COVID-19 قهرمانان باید افتخار خود می گویند در اخبار مطبوعات, مارس 19 سال 2020

نظرفورت مایرز اخبار-مطبوعاتمنتشر شده 6:30 صبح به وقت شرق آمریکا May 19, 2020من می خواهم آنچه بوریس جانسون با ت

توسط ABDOOSNEWS در 31 فروردین 1399

نظر

من می خواهم آنچه بوریس جانسون

با توجه به انتشار گزارش های بریتانیا نخست وزیر 55 ساله بوریس جانسون آزمایش مثبت برای COVID-19 روز 27 مارس ، او به بیمارستان در مارس 5 منتشر شد و در مارس 12. با توجه به بزرگ سیاه و سفید دیک, آزمایش نشان می دهد که آقای جانسون در حال حاضر COVID-19 رایگان.

که سریع بود. آنچه من شاهد نه در رسانه ها از انگلستان است چه درمان آقای جانسون دریافت وجه از دارو.

برای کسانی که مثبت هستند کسانی که تحت درمان و یا کسانی که مثل خودم هستند که اجتماعی فاصله ممکن است من می گویند "من می خواهم چه بوریس جانسون بود."

هنر Arway کاج جزیره

آوریل ملی کودک پیشگیری از سوء ماه

در حال حاضر که فرزندان ما دیده نمی شود و ملاقات با آن را ضروری است که اعضای خانواده و همسایگان نگه داشتن یک چشم ناظر در تمام کودکان است.

با بسیاری از پدر و مادر و مراقبان تاکید کرد با بیکاری و تلاش برای نگه دارید تا با فرزندان خود را به تحصیل خواسته ها و گزارش های روزانه از COVID-19 حمله نظامی به کشور ما; صبر کنید و طبع شعله ور شدن; ساخت این طوفان کامل برای کودک بدرفتاری.

من مصرانه از همه شما که به فکر کودکان بدرفتاری واقعی است, فیزیکی, سوء استفاده, سوء استفاده جنسی و عاطفی سوء استفاده. اگر شما مشکوک یک کودک و یا نوجوان در معرض خطر و یا مبتلا به بدرفتاری لطفا تماس با خط تلفن کودک آزاری 1-800-962-2873.

اگر شما یک پدر و مادر یا مراقب و شما عصبانی هستند و غرق در تنظیم یک تایمر برای پنج دقیقه پیاده روی دور. نمی کمربند نمی گرفتن یک طناب, لطفا, ضربه نیست و یا فریاد کودک خود را! شما می توانید تماس بگیرید Childhelp تماس ناشناس است و یک بحران مشاور می تواند به شما کمک کند دست آوردن آرامش خود تماس 1-800-422-4453.

ژان ماری Blascoe فورت مایرز

خوش شانس, پدر بزرگ, در, روشن, قرمز, ماسک

من می خواهم به ذکر است یک زن و شوهر از فعالیت های که منعکس کننده خوبی در نسل جوان است. من نوه می خواستم و دریافت یک چرخ خیاطی با فایل های پیوست برای کریسمس. من آن را در بر داشت و نه جالب است که یک 15 ساله دبیرستان سال اول می خواستم یک ماشین دوخت.

زمانی که ویروس آمار مدرسه لغو شد. خیلی زود او به فروشگاه رفت خرید رنگارنگ مواد شسته preshrunk و آن را اتو کنید. او ساخته شده ده ها تن از ماسک برای محافظت از مردم از ویروس ها و توزیع آنها را به بیماران مبتلا به سرطان و افراد مسن و مادران شاغل در اورژانس و بیمارستان است. یک روز صبح هنگامی که او آمد پایین برای صبحانه او به مادرش گفت "من خیلی خوشحال هستم که به من کمک می کند."

من احساس خوش شانس وقتی که من دریافت یک ماسک از طریق پست الکترونیکی. طراحی بسیار عالی است و آن را بسیار به خوبی گردد. من آن را سعی در بررسی آن را در آینه و تنظیم آن را کنار گذاشته است. چهار روز پیش گرفتم ما محیط به خطر بیافتد شده است. کسی که در جامعه کوچک ما آزمایش مثبت برای ویروس. بنابراین در حال حاضر من هستم, بلند, نازک مرد مسن با یک رنگ قرمز روشن است. چگونه خوش شانس همه ما برای نسل جوان.

دریک Chisholm, ناپل

فقط نمی تواند نگه دارید چاپ پول

به عنوان من درک می کنم آن $1,200 چک خواهد شد و فرستاده شده به ساکنان قانونی با تنظیم درآمد ناخالص کمتر از $75,000, برای کاهش مشکلات تحمیل شده توسط کسانی که گذاشته شده و یا از دست داده اند شغل خود را به عنوان یک نتیجه از coronavirus. چه در مورد کسانی که هنوز کار و دریافت به طور منظم چک ؟ آنها را به دریافت یک جایزه 1200$?

فقط یک نمونه از بیش از واکنش ما مقامات منتخب. ما بدهی های ملی در حال حاضر رویکردهای $24 تریلیون دلار (با یک "T") دلار است. نمی خواهد آن را بیشتر حس تنها برای آن دسته از افرادی که شغل خود را از دست فایل برای این محرک در همان زمان آنها فایل برای جبران بیکاری?

اگر ما فقط نگه داشتن در چاپ پول در چه نقطه ای خواهد شد دلار بود ارزش در جهان اقتصاد ؟ اما هی چه می دانید ؟

خاکستری Poehler, ناپل

COVID-19 قهرمانان باید افتخار

تاریخی شباهتها آموزشی. در Wilfred M. McClay فوق العاده "سرزمین امید" او توضیح وودرو ویلسون مجبور ورود به یک ابلهانه شروع جنگ جهانی اول هنگامی که آلمان زیر دریایی را غرق پنج کشتی های تجاری. کاملا آمادگی اقتصاد تا به حال به طور ناگهانی پرش شروع جنگ آماده سازی.

به طور مشابه COVID-19 جاروب به ایالات متحده ایجاد عظیم ملی در جنگ علیه نامرئی ویروس ایجاد هر دو پزشکی و اقتصادی فجایع. این کشور در مواجهه با چالش ها از تمام جهات.

در هر دو موارد طرح های نبرد توسعه داده شد در پرواز همیشه در حال پیشرفت در یک خط مستقیم که آیا اجرای محلی و ایالتی یا فدرال سطح.

این شباهتها بسیاری از, اما به صورت اولیه دو تفاوت: Wilson دشمنان عینک لباس و او در صورت چنین نفرت انگیز رسانه ها.

به عنوان تعدادی از ویروس موارد از دست می دهد شیب ما به عنوان یک کشور — در محلی سطوح ایالتی و فدرال — باید شروع به عموم تشخیص و تزئین در برخی از راه کسانی که قهرمانان بسیاری در میان ما که زندگی را نجات داد; مشغول به کار 18 ساعت در روز; حمل و نقل مجهز و فروش مواد غذایی; تحویل تجهیزات پزشکی; ما سوار آمبولانس توسعه دولت خود را, استراتژی, مدل موارد county-توسط-شهرستان و به طور کلی اختصاص داده شده جان خود را (که آیا هنوز زنده است یا نه) پرداختن به تمام جنبه های مضر از هر دو پزشکی و بحران اقتصادی است.

براد تیلور ناپل



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن