COVID-19 همه گیر شتاب تغییرات در صنعت خرده فروشی

لورا اشپزخانه فورت مایرز اخبار-مطبوعاتمنتشر شده 10:16 AM EDT 28 مه سال 2020سفر به مواد تشکیل دهنده مخفی زنان ب

توسط ABDOOSNEWS در 9 خرداد 1399

سفر به مواد تشکیل دهنده مخفی زنان بوتیک در خیابان ماریا در شرق ناپل نیست همان است که چند ماه پیش.

آن را احتمالا هرگز همان خواهد بود.

به چه دلیل ؟

که هیچ راز: COVID-19 اتحادش را تغییر صورت خرده فروشی -- به احتمال زیاد برای همیشه لطفا برای. می رود که برای خرده فروشان بزرگ و کوچک است.

در مواد تشکیل دهنده مخفی, فروشگاه, مدیر دبرا وید نمی دانم که چگونه مشتریان واکنش نشان می دهند به آن ایمنی جدید-رانده مورد نیاز در زمانی که کوچک بوتیک بازگشایی شد مارس 4 — پیروی از رژیم صهیونیستی. ران DeSantis' تصمیم به شروع کاهش در ایالت محدودیت هایی که توقیف کسب و کار تلقی می شود "غیر ضروری است."

کارکنان فروشگاه ماسک می پوشند در حالی که در وظیفه. خریداران باید به آنها در بند بیش از حد و یا آنها را دریافت کنید shooed دور. خوشبختانه اکثر مشتریان به دنبال قوانین جدید با چند شکایت وید گفت.

"من چیز بزرگ بود برای حفاظت از کارکنان و مشتریان ما," او گفت:.

فروشگاه, فروش, معاصر, مد و لوازم جانبی را فراهم می کند رایگان یکبار مصرف ایمنی ماسک برای خریداران که نمی را در خود ارائه می دهد و شیک تر آنهایی که در هزینه اگر کسانی که آنهایی که ساده فقط نمی.

نیاز به ماسک است تنها یکی از بسیاری از تغییرات قابل توجه در فروشگاه رانده شده توسط این بیماری همه گیر.

حمام و سرویس بهداشتی هستند و بسته به بازدید کنندگان چرا که آنها بیش از حد دشوار است برای نظارت بر یک دست بهسازی ایستگاه نشسته در نزدیکی درب جلو تمیز کردن پروتکل رفته اند به اوردرایو و خرده فروش است بهینه سازی مدل کسب و کار خود.

فروشگاه رسیدن به مشتریان خود را در راه های جدید از جمله با متن و به طور فزاینده ای از طریق رسانه های اجتماعی یعنی Facebook.

مرتبط: ورزشگاه در حال بازگشایی و رستوران ها و فروشگاه های خرده فروشی در حال گسترش ظرفیت

بیشتر: چیکو را FAS اعلام کرد مرحله به مرحله طرح به بازگشایی فروشگاه بسته coronavirus همه گیر

در حالی که آن را در نظر گرفته بیشتر از یک مقصد فروشگاه مواد تشکیل دهنده مخفی نیز به تازگی راه اندازی یک وب سایت به مشتریان اجازه می دهد که آماده نیست به سرمایه گذاری بیش از حد دور از خانه —و ممکن است برای برخی از زمان — به فروشگاه آنلاین.

تغییرات دیگر به آن مدل کسب و کار? رایگان حمل و نقل به خارج از شهر تحویل رایگان به مشتریان در Ave Maria — و منظقه وانت.

این فقط یک عالم صغیر از طبیعی جدید برای خرده فروشی.

در صورتی که شما از دست رفته آن است که خرده فروشی سنتی در حال مرگ ؟ کارشناسان می گویند فقط تغییر

همه گیر شتاب تغییرات

محلی و ملی کارشناسان به نظر می رسد به توافق برسند که COVID-19 دارای سرعت بالا تغییرات که در حال حاضر جریان در خرده فروشی از جمله تغییر به بالاتر حجم خرید و فروش آنلاین و علاوه بر این از تحویل جدید و وانت گزینه برای اضافه خرید راحتی.

این بیماری همه گیر است که تنها انتظار برای سرعت بخشیدن به فروشگاه تعطیلی به خصوص با مارک های اصلی.

در هفته های اخیر مراکز خرید و مراکز بازگشایی در سراسر جنوب غربی فلوریدا. اما فروشگاه های خود را در حال باز کردن در مراحل و معلوم نیست که چگونه بسیاری از زنده ماندن نیست غیر منتظره بحران اقتصادی در آورده با COVID-19 به عنوان آنها سعی می کنند برای تنظیم به حالت عادی.

بسیاری از بزرگ ایالات متحده آمریکا مبتنی بر زنجیره های خرده فروشی مواجه شدید مشکلات مالی قبل از همه گیر مانند JCPenney.

پس از تشکیل پرونده برای ورشکستگی حفاظت مارس 4, JCPenney اعلام کرد که قصد دارد به شاتر حدود 250 فروشگاه — یا حدود 30% از مجموع آن بیش از دو سال آینده به عنوان آن به نظر می رسد به نوبه خود کسب و کار خود را در اطراف. معلوم نیست اگر هر یک از فروشگاه ها در بلوک سفت هستند در جنوب غربی فلوریدا که در آن JCPenney دارای مکان های مختلف از جمله آنهایی که در سواحل خلیج فارس مرکز شهر در جنوب فورت مایرز Coastland مرکز در ناپل و ادیسون بازار در فورت مایرز.

در مارس 19, Pier 1 Imports که قبلا برنامه ریزی شده نزدیک به نیمی از فروشگاه های خود را اعلام کرد آن را باد کردن عملیات خود را مسبب این بیماری همه گیر برای مانع توانایی خود را برای پیدا کردن یک خریدار برای ادامه عملیات پس از تشکیل پرونده برای ورشکستگی حفاظت در ماه فوریه است.

در صورتی که شما آن را از دست رفته: Pier 1 Imports فروشگاه در جنوب غربی فلوریدا به نظر می رسد امن در حال حاضر

Nordstrom اعلام کرد چند هفته پیش آن را به طور دائم شاتر 16 از آن خط کامل فروشگاه از جمله یکی در دریا مغازه در شمال ناپل سرزنش COVID-19 و توضیح این کاهش بودند لازم برای اطمینان از مجلل خرده توانایی "ادامه خدمت به مشتریان به خوبی به آینده است."

در حال حاضر این فروشگاه ارائه می دهد منظقه وانت از ساعت 11 صبح تا 5 بعد از ظهر آغاز شد که در طول بیماری همه گیر. وجود دارد هیچ برنامه ای برای بازگشت به حالت عادی قبل از قفل کردن درها به صورت خوب, با وجود نامه نوشتن کمپین راه اندازی شده توسط طرفداران محلی که در حال مبارزه برای نگه داشتن آن را باز کنید.

یک اخطار در مورد فروشگاه های محلی را اخراج زمینه با دولت را نشان می دهد بسته خواهد شد و تاثیر بیش از 150 نفر از کارگران شروع ژوئن 1.

Nate فوربس رئیس جمهور و شریک مدیریت از فوربس شرکت ، که صاحب دریا گفت: پیدا کردن جایگزینی مناسب برای Nordstrom زمان می برد اما او با اعتماد به نفس یکی ظهور خواهد کرد به زودی.

"ظرف 60 روز ما قادر خواهد بود به شدت دنبال گزینه های ما," او گفت:. "این می تواند ما را از شش ماه به ناخن واقعا پایین دقیقا چه ما انجام می دهند."

در صورتی که شما آن را از دست رفته: ناپل برای Nordstrom: مردم محلی راه اندازی کمپین برای صرفه جویی در فروشگاه در مغازه های کنار دریا

بیشتر بدانید: Nordstrom از دست دادن الشعاع دریا را با اضافات و بازسازی فروشگاه

بیشتر: Nordstrom است به طور دائم بسته شدن 16 فروشگاه. یکی از آنها در جنوب غربی فلوریدا.

جدید عادی

مرکز صاحبان و اپراتورهای مانند فوربس شرکت ، باید تقویت خود را تمیز و بهداشتی روش با توجه به COVID-19 برای محافظت از خریداران و آنها را به احساس راحتی با ایده بازگشت به آن مراکز خرید به عنوان آنها بازگشایی شده است.

در حالی که فوربس انتظار برای دیدن برخی از ذرات در خرده فروشی از coronavirus او گفت که او نمی پیش بینی آن را تلفات زیادی در شرکت خود را مجلل مراکز در ناپل پالم بیچ Fl یا تروی, میشیگان, که در آن یک ایالت اقامت در خانه سفارش است که هنوز هم در اثر.

"ما باید به طور دقیق shrewder و سازگار" او گفت:. "همه متمرکز بر روی خدمات به مشتری."

در کوتاه مدت خریداران می توانید انتظار برای دیدن بیشتر تخفیف و معاملات از خرده فروشان به عنوان یک نتیجه نه تنها فروشگاه را تعطیل کرده اما ورشکستگی مازاد موجودی و تغییر خواسته های مصرف کننده ناشی از COVID-19.

آخرین گزارش از وزارت تجارت ایالات متحده قرار می دهد برخی از اعداد به بحران: ایالات متحده خرده فروشی سقوط یک رکورد 16.4% از مارس تا آوریل با بسیاری از کسب و کار تعطیل.

یکی دیگر از روند ناشی از کوروناویروس? کوتاه تر ساعت های عامل در بسیاری از فروشگاه ها و مراکز, اجازه دادن به آنها زمان بیشتری برای تمیز کردن. پرسید: چه مدت آن عامل جدید ساعت ممکن است آخرین سامانتا Lillard ارشد مدیر کل در برج ناقوس در فورت مایرز گفت که ناشناخته در مرکز خرید.

"در حال حاضر ما کوتاه تر ساعت باقی خواهد ماند چرا که آنها نقش مهمی در حفظ سلامت ما خریداران و مستاجران, کارکنان," او گفت:.

در جنوب غربی فلوریدا خرده فروشی شده است بزرگ اقتصادی راننده. قبل از همه گیر باعث شد تا بسیاری از فروشگاه ها به بستن درهای خود را به طور موقت آن را یکی از بخشهای اشتغال در منطقه است.

منطقه خرده فروشان که گذاشته یا furloughed بسیاری از کارکنان خود را در حال آوردن کارگران بازگشت اما هنوز مشخص نیست که چگونه بسیاری از مشاغل می تواند از دست رفته به طور دائم در shakeout به عنوان یک بازیابی می تواند بسیاری از سال.

با جدید

خرید شده است یک سرگرمی مورد علاقه برای مردم محلی و همچنین به عنوان محبوب قرعه کشی برای بازدید کنندگان از دیگر بخش های دولت و کشور و جهان است. ناظران بازار انتظار نیست که به تغییر در هر زمان به زودی.

"شما در حال رفتن برای دیدن مفاهیم جدید جایگزین آنهایی قدیمی" گفت: Gary Tasman, مدیر عامل شرکت Cushman & Wakefield ملک تجاری جنوب غربی فلوریدا.

شما می توانید انتظار مفاهیم جدید و آنهایی که زنده ماندن این بیماری همه گیر به بیش از یک دیجیتال جزء. Tasman ارائه شده تا این مثال: او پیش بینی بیشتر خرده فروشان ضربه زدن به فن آوری های جدیدتر است که اجازه می دهد آنها را برای پیگیری مشتریان خود حرکات و عادات خرید از طریق تلفن های همراه خود را که کمک خواهد کرد که آنها را با سنگ تیز کردن استراتژی های بازاریابی خود را.

"دیجیتال جزء به احتمال زیاد بزرگتر و قوی تر و بیشتر تولید درآمد از آن است که امروز" Tasman گفت.

در حالی که ماسک و اجتماعی فاصله ممکن است یک صحنه عبور در مراکز خرید و فروشگاه ها, Tasman انتظار دارد آنها را به جلوه های ویژه گرافیکی به تغییرات دائمی است که برای نگه داشتن خریداران دورتر از هم جدا و به آینده.

"من باور نمی وجود دارد این است که یک مصرف کننده در جهان در حال حاضر است که تحمل یک فرد سرفه و عطسه در مقابل آنها" Tasman گفت. "و من فکر می کنم که رفتن به تغییر دهید."

به این منظور او گفت: هوای مراکز خرید مانند نارگیل نقطه سواحل خلیج فارس شهر مرکز برج ناقوس و Miromar رسانه می تواند کرایه خیلی بهتر از سنتی داخلی مراکز مانند Coastland مرکز و ادیسون در آینده است.

محله مراکز خرید نمی خواهد ناپدید می شوند به عنوان آنها همچنان به خدمت به نیازهای ساکنان که زندگی و کار در اطراف آنها Tasman گفت.

"فکر می کنم در مورد تمام خدمات انسانی است که نیاز به مکان های خرده فروشی," او گفت:. "مطالبات برای کسانی که نمی خواهید به از بین برود."

چه انتظار می رود در خرده فروشی

در اینجا نگاهی به برخی از مورد انتظار عوارض از COVID-19 سراسر کشور:

بیشتر فروشگاه بسته شدن آن می تواند یک رکورد برای فروشگاه بسته شدن به علت ورشکستگی و تصمیم گیری توسط خرده فروشان عمده برای کاهش بیشتر فیزیکی خود رد پا توسط سازندگان: خود را زیر انجام مکان در سراسر کشور.

بازار بسته-فراز — از دست دادن عمده مجریان مانند JCPenney و macy's, می تواند ناقوس مرگ برای برخی از بازارها و مراکز خرید در سراسر کشور است.

بیشتر معاملات — با بیشتر فروشگاه تعطیلی و بیشتر خرده فروشان مبارزه برای زنده ماندن و گیر با مازاد موجودی انتظار برای دیدن بیشتر آنلاین و در فروشگاه تبلیغات در مقایسه با سال گذشته است.

منبع: سوزان اندرسون, خرده فروشی, تحلیلگر, B. رایلی FBR بر اساس مصاحبه با اسکات کارپنتر رئیس بخش خرده فروشی برای بزرگ آمریکایی ،

بیشتر بازسازی امریکا داستان

  • COVID-19 تمدید مفهوم خانه به عنوان قلعه در SWFL
  • COVID-19 نیروهای ارشد زندگی جوامع به انطباق با آینده نامشخص
  • در این می دانم که: فرمول برای بازسازی امریکا ؟ توماس ادیسون می تواند کمک کند.
  • چگونه تئاتر باشگاه های کمدی, فیلم, خانه طرح به ظهور از COVID-19 همه گیر
  • به عنوان SWFL رستوران بازسازی و ایجاد اعتماد اولویت
  • SWFL مشاوران مالی همیشه در ارتباط ماندن به مشتریان در طول بیماری همه گیر از طریق تکنولوژی ارتباطات ثابت
  • گردشگران را به SWFL اما آن را هرگز خواهد بود که همان
  • ملکی در آغوش, جدید, روش مجازی به بازار خانه در طول بیماری همه گیر کوروناویروس
  • COVID-19 همه گیر شتاب تغییرات در صنعت خرده فروشی
  • SWFL فروشندگان ادعا شديد مارس فروش قطره COVID-19-مربوط به خرید اینترنتی
  • Telehealth خدمات پس به ندرت استفاده می شود SWFL بیماران منفجر شده در محبوبیت در میان بیماری همه گیر کوروناویروس
  • همه چیز متفاوت خواهد بود اما ما می توانیم بازسازی با هم
  • تعداد ما به عنوان ما شروع به بازسازی امریکا


tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن