Covid-19 موج اول بیش نیست و در عین حال کارشناسان اخراج بحث دوم COVID موج

Wآنکه برخی از کارشناسان بهداشت هشدار می دهند و از آنچه به آنها تماس بگیرید موج دوم COVID-19 پاییز امسال دیگران

توسط ABDOOSNEWS در 3 تیر 1399

Wآنکه برخی از کارشناسان بهداشت هشدار می دهند و از آنچه به آنها تماس بگیرید موج دوم COVID-19 پاییز امسال دیگران می گویند که ایالات متحده و برخی از نقاط دیگر جهان هستند بیش از موج اول.

"هنگامی که شما از 20 ، 000 به علاوه عفونت در هر روز چگونه می تواند به شما صحبت کردن در مورد موج دوم?," دکتر گفت: Anthony Fauci این کشور بالا بیماری های عفونی متخصص.
بسیاری از ایالات متحده آمریکا است که کاهش محدودیت اجرا به توقف گسترش coronavirus حتی به عنوان تعدادی از موارد شروع به افزایش در برخی از کشورها به خصوص در جنوب و غرب است.

برخی از کارشناسان از جمله Caitlin رودخانه, یک بیماری پژوهشگر در دانشگاه جانز هاپکینز مرکز بهداشت امنیتی می گویند که آنها حتی نمی خواهید به استفاده از واژه "موج دوم" از آنجا که آنها می گویند که به مردم می دهد یک حس کاذب از اعتقاد به بدترین است.

دنبال NewsGram در Quora فضا برای دریافت پاسخ به تمام سوالات خود را.

رئیس جمهور ایالات متحده دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن است گفت که او معتقد است بالا بودن تعداد گزارش coronavirus موارد به این دلیل که از تست.

"هنگامی که شما انجام تست تا حدی که شما در حال رفتن به پیدا کردن اطلاعات بیشتر در مورد. بنابراین من گفت: من به مردم, 'آهسته تست کردن.' آنها تست و آنها آزمون" مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: این جمعیت در شنبه شب تجمع در Tulsa, Oklahoma.

کاخ سفید بعد گفت: رئیس جمهور شد فقط شوخی است.

اما مدیر هاروارد بهداشت جهانی موسسه دکتر Ashish Jha می گوید: هیچ چیز خنده دار در مورد COVID-19.

"این فوق العاده خسته کننده برای میلیون ها نفر از آمریکایی ها که بدست بیمار شده اند و قادر به گرفتن آزمون. ... این است که متاسفانه یک شوخی نیست" جها با سی ان ان گفت یکشنبه.

Experts Dismiss Talk of Second COVID Wave
یک دستیار پزشکی را فراهم می کند مدارک به مردم در خط در یک پیاده روی تا COVID-19 تست سایت در دالاس تگزاس 11 ژوئن 2020. فردا

بسیاری از ویروس ها مانند آنفولانزا بدتر در زمستان زمانی که بیشتر مردم در خانه بمانند و از آب و هوا به عنوان گرم نیست. اما پس از COVID-19 جدید coronavirus دانشمندان می گویند آنها هنوز مطمئن شوید که چه با آنها سروکار دارند و چگونه به تغییر فصل خواهد آن را تحت تاثیر قرار.

سازمان بهداشت جهانی مدیر کل Tedros Adhanom Ghebreyesus هفته گذشته گفت که این بیماری همه گیر شتاب گرفته است.

"ما در یک جدید و خطرناک فاز" Tedros گفت که مستند اقدامات هنوز هم مورد نیاز برای متوقف کردن گسترش ویروس حتی در حالی که چنین اقداماتی در حال کاسته شود در سراسر جهان.

در آلمان, مقامات می گویند که coronavirus نرخ تولید مثل در حال افزایش است به یک سطح بالاتر از آنچه کارشناسان می گویند که نیاز است به صورت طولانی مدت مهار ویروس.

مقامات گزارش 2.88 نرخ تولید مثل یکشنبه – به این معنی که برای هر 100 نفر که به COVID-19 اضافی 288 مردم تبدیل خواهد شد آلوده.

تولید مثل نرخ 1.79 شنبه و کارشناسان می گویند تعدادی از 1 یا کمتر لازم است در نظر گرفتن شیوع موجود است.

آلمان را آغاز کرده است کاهش coronavirus مربوط به مستندات و محدودیت های دیگر پس از آن چه تا به حال به عنوان موفقیت در مبارزه با COVID-19.

مقامات سرزنش موج در موارد شیوع بیماری در داخل چنین مکان هایی به عنوان خانه های پرستاری و بیمارستان و امکانات مسکن پناهندگان و پناه جویان.

روز یکشنبه هزاران نفر از نمازگزاران که معمولا گله به استون هنج به تماشای طلوع آفتاب در روز اول تابستان خود را زیارت مجازی یکی از این سال است.

بدن است که نظارت استون هنج زبان انگلیسی میراث فرهنگی گفت: بیش از 3.6 میلیون نفر گوش به عنوان خورشید را شکست صبح روز یکشنبه.

Experts Dismiss Talk of Second COVID Wave
صلیب سرخ کارکنان با پوشیدن ماسک و لباس محافظ در, توزیع نان به ساکنان یک خانه که قرنطینه شده در فرل, آلمان, ژوئن 21 سال 2020 است. فردا

بریتانیا ممنوعیت اجتماعات بزرگ برای جلوگیری از گسترش این کروناویروس که باعث COVID-19 اما یک گروه کوچک از druids, کسانی که می گویند آنها در حال فرود از دین باستانی جمع آوری شده در نزدیکی یک میدان به تماشای در فرد است.

همچنین یکشنبه بلغاری ستاره تنیس گریگور دیمیترو اعلام کرد که او بیمار است با coronavirus بالاترین-مشخصات بازیکن تنیس به پایین آمدن با این بیماری تا کنون.

همچنین بخوانید: در این روز: 7 ماه پیش, MS Dhoni برنده تمام ICC غنائم

"من می خواهم برای رسیدن و اجازه دهید طرفداران من و دوستان می دانند که من تست مثبت در موناکو برای COVID-19," دیمیترو نوشت: در Instagram. "من می خواهم به مطمئن شوید که هر کسی که شده است در تماس با من در این روز می شود و طول می کشد احتیاطی لازم است."

او می گوید: او در خانه است و دوره نقاهت و عذرخواهی برای هر گونه آسیب او ممکن است ایجاد می شود.

دیمیترو کشیده از آدریا تور مطابقت در زادار, کرواسی, شنبه, گفت که او احساس بیمار. نهایی از زدر پا از این سفر نیز لغو شد. (VOA)



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن