفونی و جامعه امریکا گفته است که عمیقا نگران گزارش هایی منتشر شد که کاخ سفید است که با توجه به کاهش قابل توجهی در بخش مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری نقش در مبارزه با COVID-19.

جامعه گفت: CDC رهبری در ایجاد ارشاد برای جلوگیری از گسترش بیشتر این coronavirus ضروری و مورد نیاز است.

"تاکید باید در سیاست های حزبی" یک جامعه بیانیه می گوید. "همه جنبه های ملت ما پاسخ به COVID-19 باید تقویت و تضعیف CDC غربيها به این هدف است. CDC دارای تخصص منحصر به فرد در چند اولویت مناطق از جمله پیشگیری از عفونت و توزیع واکسن."

برخی گزارش ها می گویند کاخ سفید این است که به دنبال در تعمیرات اساسی CDC به دلیل آنچه که گزارش های خبری می گویند که دولت باور است که این سازمان نتوانسته است به ساقه در حال رشد تعداد COVID-19 نفر در ایالات متحده آمریکا

شده است وجود دارد بدون نظر از کاخ سفید یا CDC در گزارش.

در برزیل

یک قاضی فدرال در برزیل دستور داده است تا رئیس جمهور Jair Bolsonaro به پوشیدن ماسک صورت در عمومی و یا پرداخت جریمه نقدی از نزدیک به 400 دلار در روز است.

قاضی گفت: Bolsonaro نقض قانون محلی در برازیلیا با هدف کند کردن روند گسترش ویروس. Bolsonaro تا کنون حاضر به پوشش دهان خود را در تظاهرات سیاسی که در آن او می آید در تماس با رای دهندگان و کودکان است.

Share on Twitter Share via Email Print this page COVID-19 Pandemic COVID-19 Pandemic Still Growing
مدیر موسسه ملی آلرژی و بیماری های عفونی دکتر Anthony Fauci طول می کشد خاموش خود را, ماسک صورت قبل از شهادت قبل از یک خانه کمیته انرژی و تجارت در کاپیتول هیل در واشنگتن ژوئن 23 سال 2020 است. فردا

برزیل جهانی دوم بیشترین تعداد از موارد پس از ایالات متحده است. Bolsonaro دارای خار COVID-19 فقط به عنوان یک "آنفولانزا" و گفت: به نام کسی نگران این ویروس فقط عصبی.

در بریتانیا

نخست وزیر بوریس جانسون می گوید "نمی توانید صبر کنید برای رفتن به یک میخانه یا یک رستوران" زمانی که محدودیت ها برداشته ماه آینده اما خواست مردم است که آنها هنوز هم موظف به رفتار مسئولانه است.

"من فکر می کنم مردم نیاز به بیرون رفتن و من فکر می کنم آنها نیاز به لذت بردن از خود و کشف چیزهایی که آنها شده اند قادر به انجام کار برای مدت زمان طولانی" جانسون روز سه شنبه گفت.

مصرف کنندگان و شام را ملزم به ماندن حداقل یک متر از هم جدا.

"من می خواهم برای دیدن شلوغی, من می خواهم برای دیدن فعالیت اما بیایید کاملا روشن است که من همچنین می خواهم برای دیدن همه حال مراقب باشید: اقامت هشدار و به دنبال هدایت" جانسون گفت. "ما نمی توانیم شما می دانید نوع بزرگ از نوشتن صحنه در باغ آبجو زمانی که این ویروس می تواند منتقل شود."

انگلیسی, رستوران ها, هتل ها و علامت تجاری بارها شده اند توقیف از مارس.

اتحادیه اروپا

نیویورک تایمز گزارش می دهد که اتحادیه اروپا و سازمان ملل برنامه ای برای متوقف کردن شهروندان آمریکایی از عبور از مرزهای خود را به دلیل آنچه مقامات تماس با آمریکا و عدم کنترل ویروس.

روزنامه پایگاه است داستان آن در آنچه در آن می گوید در حال پیش نویس لیست خواهد شد که مجاز به سفر به اروپا شروع ژوئیه 1. آن را می گوید آن را تایید لیست با مقامات اتحادیه اروپا در بروکسل اما این بار می گوید: هیچ یک از 27 اعضای اتحادیه اروپا موظف به اتخاذ آن است.

آن را می گوید مسافران از برزیل و روسیه نیز حذف شدند. تصمیم نهایی در این لیست است که انتظار می رود در هفته آینده.

در جای دیگر

مصر می گوید این برنامه برای بلند کردن آن شب coronavirus حکومت نظامی شروع شنبه و مقامات در عربستان سعودی می گویند که آنها در حال محدود کردن تعداد زائران حج امسال به تنها چند هزار نفر به جای 2.5 میلیون که معمولا بازدید مکه در آخرین ماه از تقویم اسلامی.

2020 المپیک تابستانی در ژاپن ممکن است قرار داده شده است که تا سال آینده, اما کمیته بین المللی المپیک تیمی با این که به پا زدن کردن یک برنامه جدید شامل ورزشکاران از سراسر دنیا برای تشویق مردم به ماندن تناسب جسمی و ذهنی تیز برای مبارزه با COVID-19.

Share on Twitter Share via Email Print this page COVID-19 Pandemic COVID-19 Pandemic Still Growing
دو زنان با دور نوشیدنی از یک میخانه در بانک ها از رودخانه تیمز در لندن ژوئن 23 سال 2020 است. فردا

همچنین بخوانید: Covid تهدید معیشت از 600 میلیون کودک در جنوب آسیا: یونیسف

ورزشکاران ظاهر خواهد شد در یک سری از بهداشت عمومی اطلاعیه ها شعار ورزش و رژیم غذایی سالم و هشدار به مردم در برابر سیگار و نوشیدن.

"ما را خوشحال و برای همکاری با کمیته بین المللی المپیک برای گسترش پیام های بهداشتی مهم است که صرفه جویی در زندگی می کند. المپیک به ما کمک خواهد کرد مدافع برای جمعیت سالم به اطمینان حاصل شود که مردم به عنوان انعطاف پذیر به عنوان ما سیستم های بهداشتی باید به مبارزه COVID-19" چه کسی رئیس Tedros روز سه شنبه گفت.

با توجه به این که بسیاری از COVID-19 قربانیان به حال در زمینه مسائل مربوط به سلامت است که آن را سخت تر به بهبود می یابند. (VOA)

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن