COVID-19: جک نیکلاس نشان می دهد که او و همسرش باربارا, آزمایش مثبت و قرنطینه برای 2 ماه

تام D'angelo پالم بیچ پستمنتشر شده 10:09 AM EDT Jul 20, 2020جک نیکلاس یکشنبه نشان داد که او و همسرش باربارا هر

توسط ABDOOSNEWS در 30 تیر 1399

جک نیکلاس یکشنبه نشان داد که او و همسرش باربارا هر دو آزمایش مثبت برای COVID-19 در اواسط ماه مارس و قرنطینه در شمال پالم بیچ خانه برای حدود دو ماه پس از تشخیص اولیه.

جک و باربارا هر دو تبدیل 80 این سال است.

این Hall of Famer و 18 بار قهرمان اصلی از اعلام روز یکشنبه CBS پخش از دور نهایی مسابقات خود را در این یادبود در Muirfield ایجاد کرد باشگاه گلف در دوبلین, Ohio. بعد از او استقبال قهرمان جان رحم با یک زن و شوهر از مشت ضربه و pat در پشت در حالی که یادآوری رحم او منتقل شده به شماره 1 در جهان با پیروزی, مصرف بیش از Rory McIlroy.

جک گفت که او تا به حال گلو درد و سرفه و باربارا بود و بدون علامت. هر دو در حال حاضر آنتی بادی. آنها آزمایش مثبت در اطراف این زمان تمام ورزشی متوقف شد با توجه به کروناویروس همه گیر از جمله PGA Tour که لغو مسابقات قهرمانی بازیکنان پس از یک دور و معلق بازی تا ماه ژوئن.

"با وجود اینکه بسیار سخت کوش و زیر توصیه می شود همه پروتکل ها – از جمله خود quarantining در اوایل مارس 12 – باربارا و من هر دو آزمایش مثبت در ماه مارس" نیکلاس در بیانیه ای گفت. "ما علايم کوتاه و نسبتا جزئی در مقایسه با بسیاری از تاسف دیگران است."

نیکلاس اضافه شده او و باربارا تست شده اند چندین بار از جمله به تازگی به عنوان یک هفته پیش.

"دل ما به خانواده های بیش از 140,000 که از دست داده اند زندگی خود به این ویروس و بسیاری از کسانی که در حال مبارزه با آن امروز" نیکلاس گفت. "باربارا و من احساس می کنم بسیار خوش شانس هستیم هر دو 80 و در یک جمعیتی در نظر گرفته شود در خطر است. ما بسیار خوش شانس ما تجربه خاص با کروناویروس و احساس بزرگ امروز, اما آن را به ما نشان می دهد که چگونه به سرعت و چگونه به راحتی کسی می تواند قرارداد ویروس. Se ما نمی تواند به اندازه کافی تاکید است که هر کس باید همچنان به دنبال مشاوره از مقامات بهداشت و درمان."

نیکلاس گفت که او و باربارا "انجام شد با آن" در حدود مارس 20, اما باقی مانده خانه برای ماه آینده "به مطمئن شوید که ما خوب شد."

80 برای جک: خرس طلایی باقی می ماند یک ستون در گلف جهان پالم بیچ شهرستان بدون توجه به سن و سال او

موارد جدید همچنان به افزایش در کشور و به خصوص فلوریدا تبدیل شده است که یکی از بزرگترین نقاط داغ. مقامات بهداشتی دولت گزارش 12,478 موارد جدید در فلوریدا در یکشنبه آوردن مجموع از زمان آغاز شیوع این بیماری به بیش از 350,000 سوم در کشور است. یکی دیگر از 87 مرگ و میر ثبت شد یکشنبه آوردن این دولت در مجموع به 4,985.

جک و باربارا به تازگی راه اندازی آن "پوشیدن خرس. نشان می دهد مراقبت از شما." کمپین برای حمایت از COVID-19 صندوق امداد در پيونگ بیمارستان کودکان. این صندوق ایجاد شده توسط بیمارستان در مارس پشتیبانی از خط مقدم مراقبت های بهداشتی کارگران و بیماران با ارائه تجهیزات حفاظت فردی و سایر موارد مورد نیاز.

مبارزات انتخاباتی مطرح شده است و بیش از 250.000 دلار با نیکلاس مراقبت های بهداشتی کودکان بنیاد تطبیق هر اهدای دلار برای دلار.

"کارگران هستند افرادی که به خطر انداختن زندگی خود را هر روز" نیکلاس گفت. "ما احساس بسیار قوی در مورد تلاش برای کار با افرادی که در حال کار و در حال مراقبت از کسانی که COVID-19."

باربارا صحبت در مورد مبارزات انتخاباتی در این ماه.

"این بیماری همه گیر است و به ما یادآوری از چیزهایی که ما را عزیز خانواده ما و سلامتی ما," او گفت:. "به عنوان تهدید همچنان ادامه دارد, ما می خواهیم به مطمئن شوید که حرفه ای که خود را در معرض خطر بهداشتی برای مراقبت از ما تجهیزات حفاظتی آنها نیاز به ایمن ماندن. ما باید به جلو و هم به از طریق این چالش است."

نیکلاس بیمارستان کودکان است که هزینه $20,000 در هفته به ارائه PPE برای کارکنان بیمارستان بنیاد گفت.

بیشتر: باربارا نیکلاس و میکی رایت حک شده جداگانه اما به همان اندازه قوی مسیرهای گلف

در ماه مارس فقط پس از ویروس مجبور به لغو و یا به تعویق افتادن تقریبا هر ورزشی در جهان نیکلاس ثبت پیام.

"ما نیاز به هوشمند امن است," او گفت:. "Coronavirus در حال رفتن به صدمه زدن به بسیاری از مردم است. من 80 سال است 80 سال است. ما نیاز به امن است. ما نیاز به هوشمند. بسیاری از کودکان شما ... شما می دانید که شما در حال رفتن به بسیاری از مکان های که ممکن است به ارمغان بیاورد که به شهروند ارشد.

"من فکر نمی کنم که چیزی است که شما می خواهید به انجام. پس بیایید همه مطمئن شوید که شما دستان خود را بشویید. اجازه دهید مطمئن شوید که ما بسیار هوشمند در مورد که در آن ما بروید و هنگامی که ما بروید. بیایید سعی کنید به دور ماندن از اماکن عمومی. اجازه دهید فقط هوشمند خواهد بود. آمریکایی ها همواره هوشمند آمریکایی ها همیشه بدست طریق این چیزها و ما از طریق این یکی."

برای اطلاعات و یا برای کمک به "پوشیدن خرس. به شما نشان می دهد مراقبت از" کمپین بازدید nchcf.org/wearthebear.

برای بهترین پوشش ورزشی در منطقه, لطفا اشتراک.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب