Covid-19 تئوری های توطئه تکثير توسط رسانه های اجتماعی

افرادی که بسیاری از اخبار خود را از رسانه های اجتماعی مانند Facebook و YouTube بسیار بیشتر احتمال دارد به این

توسط ABDOOSNEWS در 12 تیر 1399

افرادی که بسیاری از اخبار خود را از رسانه های اجتماعی مانند Facebook و YouTube بسیار بیشتر احتمال دارد به این باور تئوری های توطئه در مورد بیماری همه گیر کوروناویروس با توجه به تحقیقات از کینگز کالج لندن است.

این گزارش همچنین نشان می دهد کسانی که متکی به رسانه های اجتماعی برای اخبار بسیار بیشتر احتمال دارد به چشم پوشی از دولت پیام در امن ماندن در طول همه گیر و بیشتر احتمال دارد به نافرمانی مستند قوانین.

پژوهش منتشر شده در اوایل این ماه در مجله روانشناسی پزشکی است.

محققان کینگز کالج لندن و شرکت نظرسنجی ایپسوس موری نگاه طیف وسیعی از تئوری های توطئه در اطراف همه گیر.

دنبال کنید با ما در Facebook صفحه دریافت به روز رسانی های بیشتر از ما!!

"ما تعریف تئوری های توطئه به عنوان توضیحات از COVID-19 همه گیر است که نشان می دهد که آن را عمدی بود, بنابراین هر کدام که این ویروس ایجاد شده مصنوعی یا این که ویروس است که به عنوان خطرناک به عنوان مردم فکر می کنم و چیزی دیگری در حال استفاده است که به عمد باعث چه بسیاری از ما باور به علائم ویروس و یا این ایده که شاید وجود یک مشکل نیست در همه است" گفت: Daniel Allington, سرب و نویسنده این گزارش در ژوئن 24, اسکایپ مصاحبه با VOA. COVID-19 بیماری ناشی از کوروناویروس.

یکی از برجسته تئوری توطئه است که 5G فن آوری تلفن همراه است که باعث این بیماری است. در هفته های اخیر ده ها تن از 5G موبایل برج مخابراتی نابود شده اند در سراسر بریتانیا است. پلیس می گویند اعتقاد به این که دکل باعث بیماری تنفسی به نظر می رسد که انگیزه بسیاری از این حملات است.

محققان مورد سوال 2,254 انگلیسی ساکنان. به طور کلی 8 درصد بر این باور بودند که 5G تکنولوژی باعث شد این بیماری همه گیر. از کسانی که مردم 60 درصد گفت: آنها اطلاعات خود را از یوتیوب. از 92 درصد از افرادی که باور نمی 5G تئوری توطئه تنها 14 درصد گفت: آنها اطلاعات از یوتیوب.

Social Media
درک چگونه برای ایمن نگه داشتن اطلاعات شخصی در اینترنت و مدیریت کارآمد که در آن داده های خود را ذخیره شده است یک گام به سوی حصول اطمینان از مثبت حضور آنلاین خود را بهبود شخصی شهرت و باز کردن فرصت های آینده. Pixabay

در میان افرادی که بر این باورند coronavirus وجود ندارد و در همه برخی از 56 درصد ذکر Facebook به عنوان منبع اولیه خود را از اخبار. Allington می گوید نگران کننده ای پیدا شده است و این آمادگی در میان کسانی که معتقد به تئوری های توطئه در مورد این بیماری برای شکستن قرنطینه و مستند به قوانین.

"ما دریافتیم که افرادی که به خارج رفته بود رفته خارج یا از بین رفته به کار با وجود داشتن آنها چه می دانستند که ممکن است علائم کروناویروس شد خیلی بیشتر احتمال دارد به گرفتن اطلاعات خود را از رسانه های اجتماعی" Allington گفت: فردا.

که ارائه یک خطر برای سلامتی است که باید خطاب می گوید: انگلیسی, مجلس, Damian کالینز از بنیانگذاران گروه Infotagion " که با هدف مبارزه با اطلاعات غلط در مورد این بیماری همه گیر.

"بسیاری از این مطالب این است که هنوز هم وجود دارد و بسیاری از بار وقتی که آن را با اشاره به رسانه های اجتماعی شرکت های آنها عمل نمی کند بلافاصله به این مطالب پایین" کالینز گفت: فردا از طریق اسکایپ اضافه کرده است که او نگرانی های بزرگ بیش از نقش رسانه های اجتماعی ممکن است بازی در هر برنامه واکسیناسیون.

"اگر ما به یک موقعیت که در آن ما باید یک واکسن و واکسن موثر باشد ما باید اکثریت قریب به اتفاق مردم به توافق برسند به آن را. این مهم است که مردم باید اعتماد به نفس در آن است. و اگر مردم در حال گسترش تئوری های توطئه و دروغ در مورد واکسن و تلاش برای متقاعد کردن مردم به آن وجود دارد جدی برای بهداشت عمومی در خطر است."

Facebook, یوتیوب و توییتر می گویند که آنها را حذف کرده و صدها نفر از هزاران نفر از فیلم ها و نوشته های مربوط به COVID-19 اطلاعات غلط است که می تواند منجر به قریب الوقوع آسیب برساند.

نوشته شده در مدارک ارائه شده به مجلس, Facebook گفت که در ماه مارس آن را به حال "نمایش داده می شود برچسب های هشدار دهنده در حدود 50 میلیون قطعه از مطالب مربوط به COVID-19 on Facebook," اضافه کردن "...وقتی مردم را دیدم کسانی که برچسب های هشدار دهنده 95% از زمان آنها را کلیک کنید برای مشاهده محتوای اصلی."

Facebook, یوتیوب و توییتر می گویند که آنها را حذف کرده و صدها نفر از هزاران نفر از فیلم ها و نوشته های مربوط به COVID-19 اطلاعات غلط. Pixabay

با وجود چنین ادعا داخلی سیستم در محل برای مقابله با اطلاعات غلط باقی می ماند مات می گوید: Allington از کینگز کالج لندن است. "این سیستم رو باید باز کرد تا برای حسابرسی توسط دموکراتیک-پاسخگو بدن," او گفت: فردا.

همچنین بخوانید: COVID-19 تسریع در سراسر جهان : که

رسانه های اجتماعی غول رو به یک واکنش شدید در چند جبهه. بیش از 150 شرکت از جمله استارباکس و کوکا کولا – را متوقف کرده اند و خرید تبلیغات در Facebook بیش از نگرانی ها در مورد اطلاعات غلط و گفتار نفرت.

در همان زمان رئیس جمهور ایالات متحده دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن یک فرمان اجرایی را امضا مه به دنبال نوار رسانه های اجتماعی شرکت ها از مصونیت قانونی برای مطالب ارسال شده توسط کاربران, پس از توییتر برچسب گذاشته شده توسط یکی از توییت خود را با یک واقعیت-بررسی کنید متوجه خواهید شد. "اگر توییتر شد محترم نیست و شما در حال رفتن به یک پسر مثل این که قاضی و هیئت منصفه من فکر می کنم شما آن را تعطیل کند تا آنجا که من نگران هستم. اما من می خواهم به رفتن را از طریق یک فرایند قانونی به انجام این کار" مغلوب ساختن پیشی جستن به خبرنگاران گفت: مه 28. (VOA)



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن