کروناویروس در فلوریدا به روز رسانی: مرگ و میر نزدیک 300 به تعداد بستری نیز مانت

دن DeLuca فورت مایرز اخبار-مطبوعاتمنتشر شده 6:15 PM EDT May 7, 2020ما به روز رسانی این داستان در طول روز با آخ

توسط ABDOOSNEWS در 20 فروردین 1399

ما به روز رسانی این داستان در طول روز با آخرین اخبار در مورد کوروناویروس و اثرات آن در فلوریدا.

فلوریدا بار دیگر شاهد یک روز افزایش بیش از 1000 COVID-19 coronavirus موارد به عنوان دولت قوی تعداد نزدیک 15,000 و مرگ و میر رویکرد 300.

فلوریدا, وزارت بهداشت, گزارش یک روز افزایش از 42 مرگ و میر با توجه به داده ها از دولت را دو مشاوره های سه شنبه. با توجه به داده های مرگ و میر افزایش 16.5% با روز سه شنبه ارسال شده است. در مجموع 296 در فلوریدا کاهش یافته است قربانی به رمان coronavirus.

در مجموع 14,747 ایالت آزمایش مثبت برای coronavirus و 1,894 فتح کرد گرفته شد در بیمارستان بستری شده است.

جمعی 138,262 در دولت دریافت کرده اند COVID-19 تست و 123,415 آزمایش منفی است. یکی دیگر از 1,407 در حال بررسی نتایج.

دولت و وزارت بهداشت در حال حاضر نمی گیری "بازیابی" و انتظار ندارد به چنین طراحی در هر زمان در آینده نزدیک اضافه کرد که تعریف recovery یک رقابت موضوع است.

"تا زمانی که برخی از این مسائل و تعاریف در حال کار کردن در محلی سطح ایالتی و ملی ما خواهد بود ارائه یک متریک برای بازیابی" آژانس گفت.

بیشتر: Coronavirus زندگی می کنند به روز رسانی: دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن نکات در دوم محرک چک کنید; ما مرگ و میر پیشی بگیرد 10K; 3M به افزایش تولید ماسک; سهام ایالات متحده افزایش

محلی BookIt کاربران به خاطر تعطیلات خود را تبدیل به کابوس

پاناما سیتی بیچ — هنگامی که پاناما سیتی بیچ-بر اساس آژانس مسافرتی BookIt.com توقیف در پی COVID-19 گیر تعطیلات برخی از مشتریان خود را تبدیل به کابوس.

پس از تخمگذار کردن اکثریت کارکنان آن در اوایل ماه مارس این شرکت لغو تمام آینده رزرو و مسدود حساب های جاری است.

"چه ترسناک بود این بود که ما می دانستیم که ما در خود ما (و) که BookIt که قرار بود برای کمک به ما گفت: Leigh Anne Belcher که در آن زمان در سفر به جمهوری دومینیکن با دخترش امیلی شفر.

بلچر گفت: آنها بررسی می شود و به هتل خود در 14 مارس و برای چند روز همه چیز زد هموار.

خواندن بقیه داستان در اینجا.

فلوریدا عکاس هنوز هم جدا شده پس از بیش از سه هفته با COVID-19

پس از بیش از سه هفته چارلی مک دونالد است که هنوز خود جدا شده و در داخل خانه خود را.

او می داند که او حداقل یک هفته برای رفتن. و او را فقط خوب است که با.

تب را شکست گاهی اوقات در هفته گذشته. خود را در سطح انرژی به حالت عادی بازگشت.

اما ناپل-منطقه رویداد عکاس 59 بود که در میان اولین تشخيص موارد از COVID-19 ذغال سنگ در شهرستان هنوز هم طولانی است سرفه. از آنجا که او نگران او هنوز هم می تواند ریختن ویروس.

دفعات بازدید: داستان کامل در اینجا.

خط مقدم دکتر: 'همه می توانم بگویم این است که من می ترسم'

"دیدن یکی یکی آموزش یکی" اصلی آموزش فلسفه در پزشکی است.

در حال حاضر در سال 2020 است که تغییر کرده است.

کار به عنوان خط مقدم پزشک در طول COVID-19 همه گیر است که اساسا در کار آموزش. من هرگز فکر نمی کردم که من 20 سال تجربه در امر منجر به این لحظه. من از نزدیک و شخصی با یک ویروس است که بشر هرگز دیده می شود.

و همه می توانم بگویم این است که من می ترسم.

دفعات بازدید: داستان کامل در اینجا.

Coronavirus کشته شدن زن و شوهر فلوریدا در عرض شش دقیقه از یکدیگر

ساعت 10 صبح سهشنبه

به کسانی که آنها را می دانستند استوارت و ریچارد بیکر بودند نوع مردم "کسی که همه چیز بدون قید و شرط" گفت: پسر خود را-در-قانون آنتونیو ده کررل.

"آنها فوق العاده بودند افرادی که تا به حال بسیاری از دوستان و خانواده همیشه مایل به کمک کردن و خیلی دوست داشتم با همسایگان خود در اینجا و در نیویورک و دیگر مناطق است."

اما پس از آن بیمار از coronavirus.

و پس از 51 سال از ازدواج, نیویورک, زن و شوهر که بازنشسته شد به توسکانی بای خارج بوینتون ساحل با درگذشت یکی دیگر از تنها شش دقیقه از هم جدا از این ویروس است که به کشته شدن نزدیک به سه ده نفر در پالم بیچ شهرستان.

دفعات بازدید: داستان کامل

Hecklers در حال اخلال در فلوریدا, کلاس های درس مجازی

6:30 p. m. دوشنبه

سوئیچ به کلاس های مجازی را ترک کرده است برخی از پالم بیچ شهرستان معلمان مبارزه با یک مجموعه جدید از دشمنان: ترول اینترنت و آنلاین hecklers.

مفسدان با استفاده از آسیب پذیری در county school district آنلاین-آموزش پلت فرم برای مختل کردن زندگی کلاس با فریاد نژادی تهمت ناپاک زبان و صریح تصاویر.

موجی از شوخی و آزار و اذیت می آید به عنوان شهرستان معلمان تنظیم و به اولین روز از راه دور, یادگیری پیچیده تلاش برای ادامه تحصیل آنلاین در میان بدتر شدن بیماری همه گیر کوروناویروس.

دفعات بازدید: داستان کامل

فلوریدا coronavirus تست به طور گسترده ای متفاوت اغلب با درآمد

3:35 بعد از ظهر, مارس 6

Kenneth Anglin در حال حاضر احساس بیمار زمانی که او در بازگشت از سفر را از طریق هفت متحده در اوایل ماه مارس به انتخاب کنید تا دختر و پسر در قانون از کلرادو و آنها را به روستایی مرکزی فلوریدا.

58 سال از شکایت از گلودرد و سرفه های خشک و تنگی در پایین قفسه سینه مرکب بدن درد, لرز و تب با درجه پایین. در روز همسرش میشل احساس آن بیش از حد.

معلول و وابسته به درآمد ثابت خود را زن و شوهر می ترسید COVID-19 به ویژه به دلیل Kenneth مزمن ريه.

دفعات بازدید: داستان کامل در اینجا.

فلوریدا دیوان عالی کشور لغو منصفه از طریق پایان ماه مه

4:10 p. m. 6 آوریل

فلوریدا رئیس دادگستری چارلز canady را از دست جدید صادر اضطراری نظم دوشنبه تعلیق منصفه و گسترش دیگر مهلت قانونی از طریق پایان ماه مه به دلیل COVID-19 بیماری همه گیر.

Canady را از دست منظور گسترش قبل از سفارش که مجموعه ای از 17 آوریل را به عنوان تاریخ پایان اضطراری همه گیر روش های دادگاه.

دفعات بازدید: داستان کامل در اینجا.

DeSantis گام برای رفع عدم بیکاری

2:49 بعد از ظهر مارس 6

رو به افزایش فشار بیش از فلوریدا عدم جبران خسارت بیکاری سیستم دولتی ران DeSantis روز دوشنبه گفت او پرتاب شده است نیروی انسانی و پیشرفته کامپیوتر ظرفیت در تلاش برای دیدار با دولت را بی سابقه ای تعداد مدعیان بیکاری.

گروه فرصت های اقتصادی را قطعی زده آنلاین سیستم اتصال برای پر کردن ادعا شده است غرق توسط متقاضیان و تماس گیرنده به دنبال کمک با هزاران نفر از فلوریدا قادر به تکمیل یک بیکاری افزار و یا تلفن کمک کند.

دریافت داستان کامل.

زن و شوهر فلوریدا برگزار کابوس در coronavirus آلوده کاستاریکا Luminosa کشتی کروز

10:12 صبح مه 6

یک زن و شوهر مسن بودند که در گیر یک coronavirus آلوده کشتی کروز در دریای مدیترانه در غرب پالم بیچ در حال حاضر, اما شده اند "زندانیان" در خانه خود را به مدت دو هفته در حالی که در انتظار خود COVID-19 نتایج آزمون.

مارین Pavkovic, 84 و همسرش, آنجلا, 79, مسافران در کاستاریکا Luminosa که تا به حال شیوع کروناویروس روز پس از خروج از فورت لادردیل در مارس 5 برای دو سوی اقیانوس اطلس سفر به ونیز ایتالیا.

دریافت داستان کامل.

#Pandemicbaby. آنچه آن را مانند به حاملگی و زایمان در سن COVID-19

7 صبح مه 6

Tonia Doffing در 30 هفته باردار شوخی به او "اگر آن را به اندازه کافی بد ما فقط در حال رفتن به جلو و یوتیوب, آموزش و دریافت این کودک از خودمان است."

او تا به حال به عنوان خوانده شده که برخی از بیمارستان ها ممکن است نوار حمایت از مردم در هنگام تحویل — اکثر بیمارستان ها اجازه می دهد حداقل یک. اما طعنه بود به عهد به گیج کننده disorienting تغییرات برای زنان باردار در سن COVID-19.

دریافت داستان کامل.

دولت در حال حاضر آهنگ های موارد توسط کد پستی

مارس 5

فلوریدا وزارت بهداشت است که در حال حاضر ردیابی گسترش coronavirus توسط کد پستی.

مقامات بهداشت در حال ساخت اطلاعات عمومی در مورد که در آن موارد COVID-19 در حال نظارت.

وجود مکان های خاص و یا اطلاعات در مورد موارد تحت نظارت.

دریافت داستان کامل.

کارمند در جنوب خلیج تادیبی موسسه تست مثبت برای COVID-19 پس از بازدید از نیویورک

10:51 صبح آوریل 5

یک عضو هیات در جنوب خلیج تادیبی موسسه آزمایش مثبت برای COVID-19 هفته گذشته بود اما نه در تماس با زندانیان پس از ابتلا به ویروس.

یک سخنگوی جغرافیایی که مدیریت خصوصی, زندان, اعلام کرد که کارمند بود به تازگی از سفر به نیویورک و آزمایش مثبت پس از بازگشت.

پالم بیچ شهرستان تسهیلات دریافت اطلاع از مثبت شدن تست در مارس 30.

خواندن داستان.

بیشتر: اگر شما در حال سفر بین کشورها در اینجا که در آن شما باید به خود-قرنطینه

وزارت بهداشت مقامات می خواهید فلوریدا را به صورت آنلاین بررسی coronavirus

4:06 بعد از ظهر مارس 4

وزارت بهداشت به دنبال ساکنان فلوریدا برای پاسخ به 10-گام نظرسنجی آنلاین در مورد کوروناویروس.

به "قوی تر از COVID-19" ناشناس بررسی راه اندازی شد شنبه. سوالات پوشش جمعیتی اطلاعات, اخیر سفر, تاریخ, تاریخچه سلامتی و عادت تغییرات در پاسخ به اجتماعی فاصله فشار توسط مقامات بهداشتی.

بررسی چند دقیقه طول می کشد.

خواندن داستان.

چه علائم کروناویروس?

علائم می تواند طیف وسیعی از خفیف تا شدید و برخی از مردم ندارد و هر گونه علائم در همه. شایع ترین علائم شبیه آنفولانزا و شامل تب و خستگی و سرفه های خشک. برخی از مردم نیز توسعه و درد و درد و گرفتگی بینی و آبریزش بینی و گلو درد یا اسهال.

بیماران با COVID-19 داشته اند خفیف تا شدید تنفسی بیماری با علائم تب و سرفه و تنگی نفس به مراکز کنترل بیماری گفت.

حدود 1 در 6 نفر می شود به طور جدی بیمار و ایجاد مشکل در تنفس, با توجه به سازمان بهداشت جهانی است. اگر شما تجربه تب و سرفه و تنگی نفس به پزشک خود تماس بگیرید.

علائم ممکن است به نظر می رسد در هر نقطه بین دو تا 14 روز پس از مواجهه با بیمار به طور متوسط شاهد شروع در حدود پنج روز با توجه به CDC.

علائم ممکن است به نظر می رسد در هر نقطه بین دو تا 14 روز پس از مواجهه با بیمار به طور متوسط شاهد شروع در حدود پنج روز با توجه به CDC.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب