COVID-19: 77% کسب و کار در صورت کاهش در درآمد

یکدور 77 درصد کسب و کار سازمانها را شاهد کاهش درآمد خود را به عنوان یک نتیجه از ادامه COVID-19 بحران طبق آخرین

توسط ABDOOSNEWS در 22 تیر 1399

یکدور 77 درصد کسب و کار سازمانها را شاهد کاهش درآمد خود را به عنوان یک نتیجه از ادامه COVID-19 بحران طبق آخرین نظرسنجی جهانی.

به عنوان هر یک مشترک بررسی توسط 720 تبدیل دبی نبوت FZLLC-میانه و هند بر اساس Insights3D حدود 7 درصد شرکت در هند و شرق میانه ثبت نام کرده اند رو به بالا رشد درآمد در حالی که حدود 16 درصد از شرکت های بی پیرایه باقی مانده.

دنبال NewsGram در LinkedIn به دانستن آنچه اتفاق می افتد در سراسر جهان است.

حدود 282 مدیران از جمله مدیران و پزشکان از سراسر صنعت بخش مورد مصاحبه قرار گرفتند و برای بررسی.

از منفی نهفته که شرکت های ثبت شده کاهش درآمد 30 درصد شرکت های وارد شده بیش از 50 درصد افت در حالی که یکی دیگر از 30 درصد شرکت های ثبت شده 30-50 درصد کاهش است.

77% companies face revenue drop amid Covid pandemic
هر چند 7% شرکت در هند و شرق میانه ثبت نام کرده اند رو به بالا رشد درآمد. Pixabay

در این گزارش گفت که حدود 30 درصد از شرکت های مورد بررسی خواهد شد نیاز به انجام اقدامات شدید مانند سطوح بالاتر عقلانی فروش یا ادغام.

اظهار نظر در این گزارش رجا Marur نبوت FZLLC گفت: "باور ما این است که جدید و طبیعی است که پیش بینی شده و تایید شده توسط این نظرسنجی. بیشتر تاثیر به سازمان متفاوت است با مقیاس و سطح جهانی یکپارچه سازی زنجیره تامین خود را."

همچنین بخوانید: این روز که در آن سال: Hima داس برنده 400m طلا زیر 20 سال قهرمانی جهان

اکثر رهبران پیش بینی جدید معمولی از نظر کنترل از راه دور کار و عدم تمرکز همراه با فرایند اتوماسیون و افزایش تکیه بر هوش مصنوعی و تجزیه و تحلیل این بررسی نشان داد. اما این تغییرات به احتمال زیاد به چالش در ساختار حکومت نیز در خطوط ارتباطی و هدف مدیریت عملکرد.

کسب و کار چالش با توجه به تقاضای نقدینگی و در دسترس بودن تامین مالی با MSMEs بودن سخت ترین ضربه در میان همه این بررسی نشان داد. (IANS)



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب