دادگاه باعث می شود آن را آسان تر به در سپتامبر. 1 اولیه رای گیری در ماساچوست با توجه به coronavirus نگرانی

عالی قضایی دادگاه امروز که Covid-19 بحران است که ساخت آن بیش از حد سخت را برای بسیاری از نامزدها برای جمع آوری

توسط ABDOOSNEWS در 30 فروردین 1399

عالی قضایی دادگاه امروز که Covid-19 بحران است که ساخت آن بیش از حد سخت را برای بسیاری از نامزدها برای جمع آوری امضا به اندازه کافی برای دریافت رای گیری برای سپتامبر اولیه و بنابراین دستور داد که نامزدها تنها نیاز به جمع آوری به عنوان نیمی از بسیاری از امضا - و این که نامزدهای انتخاباتی برای دولت قانونی مسابقه باید زمان بیشتری برای انجام این کار است. همچنین داوطلبان می توانند امضاهای جمع آوری شده به صورت الکترونیکی به جای اینکه بر روی کاغذ.

حاکم می آید در یک دست کت و شلوار ظ توسط سه نفر از نامزدهای بالقوه برای دفاتر مختلف.

با شروع این بیماری همه گیر و اعمال محدودیت کرد که شاکیان و سایر داوطلبان نمی تواند با خیال راحت و منطقی جمع آوری رای دهندگان امضا در روشهای معمول یعنی رفتن به مکان های که در آن تعداد زیادی از پتانسیل ثبت نام رای دهندگان به احتمال زیاد به مانند مرکز شهر و مراکز و فروشگاه های مواد غذایی و یا جلسات سیاسی. در این صورت از این مخمصه شاکیان و سایر داوطلبان در نامه ای به وزیر, به دنبال رهایی از حداقل امضای مورد نیاز است. وزیر اما نگهداری می شود که او فاقد صلاحیت به عمل می کنند که تنها فرماندار و نماینده مجلس می تواند با ارائه چنین کمک.

چندین لوایح در مجلس برای رسیدگی به این موضوع رفته اند در هیچ دادگاه گفت.

ما نیاز به ساکن در چگونه به طور چشمگیری شرایط تغییر کرده در ماساچوست از فرماندار اولین اعلام وضعیت اضطراری ناشی از COVID-19 همه گیر در مارس 10. همه کسانی که در حال حاضر زندگی می کنند در کشورهای مشترک المنافع آن را دیده اند (و در آن زندگی می کردند) و برای جزئیات بیشتر آیندگان می توانید نگاه برای ما تصمیم اخیر در کمیته انتشارات. مشاور Servs. v. رئیس دادگستری محاکمه دادگاه 484 جرم است. 431, 433-434 (2020). کافی است بگویم که در وضعیت اضطراری سنتی سالن برای جمع آوری امضا در دسترس نیست: چند نفر در حال قدم زدن در خیابان های عمومی در مرکز شهر; مراکز بسته هستند اما ضروری کسب و کار; رستوران با ارائه تنها از مواد غذایی و یا تحویل; عمومی جلسات در صورتی برگزار می شود و در همه انجام شده عملا; و اکثریت قریب به اتفاق مردم باقی مانده در خانه. ...

وقتی مردم برخورد هر یک از دیگر آنها این کار را تنها با حفظ یک "فاصله اجتماعی" حداقل شش فوت و تلاش برای نگه داشتن چنین برخوردهایی به عنوان کوتاه که ممکن است. زیرا نشان داده شده است که یکی می تواند حمل و گسترش COVID-19 virus بدون هیچ گونه علائم ظاهری هر برخورد با فرد دیگری به خصوص یک غریبه به شمار خطر عفونت. به دلیل آن است که در مجموع روشن چه مدت COVID-19 virus ممکن است "زنده ماندن" در سطوح مختلف و اشیاء مردم تمایلی به لمس هر قلم یا تکه کاغذ است که لمس شده است توسط یکی دیگر از حداقل مگر اینکه آنها می تواند به سرعت شستشو و یا بهداشتی کردن دست خود را. بر این اساس اگر یک نامزد به دنبال به دست آوردن امضا در نامزدی مقالات در روش های سنتی, او منطقی ممکن است ترس که انجام این کار ممکن است خطر سلامت و ایمنی نه تنها از فرد درخواست امضای بلکه از افرادی که ثبت نام از خانواده ها با آنها زندگی می کنند و به طور بالقوه خود را به کل جامعه.

در کوتاه مدت به عنوان وزیر به درستی و به آسانی اذعان حداقل امضای مورد نیاز است که ممکن است تنها تحمیل بار متوسطی در نامزدها در زمان عادی در حال حاضر اعمال شدید بار و یا قابل توجهی تداخل با یک نامزد مناسب برای به دست آوردن دسترسی به 1 سپتامبر اولیه انتخابات و دولت نه پیشرفته قانع کننده منافع چرا کسانی که شرایط مشابه باید هنوز هم اعمال می شود در شرایط حاضر.

اگر قوه مقننه بود به تصویب یک قانون در 23 مارس تحمیل سخت نیازهای جدید ساخته شده است که آن را قابل ملاحظه ای مشکل تر است برای نامزدها برای به دست آوردن مورد نیاز امضا در 1 سپتامبر اولیه انتخابات ما بدون شک خواهد اعلام قانون اساسی. این نماینده مجلس البته انجام این کار نیست اما آن را عادلانه می گویند که این بیماری همه گیر بود.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب