بیماری همه گیر کوروناویروس نیروهای ذغال سنگ, لی مقامات به وصله پینه کردن طوفان پناه

پاتریک رایلی ناپل اخبار روزانهمنتشر شده 6:55 PM EDT Jun 1, 2020Coronavirus تغییر کرده است راه floridians تماس

توسط ABDOOSNEWS در 12 خرداد 1399

Coronavirus تغییر کرده است راه floridians تماس با فروشگاه برای مواد غذایی کار و ارتباط برقرار کردن با غریبه ها و دوستان و اعضای خانواده.

و با یک برنامه به طور بالقوه فعال فصل طوفان دم همه گیر ممکن است تغییر راه دولت های محلی اجرای عمومی پناهگاه — اغلب آخرین رفت و آمد مکرر برای کسانی که بیشتر در معرض در طول یک طوفان است.

در جنوب غربی فلوریدا که در آن برای بسیاری از خاطرات طوفان ایرما برخورد در سراسر منطقه در سال 2017 هنوز هم تازه و محلی مدیریت اضطراری رهبران فکر شده است معمای.

در سراسر کشور مدیریت اضطراری مقامات بوده است تلاش برای کشف کردن که چگونه به بهترین حفاظت از ساکنان در طول یک طوفان در حالی که مطمئن شوید که بسیار مسری ویروس نیست در بسته بندی تخلیه پناهگاه است.

"ما به دنبال در بسیاری از گزینه های و ما احساس مانند آنها شدنی" Dan, Summers, مدیر ذغال سنگ شهرستان اداره خدمات اضطراری در مصاحبه ای گفت: در اوایل ممکن است. "ما می خواهیم به آن را انجام دهد به طور مداوم در سطح ایالت حداقل برای تمام جوامع ساحلی."

بیشتر: "مثل داشتن شش طوفان در یک ردیف': Lee مقامات بهداشتی توصیف coronavirus مبارزه در مصاحبه اختصاصی

بیشتر: یک بیماری همه گیر در دیدار فصل طوفان در فلوریدا: آنچه می تواند به اشتباه ؟

فلوریدا بخش مدیریت اضطراری مدیر Jared Moskowitz گفت: باید یک طرح با راهنمایی برای شهرستانهای استان در چگونه آنها ممکن است بخواهید به دسته طوفان متفاوت در میان همه گیر.

"هر سال ما بگویید ما ساکنان را به طوفان فصل به طور جدی و برای گوش دادن به گزارش های که در حال بیرون آمدن از سازمان های محلی. در این سال بیشتر از همیشه من فکر می کنم ما ساکنان آن را بیشتر جدی" دولت سن. کاتلین Passidomo R-ناپل گفت.

"بنابراین وقتی که شما شنیدن از شهرستان یا شهرستان است که شما باید تخلیه آن را هر چه زودتر به جای بعد چون شما نمی دانید چه وضعیت تخلیه در حال رفتن به."

پناه گزینه های وزن

مقامات ممکن است در کمتر مردم در هر پناهگاه بیش از حد معمول و یا باز کردن آنهایی که اضافی به evacuees اتاق بیشتر و اجازه می دهد آنها را به بهتر عمل اجتماعی فاصله. آنها ممکن است از روی صفحه نمایش پناهگاه پناهجویان با حرارت چک یا پرسشنامه برای شناسایی افرادی که ممکن است بیمار.

بیشتر: از آرتور به Wilfred در اینجا لیستی از طوفان نام برای سال 2020 فصل

اضافی شستشو و پوشیدن ماسک — رشد بینایی در فروشگاه های مواد غذایی و رستوران ها و دیگر بخش های عمومی زندگی به عنوان فلوریدا همچنان بازگشایی روند ممکن است تبدیل به هنجار در پناهگاه.

"ما هنوز هم ممکن است درخواست شما را به مانند اگر شما با پوشیدن یک ماسک به انجام خرده فروشی, خرید, ما ممکن است بخواهید شما را به پوشیدن ماسک خود را در پناه" سامرز گفت. "و ما کار بر روی مربع اضافی اگر ما نیاز به انجام این کار است."

بخشی از تمرکز محلی اضطراری مدیران به خصوص با منابع کشیده نازک از برس آتش سوزی و شیوع ویروس این است که افراد و خانواده های آماده سازی خود را به بهترین شکل ممکن برای فصل طوفان. که ممکن است به معنی اضافه کردن ضد عفونی کننده دست به عنوان بخشی از یک طوفان آمادگی کیت و آوردن خود را ماسک به پناهگاه.

"ما فقط می خواهیم همه به ما کمک کند در طول راه که زمانی که آنها می آیند که آنها نیاز به وجود دارد و که آنها می آیند به عنوان خود به اندازه کافی و به درستی آماده شده را به عنوان آنها احتمالا می تواند" سامرز گفت.

هر دو تابستان و لی Mayfield, Lee County مدیر عمومی ایمنی و مدیریت اضطراری تاکید کرد که ساکنان باید مطمئن شوید که آنها می دانند که خطرات خود از جمله موج طوفان های محلی و جاری شدن سیل آسیب پذیری و چگونه باد-مقاوم در برابر خانه خود است.

به منظور کافی فضا برای کسانی که نیاز به مطلقا به پناهگاه کسانی است که به صورت حداقل خطر ممکن است بخواهید به پناهگاه در خانه و کسانی که قادر به ممکن است بخواهید به دنبال پناه با خانواده و دوستان و یا هتل ها در خارج از تحت تاثیر قرار شهرستانهای اگر یک طوفان را تهدید می کند.

"اگر شما زندگی می کنند در خارج از منطقه تخلیه و اگر شما زندگی می کنند در این خانه یک خانه جدید شما نمی نیاز به تخلیه به خصوص اگر شما می توانید یک روز زن و شوهر با هیچ قدرت" میفیلد در مصاحبه ای گفت: در این هفته. "بنابراین ما واقعا می خواهید برای محدود کردن به خصوص در این سال هر غیر ضروری تخلیه."

مشغول طوفان فصل هوا

فلوریدا مقامات در حال آماده برای آنچه که می تواند یک گرمسیری که رسما آغاز ژوئن 1 و اجرا می شود از طریق Nov. 30.

پیش بینی از ملی اقیانوسی و جوی دولت گفت: آنها انتظار دارند شش تا 10 طوفان به فرم در حوضه اقیانوس اطلس این سال است. به طور متوسط فصل به طور معمول دارای شش طوفان و قله در اوت و سپتامبر.

به طور کلی NOAA گفت: 13 تا 19 به نام طوفان تشکیل خواهد شد. این تعداد شامل طوفان گرمسیری که سرعت باد از 39 مایل در ساعت یا بالاتر. طوفان در نظر گرفته طوفان وقتی که بادها در رسیدن به 74 مایل در ساعت.

سه تا شش پیش بینی طوفان می تواند عمده و بسته بندی سرعت باد از 111 مایل در ساعت یا بالاتر. ایرما محصل در فلوریدا ساحل غربی به عنوان یک دسته 3 طوفان, بسته بندی, اوج gusts باد از بیش از 140 مایل در ساعت.

2018: پناهگاه طوفان کمبود فضا در Collier دومین در فلوریدا گزارش می گوید

سامرز گفت: Collier مقامات با استفاده از ایرما به عنوان پایه برای اهداف برنامه ریزی هر چند او امیدوار است این اعداد به صورت بالقوه طوفان در این سال خواهد شد به مراتب کمتر از آن است. برای ایرما او گفت: در مورد 26,000 نفر در پناهگاه.

ذغال سنگ است که هنوز هم به دنبال جایی بین 24 و 26 ساختمان به عنوان پناهگاه است. لی در حال حاضر حدود 20 پناهگاه آن می تواند باز میفیلد گفت.

به جای برنامه ریزی برای 40 فوت مربع برای هر نفر در تابستان گفت: مقامات ممکن است دست انداز این تعداد به 60 فوت مربع در هر فرد یا واحد خانواده.

"ما به آنها کمی بیشتر اتاق به گسترش...," او گفت:. "و به عنوان یک نتیجه ما می دانیم که به تعداد سرشماری پایین در آن ساختمان ها به منظور حفظ برخی از فاصله اجتماعی عمل است."

تابستان تخمین می زند که می تواند افت ظرفیت در هر ساختمان 10% یا 15%. بنابراین به طور متوسط مدرسه او اضافه کرد که در آن به طور معمول 300 نفر خواهد پناهگاه در حال حاضر ممکن است در جایی از 250 و یا 225 محدوده بسته به طرح و ساختمان.

مقامات شهرستان انجام داده اند و محاسبات در عین حال بر اساس دادن پناهگاه پناهجویان بیشتر اما در حال کار بر روی آن سامرز گفت.

"من آن را انجام نمی ریاضی در فیلم مربع و در عین حال" او گفت:.

پناهگاه زندگی در میان همه گیر

نه تنها ممکن است ساکنان فضای بیشتری در صورتی که به دنبال پناه در پناه این فصل طوفان اما وعده های غذایی خود را ممکن است به اشکال مختلف آمده است ،

خدمات غذایی سامرز گفت: ممکن است یک صعود ناهار یا جعبه شام که منتقل می شود به عنوان مخالف به آسمان داشتن صبر در خط برای وعده های غذایی. مبهوت برنامه غذایی نیز می تواند یک گزینه است.

این شهرستان دارای فرآیندهای در محل "در بیمارستان درجه تمیز کردن" سامرز گفت: در حال بررسی پروتکل برای تمیز کردن پناهگاه پس از اشغال به طوری که آنها را "عمیق تمیز کردن" قبل از بازگشایی مدرسه.

"و انجام پیشرفته تمیز کردن خدمات در این پناهگاه عملیات," او گفت:.

دقیقا بالقوه فرآیند غربالگری برای پناه جویان ممکن است هنوز رتبهدهی نشده است تعیین می شود. اما وجود دارد ایده های.

"ما نمی تصفیه شده است که غربالگری روند اما اگر غربالگری ممکن است, 'OK هی ما می خواهیم این مردمی به اینجا بروید اگر آنها به حال یک دما, و آنها در حال رفتن به مشورت با یک پرستار,'" سامرز گفت. "و یا آنها را شاید تماس با وزارت بهداشت تدریس خصوصی در خانه."

دیگر سوال سامرز گفت: چیزی است که اتفاق خواهد افتاد با تست سریع. تا کنون حداقل او گفت: تست سریع است که "هیچ کشش از تخیل" راه اندازی برای یک محیط تست 400, 500 یا 600 نفر در یک تخلیه پناهگاه.

"که فن آوری و یا این فرآیندها یا منابع فقط در اینجا نیست و در عین حال" او گفت:.

سامرز گفت که آنچه ممکن است رخ دهد اگر کسی در طول یک غربالگری مصمم است نشان می دهد نشانه این است که هنوز روشن نشده اما افزود که مقامات نمی خواهد "قرار دادن هر کسی که در راه آسیب است."

ومعلول کردن جزئیات برای یک پیشنهاد فرآیند غربالگری است تنها یکی از بسیاری از چالش ها و سوالات رو اضطراری مدیران به عنوان آنها دست و پنجه نرم کردن با امکان یک جریان همه گیر همراه با طوفان بالقوه است که نیروهای افغانستان باز کرد.

آیا این فرد باید جدا از دیگران است ؟ معنی این فضا در یک کلاس است ؟ در یک راهرو ؟ این به آن معنا شاید اضافی ماسک و یا تغییر ، آیا آن را برای یک کنفرانس پزشکی از راه دور و یا گفتگو با یک پرستار به بحث در مورد درمان یا انزوا گزینه ؟

اورژانس مدیران با چالش مواجه

تابستان و دیگران خانههای گلی خالی این سوالات.

"اگر آنها تا حدودی علامتی ما باید به تدبیر برخی از برنامه های جایگزین. و ما از طریق آن حالات در طول تابستان...," او گفت:. "و شما می دانید این یکی دیگر از آن چیزهایی که در آن ما نیاز مردمی به صداقت و تا حد ممکن حفظ کند که اجتماعی فاصله و ارزیابی: آنها بهتر است پناه در خانه؟"

2017: طوفان ایرما: امداد رسانی به کندی بیا به ذغال سنگ آواره که به آن نیاز دارید و اگر در همه

2017: تصویری: پس از ایرما

هنوز هم برخی از مقامات که از ترس کسانی که باید تخلیه نمی کند چرا که آنها فکر می کنم وجود ندارد هر گونه امن و گزینه های. تابستان موافقت کرد که این یک نگرانی است.

"اما آنچه ما امیدواریم که ما می توانید انجام دهید با تعداد زیادی از ما پیام رسانی, بسیاری از ما اطلاع رسانی انبوه سیستم های است که مانند هر یک از این حوادث ما هنوز هم می شود با توجه به کسانی که در فوری موج طوفان تهدید," او گفت:. "مکالمات با تلفن همراه صفحه اصلی جوامع و همانطور که ما همیشه انجام داده اند به دنبال پس از ما نیازهای ویژه جمعیت."

برای تابستان, بزرگترین نگرانی و چالش این است که زنجیره تامین است. ذغال سنگ مقامات می خواهید به رزرو موجودی از تجهیزات حفاظت فردی شناخته شده به عنوان PPE برای خود evacuees.

متوسط قراضه به عنوان مثال نیاز به مادون قرمز دماسنج که سامرز گفت: او در نظم. او می خواهم به بین از 30000 و 40000 روش ماسک های موجود برای پناه.

کالیر خدمات اورژانس مرکز مرکزی دریافت سایت برای PPE برای تمام خانه های پرستاری و بیمارستان ها در شهرستان. آنچه این شهرستان را کنار بگذارند در حال حاضر تابستان گفت: برای افزایش و یا شیوع بیماری در یک خاص تسهیلات.

"ما در حال اجرا در جایی در یکی - دو روز ذخیره موجودی" سامرز گفت: ممکن است 5. "دولت و حرفه ای اگر شما می خواهم به در 10 روز موجودی سطح. ما هنوز وجود ندارد. من فکر نمی کنم هر شهرستان در دولت کردم تا 10 روز ارزش PPE در حال حاضر."

برخی از مسائل مربوط به عرضه گفت: شروع به نگاه بهتر اما هیچ دولت تثبیت شده است و در عین حال در خود PPE تحویل. و هر ساحلی جامعه سامرز گفت: "فکر کردن به آنچه ذغال سنگ است که تفکر: آیا ما نیاز به برخی از رزرو برای پناهگاه طوفان عملیات است ؟

"ما امیدواریم که در ماه اوت و سپتامبر است که اگر استان ها قادر به ساخت رزرو ما امیدواریم که دولت و یا (سازمان مدیریت اضطراری فدرال) قادر خواهد بود به ارائه رزرو," او گفت:.

بازگرداندن قدرت پس از طوفان

همه گیر نیز می تواند تغییر راه قدرت به ارمغان آورده است پس از یک طوفان است.

ابزار مقامات گفت فلوریدا خدمات عمومی کمیسیون در این ماه است که بازگرداندن برق پس از طوفان در این فصل "را اضافه هزینه با توجه به فیزیکی-فاصله مورد نیاز" اخبار خدمات فلوریدا گزارش شده است.

به عنوان آب و برق سعی کنید برای جلوگیری از گسترش این ویروس, برنامه های در حال انجام برای ایجاد "بیشتر مناطق در مرحله بندی کاهش جمعیت امداد کارگران" به حرکت "تنها در خدمت بسته بندی مواد غذایی" و نیشگون گرفتن و کشیدن "خواب ترتیبات برای مرمت خدمه مشغول به کار از راه دور" با توجه به اخبار سرویس.

بیشتر: گرمسیری رود NOAA می گوید تا 19 به نام طوفان ممکن است

بیشتر: گرمایش جهانی است که ساخت طوفان قوی تر مطالعه می گوید:

فلوریدا قدرت و نور به عنوان بخشی از شرکت طوفان آمادگی تلاش های این سال, به تازگی اعلام کرد پیشرفت به آن شبکه انرژی در ناپل و فورت مایرز مناطق.

این ارتقا شامل تقویت بیش از نیمی از قدرت اصلی خطوط "از جمله کسانی است که در خدمت بحرانی خدمات است که لازم است برای جوامع به بهبود سریع تر بعد از عمده طوفان" FPL گفت: در انتشار اخبار.

پالم بیچ پست, اخبار, خدمات, فلوریدا, ایالات متحده آمریکا امروز و ایالات متحده آمریکا امروز شبکه-فلوریدا خبرنگار بریتنی Carloni کمک به این گزارش.

اتصال با خبرنگار در patrick.riley@naplesnews.com و یا در توییتر @PatJRiley.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن